De zoekfunctie (en de matige resultaten).

Gestart door llinssen, 04-10-2007 10:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

zyra

zoek functie werkt op dit moment weer super :D zie dat er toch is geupdate naar 1.1.13..

Hopelijk blijft het nu werken, scheelt denk ik toch aardig wat werk met oude topics opzoeken en doorlinken misschien :)

jorikw

Zoekfunctie is en blijft zwaar belabberd.
Soms werkt dat aanvinken van "zoek alleen op onderwerp" of "Toon resultaten als berichten" het niet eens. En dan doe je hetzelfde 5 min later, en dan doet ie het wel.

Jasper Boven

Volgens mij is de search op het moment behoorlijk van slag. Als ik op onderwerp naar 'olie' zoek krijg ik twee hits. Is het geen optie om Google search toe te passen?

Ludo

Citaat van: zyra op 07-03-2011 11:43:50
zoek functie werkt op dit moment weer super :D zie dat er toch is geupdate naar 1.1.13..

Mario had er beter afgebleven, nu werkt het pas écht belabberd.  ::)

Zelfs zoeken naar "zoekfunctie" en "op onderwerp" niet, terwijl dat woord toch écht in deze topictitel zit.

Jasper Boven

http://www.google.com/cse/

Ik ga het gewoon brutaal vragen. Zijn er überhaupt admins die dit snappen?

nsdnayz

#80
Geen admin. Wel een web developer (dat ben ik ). Google custom search werkt prima, maar er zit een MAAR aan.
Er zijn twee opties:

- Een gratis google search, maar dan komt er een balk reclame bij. En als ik mij niet vergis is de volvo-850-policy geen reclame
- Een betaalde google search, dit kost 100$ per jaar, wat ik overdreven veel vind, en zeker voor dit forum.

Zal ik eens gaan kijken naar een goed zoek-script?

Gr.

Thomas

Kali-Integrali

Tjeezus, ik vind helemaal niks meer..

Wordt tijd dat ie weer in de lucht komt, zoek me scheel tussen al die berichten :(

ulkeman

Citaat van: Kali-Integrali op 20-05-2011 19:02:45
Tjeezus, ik vind helemaal niks meer..

Wordt tijd dat ie weer in de lucht komt, zoek me scheel tussen al die berichten :(
'

wat zoek je ?


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Marc O.

Citaat van: Kali-Integrali op 20-05-2011 19:02:45
Tjeezus, ik vind helemaal niks meer..

Wordt tijd dat ie weer in de lucht komt, zoek me scheel tussen al die berichten :(

Het is inderdaad maar matigjes de laatste tijd.

@Ben, zou het niet handig zijn om Google toe te staan om de site te indexeren? Op die manier kunnen we via Google misschien nog wat terugvinden (hint: typ in google je zoekterm gevolgd door "site:naamvandewebsite.nl" (maar dan zonder de aanhalingstekens))
...The Nile isn't just a river in Africa...

ulkeman

Citaat van: Marc O. op 20-05-2011 19:08:50
Citaat van: Kali-Integrali op 20-05-2011 19:02:45
Tjeezus, ik vind helemaal niks meer..

Wordt tijd dat ie weer in de lucht komt, zoek me scheel tussen al die berichten :(

Het is inderdaad maar matigjes de laatste tijd.

@Ben, zou het niet handig zijn om Google toe te staan om de site te indexeren? Op die manier kunnen we via Google misschien nog wat terugvinden (hint: typ in google je zoekterm gevolgd door "site:naamvandewebsite.nl" (maar dan zonder de aanhalingstekens))

ik heb er geen problemen mee als je het woord van wat je zoekt tussen haakjes doet vind je alles ;)
als voorbeeld     'zoek'   


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Kali-Integrali

#85
Aha, tussen haakjes dus, dat was eerder niet. Ik zal het gaan proberen. Mijn vragen heb ik reeds via nieuwe posts gekregen.

EDIT: zojuist geprobeerd. Werk wel, maar niet meer alleen op onderwerp. Eerder lukte dat wel.

Gr- Martijn

erdebruin

Heb de laatste dagen veelvuldig van de zoekfunctie gebruik gemaakt én gevonden wat ik zocht!!! Werkt best goed hoor...
To finish first, first you'll have to finish !!!!

'95 Volvo 855 T5 AT 220.000 miles US import Emerald Green Metallic / Dark Olive Pearl