WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UserID6342

Tis weer netjes Rutger, maar is zo wie zo een hele mooie auto.

SirRutte

Zo, die auto is een stuk opgeknapt Rutger! Lijken die Volans nou zo licht? :eusa_think:

Dat sierstukje dat zomaar los komt is inderdaad een meevaller, ik dacht dat laatst ook even te vervangen maar bij mij zit ie knoepvast..


Spin!

Het zijn inderdaad de lichte variant Volans...vind het wel mooi zo. Ze zijn ook nog wel heel erg schoon. De vorige eigenaar (Adwo) heeft ze heel goed schoongemaakt voor ik deze af heb gehaald.

www.vm-parts.nl

Laserblue

Had wat gemist zie ik  :-[

Van harte!

maareh, spinnen leggen toch eitjes? en nooit eentje  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

SirRutte

Citaat van: Spin! op 11-02-2011 09:15:43
Het zijn inderdaad de lichte variant Volans...vind het wel mooi zo. Ze zijn ook nog wel heel erg schoon. De vorige eigenaar (Adwo) heeft ze heel goed schoongemaakt voor ik deze af heb gehaald.

De 855 van m'n moeder staat 's zomers ook op lichte Volans, inderdaad niet verkeerd. Maar wanneer de banden op zijn geef ik ze denk ik toch een laagje antraciet, dat licht-lichtmetaal zie je al zoveel op de weg.. ;)

Spin!

Citaat van: Laserblue op 11-02-2011 09:23:57
Had wat gemist zie ik  :-[

Van harte!

maareh, spinnen leggen toch eitjes? en nooit eentje  :eusa_shifty:

Euh...Maris is (nog) geen Spinnetje...ik daarentegen wel, maar ik ben een mannetje...en die leggen geen eitjes ;) Wat dan wel in grote getalen wordt geleverd...laat ik over aan je eigen fantasie...ik zeg: Terug naar de Volans ;)

www.vm-parts.nl

Daf46

Citaat van: Spin! op 11-02-2011 09:53:27
Citaat van: Laserblue op 11-02-2011 09:23:57
Had wat gemist zie ik  :-[

Van harte!

maareh, spinnen leggen toch eitjes? en nooit eentje  :eusa_shifty:

Euh...Maris is (nog) geen Spinnetje...ik daarentegen wel, maar ik ben een mannetje...en die leggen geen eitjes ;) Wat dan wel in grote getalen wordt geleverd...laat ik over aan je eigen fantasie...ik zeg: Terug naar de Volans ;)
Mannetjes spinnetjes overleven de bevruchting meestal niet ;-)

Laserblue

Citaat van: Daf46 op 11-02-2011 09:59:14
Citaat van: Spin! op 11-02-2011 09:53:27
Citaat van: Laserblue op 11-02-2011 09:23:57
Had wat gemist zie ik  :-[

Van harte!

maareh, spinnen leggen toch eitjes? en nooit eentje  :eusa_shifty:

Euh...Maris is (nog) geen Spinnetje...ik daarentegen wel, maar ik ben een mannetje...en die leggen geen eitjes ;) Wat dan wel in grote getalen wordt geleverd...laat ik over aan je eigen fantasie...ik zeg: Terug naar de Volans ;)
Mannetjes spinnetjes overleven de bevruchting meestal niet ;-)

nee hè? die worden opgevreten ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Spin!

Citaat van: Laserblue op 11-02-2011 10:20:33
Citaat van: Daf46 op 11-02-2011 09:59:14
Citaat van: Spin! op 11-02-2011 09:53:27
Citaat van: Laserblue op 11-02-2011 09:23:57
Had wat gemist zie ik  :-[

Van harte!

maareh, spinnen leggen toch eitjes? en nooit eentje  :eusa_shifty:

Euh...Maris is (nog) geen Spinnetje...ik daarentegen wel, maar ik ben een mannetje...en die leggen geen eitjes ;) Wat dan wel in grote getalen wordt geleverd...laat ik over aan je eigen fantasie...ik zeg: Terug naar de Volans ;)
Mannetjes spinnetjes overleven de bevruchting meestal niet ;-)

nee hè? die worden opgevreten ;D

Levend zelfs  :o

www.vm-parts.nl

Spin!

#609
Ah, krijg zojuist het bericht dat er een pakketje is geleverd, afzender: Thuurbo ;D

Dat zullen de dorpel-sierlijstjes zijn en de zonneklep, bestuurderszijde. Heb ik weer wat te doen van 't weekend.

Wat me trouwens verbaasd, is dat de huidige zonneklep aan de bestuurderszijde een spiegeltje heeft. Reden dat ik deze ga vervangen is dat deze op half 11 blijft hangen, en dat is verschrikkelijk irritant. Zijn alle 850's geleverd met een zonneklep met spiegeltje aan de bestuurderszijde? Ik meen dat mijn Banaantje dat niet heeft...is het een optie geweest destijds?

Wat trouwens erg frappant is. Ik rij nu ruim 2 maanden in Mr.Black en de meest zeldzame onderdelen (R-bumper, Volans, R-kofferspoiler, dorpel-sierstrips) had ik in no-time gevonden, maar dat kl*te draaiknopje van de SC801 is gewoon nergens te krijgen. Ik ben dinsdag bij een H. Arendsen binnengestapt om dat knopje te bestellen. "Oh, dat is het enige onderdeel dat los te bestellen is zie ik, maar...het ligt nergens in voorraad en het wordt ook niet meer geleverd zie ik, sorry".

Oke...een draaiknopje van een bigfront is dus zeldzamer dan een R-onderspoiler...de zoektocht naar een draaiknopje gaat voort! ;D

ik kan er trouwens ook nog altijd een dropje tegenaan drukken...



www.vm-parts.nl

SirRutte

Het lijkt me gewoon een meevaller dat je die andere onderdelen zo snel had, in die categorie is er nog steeds meer vraag dan aanbod ;)

Wat betreft die zonneklep met spiegel aan bestuurderszijde: Volgens mij is dat inderdaad een optie geweest. De 854 hier heeft er wel eentje, de 855 niet.

Spin!

Citaat van: SirRutte op 17-02-2011 11:15:01
Het lijkt me gewoon een meevaller dat je die andere onderdelen zo snel had, in die categorie is er nog steeds meer vraag dan aanbod ;)

Wat betreft die zonneklep met spiegel aan bestuurderszijde: Volgens mij is dat inderdaad een optie geweest. De 854 hier heeft er wel eentje, de 855 niet.

Ik was al bang dat ik gek werd. Maar toch een optie geweest dus. Nou, ik kan me niet herinneren dat ik ooit rijdende dat spiegeltje gebruikt heb. Ik heb a) geen make-up en b) stel dat...ik heb nog altijd de binnenspiegel ;D

www.vm-parts.nl

SirRutte

Make-up checken in het donker.. Daar zal het nuttig voor zijn! Hebben wij dus niets aan ;D

viking_in_shorts


RampantBUnny