WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Was idd een fijne en goede auto !  Toen ik het las dacht ik, huh startmotor ??  Dat kreng is net vernieuwd.....  Wel fijn dat je idd nog garantie hebt op het ding.

Zaterdag was hier de zwarte 854 10 klepper nog even met helaas het stuurhuis echt lek :(

Spin!

Citaat van: Dirk342 op 21-12-2015 07:49:55
Was idd een fijne en goede auto !  Toen ik het las dacht ik, huh startmotor ??  Dat kreng is net vernieuwd.....  Wel fijn dat je idd nog garantie hebt op het ding.

Zaterdag was hier de zwarte 854 10 klepper nog even met helaas het stuurhuis echt lek :(

Ah, hij zei het al dat hij langs was geweest, ik had hem jouw gegevens doorgestuurd. Ook die 10-klepper was een fijn karretje. Stuurhuis, ja mag het een keer. Staat over de 4 ton.

Ja startmotor had echt kuren. Het is 4 maanden goed gegaan. Zal je altijd zien, verkoop je dat ding en dan gebeurt zoiets. Dadelijk Verwijst maar even bellen dat die startmotor toch 2000km mee is gegaan ;D. Valt vast wel wat te regelen.

Zojuist hebben ze de Audi ook opgehaald (voor APK), dus ik ben nu even wettelijk autoloos. Wetteloos heb ik keuze uit 10 werkende belastingontduikende cilinders ;D.

www.vm-parts.nl

UserID6342


Boeijke

Citaat van: Spin! op 21-12-2015 08:07:59
Citaat van: Dirk342 op 21-12-2015 07:49:55
Was idd een fijne en goede auto !  Toen ik het las dacht ik, huh startmotor ??  Dat kreng is net vernieuwd.....  Wel fijn dat je idd nog garantie hebt op het ding.

Zaterdag was hier de zwarte 854 10 klepper nog even met helaas het stuurhuis echt lek :(

Ah, hij zei het al dat hij langs was geweest, ik had hem jouw gegevens doorgestuurd. Ook die 10-klepper was een fijn karretje. Stuurhuis, ja mag het een keer. Staat over de 4 ton.

Ja startmotor had echt kuren. Het is 4 maanden goed gegaan. Zal je altijd zien, verkoop je dat ding en dan gebeurt zoiets. Dadelijk Verwijst maar even bellen dat die startmotor toch 2000km mee is gegaan ;D. Valt vast wel wat te regelen.

Zojuist hebben ze de Audi ook opgehaald (voor APK), dus ik ben nu even wettelijk autoloos. Wetteloos heb ik keuze uit 10 werkende belastingontduikende cilinders ;D.

Staan er hier ook nog 5 die het na een paar uurtjes schroefwerk wel doen hoor. Maar die zijn maar voor dezelfde van jou. Officieus dan.
Dus eigelijk heb je er 12,5

Spin!

Citaat van: Boeijke op 21-12-2015 20:24:40
Citaat van: Spin! op 21-12-2015 08:07:59
Citaat van: Dirk342 op 21-12-2015 07:49:55
Was idd een fijne en goede auto !  Toen ik het las dacht ik, huh startmotor ??  Dat kreng is net vernieuwd.....  Wel fijn dat je idd nog garantie hebt op het ding.

Zaterdag was hier de zwarte 854 10 klepper nog even met helaas het stuurhuis echt lek :(

Ah, hij zei het al dat hij langs was geweest, ik had hem jouw gegevens doorgestuurd. Ook die 10-klepper was een fijn karretje. Stuurhuis, ja mag het een keer. Staat over de 4 ton.

Ja startmotor had echt kuren. Het is 4 maanden goed gegaan. Zal je altijd zien, verkoop je dat ding en dan gebeurt zoiets. Dadelijk Verwijst maar even bellen dat die startmotor toch 2000km mee is gegaan ;D. Valt vast wel wat te regelen.

Zojuist hebben ze de Audi ook opgehaald (voor APK), dus ik ben nu even wettelijk autoloos. Wetteloos heb ik keuze uit 10 werkende belastingontduikende cilinders ;D.

