Wie rijd er nu op winterwielen ?? 2007/2008

Gestart door @®-, 08-10-2007 13:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snellebaksteen

Ik rij met winterbanden!! Met echte spikes eronder!


In Gotheburg met een gehuurde V50  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Laserblue

Heerlijk straks weer winterbanden ;D

kleinere draaicirkel ::)
makkelijker parkeren ::)
putdeksels die je niet meer in je kruin voelt ::)

en daarna weer zomerbanden, daar kan ik me nu al op verheugen  :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

JorritV70

Citaat van: Misha op 08-10-2007 22:16:10
Ik doe ook niet meer mee.
Voor die 3 dagen dat je er echt profijt van hebt, rijdt je er bijna 100 met herrie en vage wegligging..

Winterbanden hebben meer grip zo gauw de temp onder de 7 graden komt! Ik teken er voor een winter met 3 dagen onder de 7 graden  :eusa_pray::eusa_dance:

Groet Jorrit

elianmars

Ik heb de Columba-winterbanden-set nog liggen. Die gaan waarschijnlijk wel weer onder de V70.
Maar pas dan als het écht koud gaat worden, of er sneeuw wordt verwacht.
In ieder geval gaan ze er weer onder als ik met de kerst richting de Ardennen ga.

Één keer op zomerbandjes in de sneeuw is genoeg. Dat wil ik echt niet meer meemaken......  :eusa_shifty:

)()()sT

Toevallig net even gesproken met een maat van me die aan bandjes kan komen.
Ze komen op zwart staal, en dan kunnen de Titans ff de schuur in...

Laat die winter maar komen  :eusa_shifty:
(zei het zomermens)

Eugene

Ik heb nog nooit winterbanden gehad en hoef die dingen ook niet. Mijn winter setup: Pzero Nero's ;)

If it's not blown, it sucks...

RATFINK

Nog een beetje te vroeg maar de Titans liggen al klaar, even bandjes eromheen en dan zijn we klaar voor de winter  ;D


Racingbrick

Ja, in NL is het een beetje onzinnig af en toe, maar ik zit nogal eens in DE, dus moet ik ze wel hebben..

Ze staan / liggen al klaar, en ik heb ook een mooie "Felgenbaum" : gekocht vorige week.. met hoes, ook dat zat er nog bij, en dat voor 12,99...



Barry_C70

I'm going to hold off as long as I can before I put my Canistos with winters on

Barry_C70

Citaat van: Racingbrick op 10-10-2007 10:47:20
Ja, in NL is het een beetje onzinnig af en toe, maar ik zit nogal eens in DE, dus moet ik ze wel hebben..

Ze staan / liggen al klaar, en ik heb ook een mooie "Felgenbaum" : gekocht vorige week.. met hoes, ook dat zat er nog bij, en dat voor 12,99...

http://www.fluidonline.de/images/produkte/1062-1.jpg


I love that rim holder! How much better is it to store the wheel and tire like that instead of stacking them horizontally on top or next to each other?

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Walter

zit nog ff te twijfelen... Zaterdag ff beurt doen en apk klaar maken. Heb dan toch de wielen in mijn handen... Maar beetje vroeg is het wel, qua weer. Ach, de winterbanden liggen nog voor het grijpen, had ze nog niet opgeruimt. Wie weet rij ik straks weer op de cetussen rond...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Freakybaby

Ik sta alweer op zwart staal... Sinds afgelopen maandag.

Dit jaar erg vroeg, voorbanden van de zomer set zijn op en geen zin om voor een maandje snel nieuwe te moeten kopen. Speelt ook goed mee dat hier aan het einde van de straat een bordje "Duitsland linksaf" staat.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Misha

Citaat van: JorritV70 op 09-10-2007 23:21:46
Citaat van: Misha op 08-10-2007 22:16:10
Ik doe ook niet meer mee.
Voor die 3 dagen dat je er echt profijt van hebt, rijdt je er bijna 100 met herrie en vage wegligging..

Winterbanden hebben meer grip zo gauw de temp onder de 7 graden komt! Ik teken er voor een winter met 3 dagen onder de 7 graden  :eusa_pray::eusa_dance:

Groet Jorrit
Nou... dat zegt men wel altijd ja.. maar of dat in de praktijk ook echt zo is...

Ik heb Wintrac2 gereden en Michelin Alpin, maar beide banden konden me pas echt op sneeuw bekoren, heb weinig gemerkt van meer grip bij 7 graden...
eerder meer waggel in de auto en zoekerigheid en afrolherrie en ... nou ja, laat maar.

Scheelt misschien wel dat ik altijd niet het goedkoopste type "zomer" banden van een topmerk heb..

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Brambo67

Bij  m'n vorige Classic had ik nieuwe Volans met nieuwe Dunlop Sport 9000 standaard en Cetussen met Michelin Pilot Alpin's in de winter..... Ik heb de omwisseling zolang uitgesteld (want geen gezicht in vergelijking met de Volans) dat de koper van m'n classic er een geweldige set Cetussen bij kreeg...  Heb voor de LBP nu dan ook een 2e setje Satellites (van Rudi :) gekocht) met Pirelli W240 Snowsport. Ik zou zeggen; laat maar komen die winter. Vooral ook veel ijzel, vastgereden sneeuw en strooiwagens die niet kunnen uitrukken. Hebben we eindelijk eens wél iets aan die AWD ;D
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!