Volvo 850 GLT 2.5i 20V Aut

Gestart door pjottervrt, 07-11-2007 13:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

joebar

2.0 moet je echt niet aan beginnen, tenzij je het vermogen totaal ondergeschikt vind, maar aanhanger erachter of vol met mensen is dat niet meer vooruit te branden, en vermogen komt pas redelijk in vanaf 3500-4000 rpm....
kheb het blok vervangen door een 2.5, en is een wereld van verschil

lipton

nr2 want 440000 is veel en wel veel geld voor een glt

leg wat geld bij en je hebt een R....

joebar

#32
hoezo nix moois te koop voor weinig...
Voordeel van Dldl, is de hoge productaansprakelijkheid, ook voor particulieren, wat ze schrijven klopt ook , tenzij er bij staat nur fur handler oder export, dan laat maar staan...km standen kloppen ook altijd, import met BPM kost ongeveer 900 euro

link

of deze
link

of deze
link

of deze nieuwe koppeling erin en je hebt een prachtige auto
link

link

mods edit
links verbergen svp

pjottervrt

Het zal waarschijnlijk wel een 2.0 worden maar dan ligt die motor in een saab 900 !
De volvo van 92 durf ik niet aan en de volvo 2.0 van 4500 is gewoon te duur voor die wagen.


pjottervrt

Nadeel van die duitse wagens:
eerst dus 900 bpm het werk en de tijd die je er in moet steen. Dan kost die wagen al minimaal 2500-3000 euro. Tel daarna nog eens 1650 - 2000 euro voor de G3 dan gaat het toch in de papieren en de tijd lopen  :'(

Enno

Citaat van: pjottervrt op 08-11-2007 20:37:17
Nadeel van die duitse wagens:
eerst dus 900 bpm het werk en de tijd die je er in moet steen. Dan kost die wagen al minimaal 2500-3000 euro. Tel daarna nog eens 1650 - 2000 euro voor de G3 dan gaat het toch in de papieren en de tijd lopen  :'(

Marktplaats? Volvo 850? MY95 met iets meer dan 3 ton voor EUR 1500? Ja je moet er wel wat aan doen voor die prijs, maar verder een leuke auto....ik heb er nog geen spijt van. En er moeten er vast meer te vinden zijn....oh ja, 2.5-20V Aut..sedan

joebar

Citaat van: pjottervrt op 08-11-2007 20:37:17
Nadeel van die duitse wagens:
eerst dus 900 bpm het werk en de tijd die je er in moet steen. Dan kost die wagen al minimaal 2500-3000 euro. Tel daarna nog eens 1650 - 2000 euro voor de G3 dan gaat het toch in de papieren en de tijd lopen  :'(

dat klopt maar je weet wel wat je koopt, hier kun je met alles rommelen

Esveldt

Pas die link eens aan!  ;D

Dat leest wat makkelijker.

tnx

Enno

#38

Emiel

Hallo!!!

Er staan normale links onderaan Marktplaats.... ::)

pjottervrt

Dat is zeker een mooie op de foto maar toch al ruim 300 000 km en om die dan nog om te bouwen naar Gas ziek ik niet zitten helaas.


daytonawim

Voor een S70 T5 full options was de BPM 1200 euro.


Enno

Citaat van: pjottervrt op 08-11-2007 21:06:44
Dat is zeker een mooie op de foto maar toch al ruim 300 000 km en om die dan nog om te bouwen naar Gas ziek ik niet zitten helaas.

zolang het ding motorisch maar goed is, kan er weinig echt mis mee zijn.....

ik heb een MY 95 met 334.000 zelfde motor, zelfde bak. Motorisch is er helemaal niets maar dan ook niets mis mee.....liever eentje met een km stand van rond de 3 ton dan eentje van deze leeftijd met een km-stand van 150.000. De auto's zijn wel gemaakt om mee te rijden en kunnen daar ook tegen. Eentje met minder kilometers kost veel, en zal je dezelfde aandachtspunten opleveren.....

Dus ik zou bij voorbaat dit soort auto's niet uitsluiten. Ter vergelijking mijn V70 heeft een km stand van 470.000. wordt in feb 11 jaar heb ik ruim 5 jaar geleden gekocht met een km stand van 205.000. Toen was ik nog bang voor de km stand. Nu weet ik dat hij de 5 ton makkelijk zal halen......en nog wel meer...

de boekhouder

Ik heb de link niet bekeken dus ik weet niet wat je met ruim 3 ton bedoeld, maar mijn lpg installatie heb ik ingebouwd bij 276 dznd. (half jaartje terug) en ik ga volgende week over de 3 ton.

ONDERHOUD !!!!!!!

(schijnt erg belangrijk te zijn  ;D )
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)