WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UserID6342

Yep, mee eens ;D

Spin!

Oké, altijd handig om op voorraad te hebben

www.vm-parts.nl

maruska

dat zijn de rekken van de gamma, die in de aanbieding waren ! zijn ze een beetje stevig ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Citaat van: maruska op 20-05-2012 19:53:11
dat zijn de rekken van de gamma, die in de aanbieding waren ! zijn ze een beetje stevig ?

Jazeker, als een huis!

www.vm-parts.nl

innocenti

He Spin. Nadeel van LED is dat je verklikkerlampje blijft branden met de melding dat je lampen kapot zijn. Maar ik wil je wel helpen met LED lampen zoeken. Zal je n PB sturen.

Spin!

Vanmorgen de dakstrips vervangen. De oude waren verschrikkelijk aan het bladderen. Ik had via dit forum al reeds nieuwe aangekocht.

Toen ik de strips naast elkaar had gelegd, zag ik dat er een verschil zat. Het blijken dus strips van een S70 te zijn. Ik hoopte dat dit geen probleem zou zijn met de huidige strips & clips. Het past prima en ze zitter erop. Ik neem aan dat het geen kwaad kan, of zijn er toch dingen waarop ik moet letten als ik S70 dakstrips op een 850 zet?

www.vm-parts.nl

innocenti

X70 dakstrips zijn als het goed is identiek qua bevestiging. Alleen hebben ze n extra rand langs het voorraam waardoor je zijruiten niet nat worden als je de ruitensproeier gebruikt.

Spin!

Jawohl! Ik denk...laat ik het ook maar eens gaan doen. Nu ik een garage heb en het heerlijk vind om bezig te zijn in, op en onder de 850. Omdat mijn eigen 2 gebakjes me best kostbaar zijn (ondanks er 1 uitgedost is als een wolf op een gaskooktoestel wat toch echt een schaap is) besloot ik om dan maar een afgeschreven exemplaar aan te schaffen om op te oefenen en te kijken wat je allemaal tegenkomt als je van alles eraf schroeft zonder dat je spijt krijgt als er per ongeluk iets afbreekt of stuk maakt.



En zo geschiedde. Een staatsbosbeheer groene 855 GLT op LPG is het geworden. Een heuse Alter 1,5. Eigenlijk een prima apparaatje. Rijdt erg goed op benzine en op LPG. Er is alleen 1 maar. Je gooit koelwater in het reservoir, je rijdt 10km en dat ding is leeg. Ik laat hem stationair 15 minuten lopen en het reservoir blijft gevuld totdat ik de motor uit zet, en het ding is weer leeg.

Geen witte walm uit de uitlaat. Geen plas water onder de auto. Geen lekkage bij de waterpomp. Geen geknetter aan de peilstok icm een vlammetje Ra-ra politiepet. Waar blijft (inmiddels zo'n 3 liter) dat water? Nu heeft de vorige eigenaar een probleempje gehad mijn zijn kachelmotor. Daar is 3 mnd geleden een nieuwe (lees: gereviseerde) kachelmotor in gekomen. Er lag een plas water op de passagiersmat. Nu verholpen en droog.

Afijn, ik ga het beestje uit elkaar trekken. Mocht je wat nodig hebben...alles is te koop ;D

www.vm-parts.nl

grijzev70tdi

Waarom nou geen rode? ;D ;D ;)

Leuk projectje toch? Leert er veel van, net als wij met onze sloper hebben gedaan
Grolsch, het klinkt al lekkerder

big ben

"Stoer"   8) , ik heb de mogelijkheid niet lijkt me hartstikke leuk  :D

Maak je een nog lijstje  :D

Spin!

Citaat van: big ben op 13-10-2012 19:59:44
"Stoer"   8) , ik heb de mogelijkheid niet lijkt me hartstikke leuk  :D

Maak je een nog lijstje  :D

Uiteraard! Zit zeer bruikbaar spul op.

www.vm-parts.nl

elianmars

Ik heb ook veel geleerd van de V70R uit elkaar trekken. Het is ook gewoon leuk om te doen ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 13-10-2012 20:44:04
Ik heb ook veel geleerd van de V70R uit elkaar trekken. Het is ook gewoon leuk om te doen ;D
Dat zonder meer en zou het zo weer doen

elianmars

Citaat van: Sbv op 13-10-2012 20:59:00
Citaat van: elianmars op 13-10-2012 20:44:04
Ik heb ook veel geleerd van de V70R uit elkaar trekken. Het is ook gewoon leuk om te doen ;D
Dat zonder meer en zou het zo weer doen

De loods staat weer leeg, San  :eusa_whistle: ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 13-10-2012 21:01:31
Citaat van: Sbv op 13-10-2012 20:59:00
Citaat van: elianmars op 13-10-2012 20:44:04
Ik heb ook veel geleerd van de V70R uit elkaar trekken. Het is ook gewoon leuk om te doen ;D
Dat zonder meer en zou het zo weer doen

De loods staat weer leeg, San  :eusa_whistle: ;D
Zullen we weer een keer dan ?