Spanish Fly - restauratie 855 T-5R

Gestart door Starbuck, 07-01-2008 13:57:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

WTF!!!  :o :o

Geluk bij een ongeluk dat het alleen de voorruit is...... Let er wel op dat er binnen ook glassplinters zullen liggen, Hans.

Freakybaby

Wat een kutstreek Hans..
Succes met het repareren van de Fly
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Starbuck

Citaat van: elianmars op 10-10-2010 12:24:30
WTF!!!  :o :o

Geluk bij een ongeluk dat het alleen de voorruit is...... Let er wel op dat er binnen ook glassplinters zullen liggen, Hans.

De glas splinsters liggen idd binnenin. Dit wijst uit dat het een echt harde slag is geweest.
En wij maar oppassen met de deur open te doen op een parkeerplaats.
Gelukkig is het alleen de vooruit maar en is er geen lakschade.
Al snap ik de zieke geest niet die plezier heeft in het vernielen van andermans bezit, snap ik écht niet.
Enfin, morgen verzekering opbellen en es kijken waar we het op kunnen gooien. De fly is enkel BA verzekerd, omnium kon niet wegens te oude leeftijd. Anders is het een streep door m'n rekening. >:(

henry classic v70

Citaat van: elianmars op 10-10-2010 12:24:30
WTF!!!  :o :o

Geluk bij een ongeluk dat het alleen de voorruit is...... Let er wel op dat er binnen ook glassplinters zullen liggen, Hans.

Da's altijd vervelend zoiets en dat terwijl je er zelf niets aan kan doen.
Word er nog veel met de fly gereden Hans of is de garnet red nu meestal aan de beurt.....
Hoe dat zit in Belgie weet ik niet maar als je WA extra verz. bent in NL kost een nieuwe ruit alleen €68,= eigen risico als deze wordt vervangen door carglass, autotaalglas of iets dergelijks
Anders een net sloopruitje zoeken of misschien dat een forummer een goed/goedkoop adres weet bij jou in de buurt.................
Weet Felipe niet iets ;D

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Starbuck

Morgen zal ik het allemaal uitpluizen.
Het is zondag, de zon schijnt volop met een aangename temperatuur en ik heb nog eens iets te vertellen op het forum.
En ja, deze is er ook nog, dus we kunnen verder.
Always look at the bright side of live... ;)


Ercan Camci

Spanish Fly - Anno 2021 in volle pandemie.

Vulk


Ercan Camci

Ondertussen 9 jaar in bezit, nooit gedacht er een blog over te vinden.

Verkoper (Van Isacker Volvo) had weinig info over de wagen destijds.

Hij was het waarschijnlijk vergeten???

In ieder geval leuk om tegen te komen :-)))

Ercan Camci


Vulk

Ik geloof dat deze auto ooit cream yellow gespoten is geweest en dat Hans hem nadien terug in het groen heeft laten spuiten.

)()()sT

Gewoon even teruglezen in deze blog ;D
Hij was groen, maar de Spaanse eigenaar heeft hem ooit rood laten spuiten.
Bijzonder dat men "weinig info" had, ze hebben de hele restauratie en terug groen spuiten zelf gedaan zoals te zien is op voorgaande pagina's :)

de Boeing

haha, leuk!

Die opvulling in het gootje op de laatste foto is wel echt nodig zo te zien (want de R-bumper is zo stuk gereden, en ook die worden wat schaarser...)

Ercan Camci


Citaat van: )()()sT op 10-01-2021 10:33:32
Gewoon even teruglezen in deze blog ;D
Hij was groen, maar de Spaanse eigenaar heeft hem ooit rood laten spuiten.
Bijzonder dat men "weinig info" had, ze hebben de hele restauratie en terug groen spuiten zelf gedaan zoals te zien is op voorgaande pagina's :)

Dat hij rood was is nog altijd goed te zien op sommige plaatsen, binnenkant van de achterklep en bumpers.

Heb m indertijd voor een prikje meegenomen, wagen stond al maanden stil en lag helemaal onder de mos en vogelpoep.

Automaat was ook aan revisie toe, verkoper wou er daarom graag en snel vanaf.

Wagen is sindsdien vaste klant bij Thuurbo, dus in goede en eerlijke handen.

Vulk

Leuk! Misschien zie ik hem daar nog een keer. Ik denk dat ik deze voor het laatst ergens heb gezien rond 2009.