C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

tom.destoop

Sportstoelen mag wel in belgie, ze moeten wel kunnen kantelen om de achterste passagier laten uit te stappen.
Indien niet kantelbaar moet je de achterste gordelbevestigingen onbruikbaar maken.
Begrijpen wie begrijpen kan :eusa_wall:
Belgie, t blijft een onozel land met veeeel te veeeeel wetten en regelkes.

Maar daar gaat het niet om, schoon machien man, k hoop dat mijn C70 er ooit half zo mooi als de jouwe uit ziet.

BenC70ES

Citaat van: tom.destoop op 10-03-2008 20:17:21
Sportstoelen mag wel in belgie, ze moeten wel kunnen kantelen om de achterste passagier laten uit te stappen.

Daar had ik het dus op... ik was er enkele weken geleden voor afgekeurd.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

HaRdCoRe-WeZ

Ik wil helemaal niet vervelend doen, maar snijden die gordels niet in je nek? Er zit erg weinig ruimte tussen.

En ik weet niet of deze Cobra's een verstevigde rugleuning hebben? Zo ja, dan geldt het volgende niet, maar als je nu ergens op klapt, heb je kans dat de stoel naar voren komt, de gordel strak getrokken word, en de rugleuning als een luciferhoutje breekt. Kleinigheidje, je rug breekt dan waarschijnlijk ook.

Ik raad het niet aan om dit soort gordels te gebruiken, behalve bij stoelen met een vaste schaal.

MarkoC70T5

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 10-03-2008 23:54:26
Ik wil helemaal niet vervelend doen, maar snijden die gordels niet in je nek? Er zit erg weinig ruimte tussen.

En ik weet niet of deze Cobra's een verstevigde rugleuning hebben? Zo ja, dan geldt het volgende niet, maar als je nu ergens op klapt, heb je kans dat de stoel naar voren komt, de gordel strak getrokken word, en de rugleuning als een luciferhoutje breekt. Kleinigheidje, je rug breekt dan waarschijnlijk ook.

Ik raad het niet aan om dit soort gordels te gebruiken, behalve bij stoelen met een vaste schaal.

Je doet niet vervelend hoor :-)  Die vragen had ik in het begin ook.
De gordels lijk dicht bij elkaar te zitten maar in de praktijk vindt ik het erg mee vallen en lopen ze goed over je schouders en niet strak langs je nek.

En de cobra stoelen hebben wel iets in de rug leuning zitten kwa stevingheid aan dat gedeelte zit ook het kantel systeem vast.  Volgens biesheuvel hoefde ik me over de kwaliteit en veiligheid geen zorgen te maken.   En neem toch wel aan dat hun er verstand van hebben.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

HaRdCoRe-WeZ


MarkoC70T5

Zo de afgelopen avonden bezig geweest om de caterventilatie te gaan vervangen.  En omdat het spruitstuk toen toch los lag gelijk maar even de kans genomen
om hem voor Alsfeld wat te gaan op knappen. Na 8 jaar zit het allemaal wat te grijs/wit uit  :-X 

Maar goed nu kan je te minste je haar er in kammen.  :eusa_dance:
hopenlijk kan ik hem deze week weer monteren samen met nog wat andere leuke veranderingen  is hij weer klaar om de weg op te gaan.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

RobbertC70

Netjes Marko! Strakke auto (ik had er wel al foto's van, maar de fijne details waren mij nog onbekend!)

Zat stiekem te hopen dat ik ergens zou kunnen lezen wie of hoe die tussenstukjes van je spiegels gespoten zijn?
Ik heb er om gevraagd bij de schadeboer waar de mijne nu staat en hij zegt dat het niet gaat: "dat gaat binnen de kortste keren weer bladderen, het is kunststof..."
Wat is dat voor snoeshaan, dan kan toch gewoon wel?   

Tip voor die zwarte koets van mij?

Robbert

MarkoC70T5

#38
Citaat van: RobbertC70 op 25-04-2009 17:55:26
Netjes Marko! Strakke auto (ik had er wel al foto's van, maar de fijne details waren mij nog onbekend!)

Zat stiekem te hopen dat ik ergens zou kunnen lezen wie of hoe die tussenstukjes van je spiegels gespoten zijn?
Ik heb er om gevraagd bij de schadeboer waar de mijne nu staat en hij zegt dat het niet gaat: "dat gaat binnen de kortste keren weer bladderen, het is kunststof..."
Wat is dat voor snoeshaan, dan kan toch gewoon wel?  

Tip voor die zwarte koets van mij?

Robbert

Ja gewoon naar een andere spuiter gaan.  Ik heb hier voor een V40 gehad een gele deze echt compleet geel laten spuiten toen zeurde ze ook van de deur grepen.spiegel,paravan,stuk tussen de achterlichten,dakrails enz..  hun zeiden dat ze ook garantie tot de deur konde  gegeven omdat kunstof als het een maal vettig is zeer slecht te spuiten is.  Maar na 4 jaar is het nog steeds perfect.  Dus met de C70 ook gelijk het laten spuiten en nu begonnen ze er ook niet meer over.  Hadden blijkbaar toch meer vertrouwen in hun spuit werk gekregen.

De gelebanaan

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

850 T5 Freak

Is goed geslaagd je spruitstuk Marko  :eusa_clap: echt netjes man!

@ Robbert, mijn zijspiegels zijn ook compleet in carrosserie kleur gespoten, en na een jaar zit het er nog steeds op  ;)

informeer eens bij "VolvoFelipe"
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

thuur


fearless

Wow dat glimt goed. Leuk gedaan zo.  :eusa_clap:

Dit jaar weer nr 1 in Alsfeld ??   ;)

MarkoC70T5

Citaat van: fearless op 25-04-2009 18:57:16
Wow dat glimt goed. Leuk gedaan zo.  :eusa_clap:

Dit jaar weer nr 1 in Alsfeld ??   ;)
Ja wie weet  misschien houden de duitsers niet van bling bling.  :angel:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarcoV

Mooi gedaan marko, hoe heb je dat chroom op je spruitstuk gedaan?

MarcoV ;)

MarkoC70T5

Citaat van: MarcoV op 27-04-2009 07:57:21
Mooi gedaan marko, hoe heb je dat chroom op je spruitstuk gedaan?

MarcoV ;)
Met blood zweet en tranen :-)
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.