Spanish Fly - restauratie 855 T-5R

Gestart door Starbuck, 07-01-2008 13:57:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Starbuck

#30
Citaat van: wepster op 07-01-2008 21:44:18
Citaat van: Starbuck op 07-01-2008 19:31:20
Dit project stond al eerder op het forum, maar staat nu op z'n plaats. :eusa_clap:

Deze komt dus uit Mallorca, al die jaren in het zonneke gereden, net iets anders dan ons regenweer hier.
De wagen heeft 1 eigenaar gehad die hem na 8 maanden in het rood heeft laten spuiten.
Reden: toen ie hem 8 maanden had kwam de 850 R uit, beschikbaar in meerdere kleuren dan zwart, olijfje en CY.
Vondt ie zo mooi in het rood dat ie een Rooie Sien wilde hebben.
Bleek dat ie bij inruil teveel moest laten vallen op de T-5R dat ie haar in het rood heeft laten spuiten omdat ie persé een Rooie wilde ( precies Verastenhove, die wist het ook altijd beter; faq: de collega's)

Nu heeft ze al die tijd als Rooie Sien door het leven moeten gaan, totdat wij haar vonden, op het erf van een boerderie onder de hete zon van een klein dorpje aan de grens met Portugal. (daar stond ze net 3 weken)
Fijn voor ons, ze was al op het vasteland) ;)

Enfin, Van Isacker himself is toen in zijne otto gesprongen en is hem gaan halen, 2000km heen en terug, 3 daagjes feesten. :eusa_dance:

Toen stond ie in Stabroek in de garage... ;D




he die starbuck

doe je me een plezier ????????
wel een beetje eerbiet voor rode sien he dat is de mijne al ;D ;D
en ja ze laat zich nou een maal niet graag beledigen al is het door een rood gespoten spaanse schone

greets wepster



Gepakt door Rooie Sien van Wepster, terwijl die van mij groen achter de oren ziet...
Gelukzak... ;D

wepster

#31
Citaat van: Starbuck op 07-01-2008 21:50:13
Citaat van: wepster op 07-01-2008 21:44:18
Citaat van: Starbuck op 07-01-2008 19:31:20
Dit project stond al eerder op het forum, maar staat nu op z'n plaats. :eusa_clap:

Deze komt dus uit Mallorca, al die jaren in het zonneke gereden, net iets anders dan ons regenweer hier.
De wagen heeft 1 eigenaar gehad die hem na 8 maanden in het rood heeft laten spuiten.
Reden: toen ie hem 8 maanden had kwam de 850 R uit, beschikbaar in meerdere kleuren dan zwart, olijfje en CY.
Vondt ie zo mooi in het rood dat ie een Rooie Sien wilde hebben.
Bleek dat ie bij inruil teveel moest laten vallen op de T-5R dat ie haar in het rood heeft laten spuiten omdat ie persé een Rooie wilde ( precies Verastenhove, die wist het ook altijd beter; faq: de collega's)

Nu heeft ze al die tijd als Rooie Sien door het leven moeten gaan, totdat wij haar vonden, op het erf van een boerderie onder de hete zon van een klein dorpje aan de grens met Portugal. (daar stond ze net 3 weken)
Fijn voor ons, ze was al op het vasteland) ;)

Enfin, Van Isacker himself is toen in zijne otto gesprongen en is hem gaan halen, 2000km heen en terug, 3 daagjes feesten. :eusa_dance:

Toen stond ie in Stabroek in de garage... ;D




he die starbuck

doe je me een plezier ????????
wel een beetje eerbiet voor rode sien he dat is de mijne al ;D ;D
en ja ze laat zich nou een maal niet graag beledigen al is het door een rood gespoten spaanse schone

greets wepster



Gepakt door Rooie Sien van Wepster, terwijl die van mij groen achter de oren ziet...
Gelukzak... ;D

met een overblijfsel van een enkele buis aan het einde naar een dubbele uitgang dus denk er zelf maar iets bij .
wil niet weten wat er over blijft van een glt die een t5 r pakt  ;D ;D

Turbo-Geek

CiteerPersoonlijk vindt ik die xenons niet passen op een wagen van '95, al zijn de meningen hierover verdeeld. De heldere koplampen zijn ok om uit te voeren, maar hier zijn de meningen ook over verdeeld.
Die heldere lampen zijn mooi, maar niet bij elke kleur.
t4is maar wat je mooi vind en aan welke prijs je het kan lospeuteren...

En zo is het !
Dit forum heeft echter wel de neiging om de meningen van mensen aardig bij te draaien. Daar waar het maanden geleden Not-done was zie je nu toch stilletjes aan diezelfde mensen voor Xenon kiezen en ook heldere lampen kunnen opeens  :eusa_think:  
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 07-01-2008 21:53:42

en ook heldere lampen kunnen opeens  :eusa_think:   

Die kunnen al een tijdje hoor, het halve forum rijdt er mee rond  ;)

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 07-01-2008 21:45:38
Citaat van: RATFINK op 07-01-2008 21:24:32
http://www.bbc.co.uk/berkshire/content/images/2005/04/19/laugh_out_loud_baby203_203x152.jpg

Heb je een goede foto van de voorkant, wil eventueel Xenon monteren maar was niet zo'n fan van heldere koplampen maar dit ziet er zo op het eerste gezicht niet eens zo slecht uit.



