na een jaar ook maar even voorstellen !

Gestart door rifwachter, 04-08-2007 23:30:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

rifwachter

mijn naam is rene brouwer en woon in zutphen, ben 37 jaar

mijn volvo interesse is begonen toen ik 13 jaar was,en opzoek ging naar een baantje.
mijn vader werkte bij schotpoort,volvo dealer, dus kon zoonlief hier ook wel beginnen met auto's wassen.

dit heb ik vele jaren gedaan, de laatste 10 jaar loop ik vaak strak in het pak,ben ik te vinden in de showroom of achter de receptie.  "men" zegt dat ik bij de inboedel behoor........

in 1993 kocht ik mijn eerste volvo, een 360 GLT, dit was een heerlijke en onverwoestbare auto!

hierna kwam in 1997 en volvo 940 turbo, deze auto heeft mijn vader op dit moment nog steeds.
in 2000 kwam mijn eerste 850, een GLE.    met deze auto heb ik 2 jaar gereden, een klant ruilde een door hem zelf nieuw gekochte 850 T5 uit de U.S.A in. ( klant woonde weer in NL. ) en deze wou ik graag hebben, dus dit ook gedaan, kleur blackstone en volledig zwart leer aut.  ( mischien wel mijn mooiste 850 )

na 2 jaar vroeg een klant of ik mijn auto ook wilde verkopen,wilde dit eigenlijk niet, noemde de hoofdprijs en tot mijn schrik zij de klant JA,MORGEN AFLEVEREN !!!!!!!!!!!!!!

deze auto heeft na aflevering nog maar 3 maand geleeft, boom ging niet aan de kant......uit bocht gevlogen.
tot op de dag van vandaag heb ik thuis in de gang nog een mooie foto van deze auto hangen.

daarna maar eens een volvo S80 T6 gekocht, heerlijke machine, 2900cc 6 cilinder met 2 turbo's, 272 pk.
dit is echt een reiswagen,heerlijk.

maar na een jaar moest ik een volvo 855R inruilen op een nieuwe V70.
de S80 beviel goed, maar totaal geen beleving van snelheid! alleen op de teller kon je zien hoe snel het ging, ik moest die 855 R maar eens gaan rijden kwam er bij me op .
nadat de auto binnen was gekomen maar eens een flinke proefrit gemaakt : heerlijk dat gevoel, je merkt en hoord dat er wat gebeurd als je het gas stevig in trapt !
ik vond het een veel sportivere auto dan de S80.
auto gekocht !

ik heb deze nog steeds na volle tevredenheid in onze garage staan, met druppel lader en kachel in de winter voor het vocht weg te houden in de garage.

ik gebruik de hobby volvo alleen maar bij lekker weer, ik heb een lease auto waar ik prive ook veel mee rij,onbeperkte kilometers mogen wij hier mee maken.
het is voor mij echt hobby, in de winter geschorst en absoluut in de garage.
afgelopen jaar heb in ongeveer 2000 kilometers met de R gereden.

verder verzamel in folders en miniatuurtjes van volvo.
ook heb ik bij een auto club van 800 leden 8 jaar in het bestuur gezeten, en daarvoor 4 jaar in de evenementen commissie gezeten.   ik heb verder niets met het merk, maar dit type vind ik wel zeer bijzonder, en deze auto heb ik sinds 1999 in mijn bezit : citroen cx 2500 prestige turbo.

groeten rene brouwer














Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

-D©©©L-

Jaaaaaaaa  :eusa_clap: :eusa_dance:.

Lang verwacht en toch nog gekomen, de foto's !  ;D

Turbobiker

Welkom dan eindelijk ;D


Mooi wagen, eigenlijk jammer dat je er zo weinig mee rijdt ;)

En die CX is inderdaad een speciale!
De Tussenpaus

FGG

Een heeeeeeeeeeele mooie!

Alsnog welkom op 't Forum, Rene.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

ik kreeg de foto's er niet op !    heb vanavond hulp ingeroepen van mehn, waarvoor nog dank !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ludo

een mooi strak exemplaar Rene!.  :D

hoeveel kilometers heeft ie op de klok?.

Emiel


rifwachter

de auto heeft 270000 op de klok, alles is bekend.

het enige afwijkende aan de historie is dat de auto na 4000 km onder garantie een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen. verder zijn er geen rare dingen geweest.  ben dus ook totaal niet bang voor de kilometerstand.  

goed onderhoud, en normaal gebruik > zeer lange levensduur !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

RATFINK


Nunki

wauw mooie wagen! Leuk dat je er zo zuinig mee bent en er weinig km's mee maakt.
Die cx is ook wel een bijzonder ding hoor...
Plezier ermee!

Chris

Het is echt een supermooie auto!!

Geniet ervan :).

breakman

wow !  :o a real dreamcar !!!

je ziet het dat er een liefhebber meerijdt !  8)

proficiat !  :eusa_clap:

M a r c

Mooie rode R! En een CX die nog niet weggerot is  :o  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 05-08-2007 18:38:08
En een CX die nog niet weggerot is  :o  ;D

Hehe... jammer   :evil:

Heel mooie R wel!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!