WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de geneRaal

Blackstone under construction

Spin!

Ja Thx!

Vanochtend vroeg opgestaan...naar Hengelo (Ov) gereden, overschrijving gedaan. Gelijk maar laten schorsen aangezien de APK verlopen was en ik over 12u in de S70 zit naar Oostenrijk.

Eenmaal thuis gelijk maar even door de wasstraat geduwd en dan ziet het er gelijk een stuk beter uit. Vieze derrie van de zijkanten af, wielen enigzins schoon. Maar genoeg te doen nog. Wel weer een goede 5 pitter erbij. Inmiddels dan toch wel zo'n 590 zweedse paardjes op de stoep staan... :eusa_drool:

Na de vakantie maar even de GLT aanpakken, nieuwe bandjes, draagarmen of stab.stangetjes...of beide. De T-5R gaat weg voor een beurt en APK...wordt leuk maandje, Januari  :-X. Bandjes staan inmiddels in bestelling. Gooi er eerst even wintersloffies onder, die liggen nog achter het huis.

Ondertussen zal ik jullie nog wat foto's kado doen. De rest komt als het project op gang is! Ik ga op vakantie. Ben 1,5 week weg. Voor de autodieven onder ons, de T-5R staat in een opslag ver hiervandaan met camerabewaking, dus vette pech voor de klinker-crimineel. De GLT zal ook niet makkelijk mee te nemen zijn...De Touran daarintegen, sleutels zitten in 't contact!  ;)







jajaja...lijnolie staat al klaar!  ;D

www.vm-parts.nl

Johann


Vulk

Lak ziet er precies nog goed uit.

Thom V


Claudia

Felies Rutger!

Je hebt bijna een kwartet! (die veewee telt niet! :eusa_naughty:)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Spin!

Citaat van: Claudia op 22-12-2007 17:37:04
Felies Rutger!

Je hebt bijna een kwartet! (die veewee telt niet! :eusa_naughty:)

die veewee wordt volgend jaar een V50 of iets vergelijkbaars...dan hebben we toch wel een kwartet? ;)

www.vm-parts.nl

Esveldt


Esveldt


Taranis

Citaat van: Esveldt op 22-12-2007 19:55:08
Wijsneus

Tja, dat heb je met die mensen uit het oosten van het land :eusa_whistle: (en dat is vanuit Zeeland gezien al erg snel ;D )

Maar uh, gefeliciteerd Spin! Topic beetje laat ontdekt, maar dus toch gelukt om een nette rode 850 te scoren!

Thom V

Citaat van: Spin! op 22-12-2007 17:52:17
Citaat van: Claudia op 22-12-2007 17:37:04
Felies Rutger!

Je hebt bijna een kwartet! (die veewee telt niet! :eusa_naughty:)

die veewee wordt volgend jaar een V50 of iets vergelijkbaars...dan hebben we toch wel een kwartet? ;)

:P

Spin!

Vandaag ontdekt dat er alarm op zit.... :eusa_shifty:


de buurt weet het ook

www.vm-parts.nl

RATFINK


Niek

Wat een luxe! Drie roffels op de plaats :eusa_drool:  Ze zien er allemaal toppie uit, het is wat werk om zo'n "rooie roffel" bij te houden maar dan heb je ook wat!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

elianmars

Citaat van: Spin! op 03-01-2008 23:51:10
Vandaag ontdekt dat er alarm op zit.... :eusa_shifty:


de buurt weet het ook

;D ;D