Persoonlijk vindt ik die xenons niet passen op een wagen van '95, al zijn de meningen hierover verdeeld. De heldere koplampen zijn ok om uit te voeren, maar hier zijn de meningen ook over verdeeld.
Die heldere lampen zijn mooi, maar niet bij elke kleur.
t4is maar wat je mooi vind en aan welke prijs je het kan lospeuteren...


Die van mij is van '96  ;D en niet passen is van ondergeschikt belang, ik wil meer licht maar het moet geen AutoStyle auto worden.
Zo op jouw fotos valt het niet eens zo op dat er heldere koplampen in zitten maar dat kan ook aan de fotos liggen vandaar mijn verzoek.


RATFINK

Jongens het is hier geen VW forum, de meeste nemen heldere koplampen omdat die in combinatie met Xenon gewoon een peut meer licht geven dan die orginele lampen.




Starbuck

Gene VW he, als je echt meer licht wil steek dan die xenons. ;D

Volvo Felipe

Uitegevoerde werkzaamheden:

* Volledig gespoten in originele kleur
* Velgen zijn gepoten in 932
* Nieuwe grill
* Nieuwe sierlijsten aan de voorruit
* Remklauwen gespoten
* Nieuwe emblemen erop
* Witte zijknippers gemonteerd
* Groot onderhoud
* Veerpootbrug gepoten in kleur
* Nieuwe voorbumper bovenste deel
* Nieuwe achterbumper
* Nieuwe stootlijsten
* Enz

:eusa_shifty:

RATFINK

#38
Citaat van: Starbuck op 07-01-2008 22:08:59
Ik zou zeggen, kom es kijken!
Maar je moet wel weten dat die hele voorkant nieuw is, tot het grilletje toe.
En dan is er nog de kleur van de wagen, naar mijn mening geeft dit een verschil hoe de heldere koplampen wel of niet afsteken tov het koetswerk.
En hij staat helemaal in de nieuwe lak, mss speelt dat ook een rol.

Met alle respect maar kijk eens in mijn topic, mijn R ook dark olive pearl met 160.000 op de klok ziet er bijna net zo gelikt uit als die van jouw alleen heeft de mijne nog de eerste lak.



Dus vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar betere fotos van de voorkant  ;)

Eugene

Ik heb deze auto mogen bewonderen 2 weken geleden bij Van Isacker en ik moet zeggen dat deze echt heel erg mooi in de lak zit. Echt een plaatje! Knap werk 8)

If it's not blown, it sucks...

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 07-01-2008 22:14:21
Citaat van: Starbuck op 07-01-2008 22:08:59
Ik zou zeggen, kom es kijken!
Maar je moet wel weten dat die hele voorkant nieuw is, tot het grilletje toe.
En dan is er nog de kleur van de wagen, naar mijn mening geeft dit een verschil hoe de heldere koplampen wel of niet afsteken tov het koetswerk.
En hij staat helemaal in de nieuwe lak, mss speelt dat ook een rol.

Met alle respect maar kijk eens in mijn topic, mijn R ook dark olive pearl met 160.000 op de klok ziet er bijna net zo gelikt uit als die van jouw alleen heeft de mijne nog de eerste lak.

http://img501.imageshack.us/img501/5489/850r4pz0.jpg

Dus vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar betere fotos van de voorkant  ;)
Btw, echt mooie wagen heb je! :eusa_clap:

RATFINK

Dank je wel, moeten nog wel wat dingetjes gebeuren om 'm weer echt nieuw te krijgen maar je moet wat te doen hebben  ;D


Volvo Felipe

das waar, hoe meer ik ze in het groen zie hoe mooier dat ze worden

;D ;D ;D

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 07-01-2008 22:24:48
Dank je wel, moeten nog wel wat dingetjes gebeuren om 'm weer echt nieuw te krijgen maar je moet wat te doen hebben  ;D



Ge kunt nog altijd naar Van Isacker gaan, naar t'schijnt leveren ze daar goed werk... ;D

Starbuck

Citaat van: Starbuck op 07-01-2008 22:29:21
Citaat van: Volvo Felipe op 07-01-2008 22:27:20
das waar, hoe meer ik ze in het groen zie hoe mooier dat ze worden

;D ;D ;D
En toch vindt ik ze zo mooi in het Rood!
Gepakt door Rooie Sien worden.... ;D

Da's vlaams, de meesten lezen: door Rooie Sien gepakt worden.
Voor ik mijne bak vol krijg.... :evil: