WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Spin!

Citaat van: animalT5R op 06-06-2011 16:35:09
Citaat van: Taranis op 05-06-2011 00:45:12
Waarom lezen we hier niets meer van 'm ?
Rutger,denk dat Ronald bedoeld dat we niks meer van Joris lezen hier  ;)  ;D

...dat zou inderdaad wel eens mogelijk kunnen zijn ;D

Euhm, Joris zit niet meer zoveel op het forum als ik het zo van hem heb gehoord. Hij is verder nog wel rond & gezond hoor. Druk met de treintjes hé.

www.vm-parts.nl

Ludo

Je ziet het misschien niet, omdat hij post als jullie nog niet wakker zijn...  ;D

Taranis

Citaat van: Spin! op 06-06-2011 16:56:38
Citaat van: animalT5R op 06-06-2011 16:35:09
Citaat van: Taranis op 05-06-2011 00:45:12
Waarom lezen we hier niets meer van 'm ?
Rutger,denk dat Ronald bedoeld dat we niks meer van Joris lezen hier  ;)  ;D

...dat zou inderdaad wel eens mogelijk kunnen zijn ;D

Euhm, Joris zit niet meer zoveel op het forum als ik het zo van hem heb gehoord. Hij is verder nog wel rond & gezond hoor. Druk met de treintjes hé.

;D

Dat bedoelde ik idd :P Ach ja, interesses verschuiven soms ;)

Spin!


Vandaag mezelf nog een verjaardagscadeau gegund. Eerst even oefenen op Mr. Black en daarna op 't Banaantje en als dat een succes blijkt te zijn ben ik in te huren ;D


www.vm-parts.nl

fbm

Citaat van: Spin! op 16-07-2011 16:43:27

Vandaag mezelf nog een verjaardagscadeau gegund. Eerst even oefenen op Mr. Black en daarna op 't Banaantje en als dat een succes blijkt te zijn ben ik in te huren ;D

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/SpinT5R/IMAG0301.jpg

Ben benieuwd! Heb zelf ooit een uitdeukset aangeschaft, maar dat valt niet mee op een volvo deur  :eusa_doh: op een fiat punto deurtje gaat het een stuk makkelijker! ;)

Hoop dat je de deukjes er mee uit krijgt, zou top zijn!

Succes

Spin!

Citaat van: fbm op 16-07-2011 22:38:13
Citaat van: Spin! op 16-07-2011 16:43:27

Vandaag mezelf nog een verjaardagscadeau gegund. Eerst even oefenen op Mr. Black en daarna op 't Banaantje en als dat een succes blijkt te zijn ben ik in te huren ;D

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/SpinT5R/IMAG0301.jpg

Ben benieuwd! Heb zelf ooit een uitdeukset aangeschaft, maar dat valt niet mee op een volvo deur  :eusa_doh: op een fiat punto deurtje gaat het een stuk makkelijker! ;)

Hoop dat je de deukjes er mee uit krijgt, zou top zijn!

Succes

Ongeveer 2 jaar geleden met de poetsdag in Bennekom heeft zo'n spotrepair meneer met hetzelfde setje een aantal lelijke deukjes verwijderd.

Ik ga met Mr Black oefenen, misschien vandaag nog wel. Het weer is goed, al heb ik thuis (binnen) nog wat dingetjes te doen...je zal zien dat wanneer ik binnen klaar ben het buiten weer pijpenstelen regent.

www.vm-parts.nl

fbm

Citaat van: Spin! op 17-07-2011 12:15:45
Ik ga met Mr Black oefenen

En? Al geprobeerd?

Spin!

Citaat van: fbm op 01-08-2011 00:08:22
Citaat van: Spin! op 17-07-2011 12:15:45
Ik ga met Mr Black oefenen

En? Al geprobeerd?

Euh nog niet...ben momenteel erg gehoorzaam aan de nesteldrang van vrouwlief die op knappen staat. In Jip&Janneke spraak vertaald: Waag het niet om met je auto's bezig te zijn terwijl ik buikpijn heb.

Schilderen, verwarming verhangen, masseren, koken, stofzuigen etc mag echter wel...;D

Ik verwacht één dezer dagen wel een update wat betreft mini-Spin. :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

fbm

Citaat van: Spin! op 01-08-2011 10:32:21
Ik verwacht één dezer dagen wel een update wat betreft mini-Spin. :eusa_shifty:

Spannend!  :eusa_dance:

En de rest klinkt bekent! ;)

Spin!

Zo! Laat ik dit maar eens updaten.

Op dit moment hangt mr Black in de lucht en ligt de versnellingsbak op de grond. De koppeling en drukgroep zijn aan de beurt. En gezien de plaat...het was nodig! Verder kwamen er nog wat randzaken bij...

Ferrita gehangen ;D, ashoes vervangen, stabi-stangetjes vervangen. Morgen verlagingsveren  eronder (sja...was nog steeds niet gebeurd). Verder nog een keerringetje in de bak vervangen (Dirk, thx voor het onderdeelnr!!) en vpb monteren, want die ligt ook nog te wachten.

Fijn klusje zo'n koppeling! :)...en dan zal je zien, promoveren ze me op 't werk en dan krijgen we per 1 jan een auto vd zaak en moet ie de verkoop in (let op...vooruitziende blik).

Overigens ging het alarm af bij het loskoppelen van de accupolen. Maar we moesten goed luisteren waar dat vandaan kwam. Die toeter maakt bijna geen geluid meer...toeter stuk of accu van toeter stuk?

www.vm-parts.nl

big ben

Citeeren dan zal je zien, promoveren ze me op 't werk en dan krijgen we per 1 jan een auto vd zaak en moet ie de verkoop in (let op...vooruitziende blik).

Dan bedank je toch voor promotie  :eusa_shifty:





KIM

Citaat van: Spin! op 19-11-2011 02:03:47
Overigens ging het alarm af bij het loskoppelen van de accupolen. Maar we moesten goed luisteren waar dat vandaan kwam. Die toeter maakt bijna geen geluid meer...toeter stuk of accu van toeter stuk?

Daar ben je snel achter. Sluit de polen maar eens aan en laat het alarm afgaan. Is de sirene dan wel op volle sterkte, dan is de batterij kapoet, anders de sirene.

Spin!

Ja goed idee...ik heb alleen het alarm uitgeschakeld met het sleuteltje herinnerde ik me toen ik het wilde proberen... :eusa_doh:

Maar goed, hij rijdt weer als een tierelier...wat een verschil! Wat overigens ook het verschil maakt...ik heb nu de Ferrita eronder hangen. Dat ding maakt meer herrie dan de Ferrita van 't  Banaantje...over verschillen gesproken. Ik heb overigens de 'custom-made' Ferrita van Dogbox eronder hangen. ( http://www.youtube.com/watch?v=UwkIVqsKlhg )

Al met al is die kar weer een rooie meer waard ;D. Alleen de voorkant staat nog net zo hoog als voor 't weekend...buurman had de boel al weer in elkaar geschroefd toen ik vanmorgen bij hem kwam. Voor de volgende keer... :)

Overigens hebben we (ik) besloten dat mr Black ook niet weg gaat bij komst leasekar. De Banaan gaat de garage in en trek het kenteken terug  (schorsen). Dan lekker op z'n tijd conserveren en dan heb ik weer een topkar voor de zomermaandjes!

www.vm-parts.nl

UserID6342

Goed besluit Rutger.  Tsja, die herriepijp moet je van houden natuurlijk ;D :evil:

Spin!

Citaat van: Dirk342 op 20-11-2011 18:56:53
Goed besluit Rutger.  Tsja, die herriepijp moet je van houden natuurlijk ;D :evil:

't valt wel mee als je een constante snelheid houdt. Het stukje naar huis was heerlijk, met nieuwe koppeling, drukgroep/lager en stabistangetjes rijdt ie als een nieuwe, zó fijn!

Alleen, ik merkte dat mijn motorkap rv wat liftte tijdens het rijden...zat niet helemaal dicht (niet opgemerkt). Toen ik tussen Ravenstein en Oss bij het tankstation even stopte om deze in het slot te duwen en weer terug in de auto stapte werd ik 'blij' verrast door het Lambda tekentje...nog nooit gebrand bij deze 850! Kan toch niet aan de uitlaat liggen? Die zit immers ergens een meter achter de sonde.

www.vm-parts.nl