Staan er hier ook nog 5 die het na een paar uurtjes schroefwerk wel doen hoor. Maar die zijn maar voor dezelfde van jou. Officieus dan.
Dus eigelijk heb je er 12,5

Correctie: 17,5  ;D

www.vm-parts.nl

Spin!

Xc90 ingevoerd. Bij keuring kwam out of the blue een niet werkende parkeerrem links tevoorschijn dus helaas...pindasaus.

Rest is technisch helemaal goed. Kon zien dat er onlangs nog veel aan was geïnvesteerd. Bpm zooi opgestuurd...nu wachten op het kenteken. Vrees dat het na de kerst gaat zijn  :-\

Ergernis: belastingdienst gaat digitaal, dus ik gebeld om te vragen waar ik de bpm aangifte naar toe kan mailen. Kan dus niet. Digitalisering werkt dus maar 1 kant op. Belastingdienst......makkelijker ook niet.

www.vm-parts.nl

NinaPaul

XC90 V8 heeft een prima bak hoor, ook op lpg gaat dat prima.

Eigen ervaring slechts 8dkm (benzine), maar auto is naar een vriend van mij gegaan die 40dkm per jaar doet en lpg er in laten leggen bijna 3 jaar terug.
Auto staat bijna op 300dkm en gaat nog prima.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Spin!


www.vm-parts.nl

san


)()()sT


kulk

Weet je zelf nog wel hoeveel auto's, en waar, je op dit moment hebt? :)

Leuk setje, ben echt wat er nou aan mankeert of niet voor dat geld.

joeryvaneck

Ik ook!. ik had ook nog gereageerd op deze wagens. Blijkbaar te laat ;)

Spin!

#1422
Citaat van: kulk op 09-02-2016 13:18:33
Weet je zelf nog wel hoeveel auto's, en waar, je op dit moment hebt? :)

Leuk setje, ben echt wat er nou aan mankeert of niet voor dat geld.

Uhm, 5x 850 en 1x XC90, 3x Beuningen, 1x Oss en 2x Rosmalen  ;D



Qua mankementen op eerste gezicht:

Nr 1
- scheur in bestuurdersstoel
- lekkage olieleiding retour turbo
- daklijsten kaal
- deurvanger bestuurderszijde
- antenne afgebroken
- asbak schuift niet optimaal in en zit vol peuken
- achterzijde middenconsole ontbreekt
- lakschade voorspoiler
- teller staat stil op 220.000
- gefrot met elektra middenconsole

Nr 2
- scheur in bestuurdersstoel
- lekkage stuurhuis
- middenarmsteun bevestiging kapot
- daklijsten kaal
- put(je) voorscherm rechts
- geen reservewiel
- scheur in deurrubber RA
- geen matten
- geen org. radio
- schade voorspoiler
- teller staat stil op 195.000
- halfords alarm
- wielkuipen voor kapot
- stuur opgevreten, behalve het alcantara

Verder trof ik in nr 1 een Samco slangenset aan, chip en een 5e titan.
Beiden moeten grondig gepoetst worden zowel van binnen als buiten en de lak moet op sommige punten worden bijgewerkt. Met de ogen dicht...klinkt en voelt het erg goed aan.

Catch of the year tot nu toe


www.vm-parts.nl

maruska

#1423
wat moet je ermee..... verzamelen is leuk, maar deze 2 ook nog onknappen gaat toch niet gebeuren ;D


dus : SLOOOPUUUUH
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Boeijke

Citaat van: maruska op 09-02-2016 15:19:59
wat moet je ermee..... verzamelen is leuk, maar deze 2 ook nog onknappen gaat toch niet gebeuren ;D

Zou ik niet te zeker van zijn.
Of er komen verassende wendingen.
Wie het weet mag het zeggen,,,,,,of niet........  ;D :eusa_shifty:


Citeerdus : SLOOOPUUUUH

Gaat niet gebeuren. Tenzij er 1 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht is.