uitlaatsteun bij achteras s70 afgebroken

Gestart door tackle, 23-11-2007 19:40:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fearless

Citaat van: E.Asbroek op 16-02-2008 13:19:55
Maarre... is het nu een Volvo onderdeel of niet? In VADIS staat ie niet....

Tegenwoordig wel, staat niet in vadis, wel in Vida het nieuwe volvo systeem.

Is orgineel wel een stukkie duurder dan de universele klem, maar ziet er dan ook een stukje mooier uit.  :eusa_whistle:

Eric

Citaat van: fearless op 16-02-2008 13:25:17
Citaat van: E.Asbroek op 16-02-2008 13:19:55
Maarre... is het nu een Volvo onderdeel of niet? In VADIS staat ie niet....

Tegenwoordig wel, staat niet in vadis, wel in Vida het nieuwe volvo systeem.

Is orgineel wel een stukkie duurder dan de universele klem, maar ziet er dan ook een stukje mooier uit.  :eusa_whistle:

Ok dan.. Wie heeft er een nummer? Had beloofd dit aan iemand door te geven..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

tackle


Jak

Citaat van: tackle op 29-03-2008 10:00:20
3547625 achterste uitlaatsteun.

Had er ook een nodig

Via Estate-services. Zie http://www.estateservices.nl/index.htm
Dan onderdelen, aanbiedingen
Euro 12.50

Groet, Jak
Estate `95, 25i-10V, 350k, -3 dB

Fokke 01.01.005

Ik heb zo'n originele uitlaatsteun van de dealer onder mijn GLT. Ziet er veel netter uit dan de uitvoering die op de foto van de eerste post staat. Die niet originele zit onder mijn R. Geen gezicht als je erachter rijdt. Het origineel onder de GLT is veel fraaier.


AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Racingbrick

Ik heb er ook 1 nodig, de mijne is ook los...

tackle

de dealer kent m wel. 9161065
er bestaat een alter I en een alter II versie. partname : Hook.

volvogert

Let op er is een Turbo en een non=turbo versie. Het verschil is de diameter ( uit mijn hoofd 65 c.q. 55 mm) ;)
Ik rol en blijf rollen

Lampje

Ik heb er ook eentje nodig, die van mij heeft ook een verlaagd onderstel, haakje was doorgeroest.

Jongens, ik ben écht blij met dit forum; een gewone dealer had me misschien een nieuwe uitlaat aangepraat!

Emiel


Lampje

Oops, sorry ik hoop niet dat ik hier een chef-werkplaats van een Volvo-garage beledig!

Zie het even van mijn kant: ik heb trauma's opgelopen met mensen van een bepaald merk die storingen oplossen door zoveel mogelijk orginele onderdelen te wisselen en te zien of dat misschien werkt: trial-and-error.

Twee versnellingsbakken en één tussenbak later, 60.000 km, werkte de boel nog niet naar behoren. Sorry, het lag niet aan de tussenbak, het was tóch je versnellingsbak weer;-)

Twee weken geleden liet hij me in Andorra wéér in de steek en dan blijken er in de wijde omtrek geen 'gecertificeerde garages' te zijn voor dit type motor. Er is niet eens iemand bereid om je storing aan te horen, want ze zijn niet gecertificeerd. Uiteindelijk hebben we het zelf opgelost met een handleiding en een Leatherman! Maar goed, genoeg off-topic!

Ik ben nog niet/nooit bij een Volvo-garage geweest, dus mag niet generaliseren!

Citaat van: Emiel op 28-09-2008 21:50:04
Thuurlijk... ::)

Lampje

Zo, vandaag dan voor 't eerst bij de 'vrije' Volvo-garage geweest. Prima tent, lage prijzen, klant wordt hier serieusgenomen, dus eerste ervaring was prima.

Ralph

Ik heb vandaag de auto opgehaald bij de garage.
Deze heeft grote beurt met APK gehad, en ja ik heb nu ook zo'n beugel.
Volgens de factuur heet ie: uitlaat reparatie beugel en kost 19,75
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.


Black Magic

Zelf zou ik liever een oud stabilisator stangetje verbuigen en de kogels eraf zagen natuurlijk en dan even aan de uitlaat lassen. Dat vind ik de mooiste oplossing ;)

Simplicity

Dit weekend werd ik ook slachtoffer van een bungelende uitlaat. Gisteren een uitlaat beugel hier tussen de onderdelen gevist en even aan het passen gegaanmet de restanten van de oude beugel. De haakjes er vanmorgen op laten lassen bij de plaatselijke renault-garage (die zullen wel kunnen lassen  :P) en zie hier het resultaat:


Kosten voor lassen 5€
Aankomend weekend nog even aan de gang gaan met een beetje verf, ook voor de beugel aan de chassisbalk en dan kan ik weer een hele tijd vooruit met een uitlaat die op z'n plek zit.