T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Emiel

Succes ermee Rob!

Citaat van: Vulk op 03-04-2008 09:10:00
Sinds wanneer heeft Emiel een T4 erbij trouwens?

Gelukkig niet, niet mijn soort auto... :eusa_shifty:

Starbuck

Citaat van: Emiel op 03-04-2008 20:20:16
Succes ermee Rob!

Citaat van: Vulk op 03-04-2008 09:10:00
Sinds wanneer heeft Emiel een T4 erbij trouwens?

Gelukkig niet, niet mijn soort auto... :eusa_shifty:

En daar heb je dan 1600 km in gereden?
Aiaiai...
Maar het is wel heel tof van je, en van Tim, om Rob te helpen zo een geweldig verhaal te brengen :eusa_clap:
Chapeau!
Veel plezier met je Cy!

viking_in_shorts

Citaat van: Emiel op 03-04-2008 20:20:16
Succes ermee Rob!

Citaat van: Vulk op 03-04-2008 09:10:00
Sinds wanneer heeft Emiel een T4 erbij trouwens?

Gelukkig niet, niet mijn soort auto... :eusa_shifty:

mee eens

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:   




:evil:

Ludo

een mooi verhaal Rob.  :D
veel geluk en plezier ermee!.

elianmars

Gaaf hoor, zelf je wagen daar gaan ophalen!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 04-04-2008 00:18:22
Gaaf hoor, zelf je wagen daar gaan ophalen!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Nou nou nou .... zelf ...
Wel met hulp hoor ;D

R o b

Citaat van: viking_in_shorts op 04-04-2008 00:25:02
Citaat van: elianmars op 04-04-2008 00:18:22
Gaaf hoor, zelf je wagen daar gaan ophalen!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Nou nou nou .... zelf ...
Wel met hulp hoor ;D

Hulp? Een hoop zweeds gebrabbel waar je niets van snapt!  ;D

De V40 T4 was mijn eerste Volvo. De vriendin rijdt er nu in rond. Toch een erg fijne wagen al heeft het niet de alure van een 850 etc. Deze wagen laat wel zo'n 90% van de 850's op dit forum achter zich! Het dingetje heeft zo'n 240 pk en weegt 1250 kg  ;)! En lekker zuinig! Er zitten nu 245.000 km op...en de wagen loopt nog bijna als nieuw. 10 mei gaat ie op de roller, dan weten we de cijfers.

Dank voor alle reacties! Was een erg fijn reisje en hou wel wat van dit soort avontuur! Enkele van bovenstaande forumleden zullen heel wat vraagjes gaan krijgen van mij de komende tijd  ;D. Ben dan ook benieuwd of ze over enkele maanden dit projectje nog zo waarderen haha!

De velgen liggen inmiddels bij de richter. Zal midden volgende week wel klaar zijn, Dan gaan ze direct naar de spuiter om ze (toch) in originele kleur te laten spuiten. Kleurcode voor de Titans is 932. Helaas Tim!  :eusa_whistle:

17 april gaat we naar de RDW in Veldhoven. Volgens de calculator ( https://diensten.vwe.nl/publiek/BPMCalcImport.aspx ) komt de BPM uit of +/- 787 euro. Dit is volgens de nieuwe 2008 regels. Maarten (Zippo) dank voor de info via de mail!  :D




I'll keep you guys posted!

viking_in_shorts

Citaat van: R o b op 04-04-2008 08:41:46
Hulp? Een hoop zweeds gebrabbel waar je niets van snapt!  ;D

Wist niet dat TurboBiker (en anderen, zoals BarryC70, Spin!, Zippo, en weet ik wie jou nog meer geholpen hebben) ook Zweeds praten :eusa_whistle:

Citaat van: R o b op 04-04-2008 08:41:46
Toch een erg fijne wagen al heeft het niet de alure van een 850 etc. 

Van welke wagen heeft hij dan wél de allure? Aixam? BMW 116d?

Citaat van: R o b op 04-04-2008 08:41:46
10 mei gaat ie op de roller, dan weten we de cijfers.

Pfff .. nót interested  (tenminste, wél als het een stuk minder is dan je dacht)

Citaat van: R o b op 04-04-2008 08:41:46
Dan gaan ze direct naar de spuiter om ze (toch) in originele kleur te laten spuiten. Kleurcode voor de Titans is 932. Helaas Tim!  :eusa_whistle:

Kan ik er wat aan doen dat jij geen smaak hebt ;D







grapje kan je toch wel waarderen hè?

R o b


Freakybaby

Gefeliciteerd Rob, en veel plezier met je nieuwe speeltje
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fearless

Gefeliciteerd met de 850.  :eusa_dance:  Erg gaaf. 

Maar nu gebruik je de V70 natuurlijk een stuk minder en besluit je die binnenkort voor een prikkie te verkopen. Bel mij dan ff.  :eusa_shifty:

R o b

Ja precies, dat nieuwe spul de deur uit...gaat toch alleen maar kapot  :eusa_wall:

Emiel

Citaat van: viking_in_shorts op 04-04-2008 08:58:52
Citaat van: R o b op 04-04-2008 08:41:46
Toch een erg fijne wagen al heeft het niet de alure van een 850 etc. 

Van welke wagen heeft hij dan wél de allure? Aixam? BMW 116d?

:evil:

LekkeRRRR

En het leuke is dat je voor het eerst de term T-Gul hier op het forum gebruikt (of ik moet ergens iets gemist hebben). Was ook een mooie nickname geweest.
T-Gul is echt een begrip in de zweedse Volvo-taal.
Proficiat!
;)/jan

R o b

Nogmaals dank voor alle leuke reacties. Maar er is nog veel werk te verrichten.

Update:

Net de 4 titans bij de richter opgehaald, en wat blijkt: ze zijn niet krom  :eusa_dance: Het blijkt dus aan de "toekiewoekie" banden te liggen. Meteen ff beslist er nieuwe banden op te zetten en wat rondgevraagd. Het worden de kumho ku31's (205-40).

Ook ff een ritje gemaakt naar de spuiter en de kleur 932 genoemd. Waar ze eerst met een mooie kleurstaal tevoorschijn kwamen tasten ze nu in het duister. De velg staat wel op een poster aldaar, dus kan niet misgaan. Enfin we zien wel....met kleurcode 932 moeten ze toch genoeg weten niet?

Het deukje in de achterbumper schijnen ze te kunnen repareren als de lak nog goed is (en dat is ie) zonder te spuiten! Ook weer mooi. En de R-bumper wordt gelast en dan gespoten. Na de RDW volgende week het geheel maar eens demonteren en wegbrengen. Uiteraard alles in de 607 CY kleur.

Vraag: heeft iemand 1 Titanvelg te koop? Voor als reservewiel (zat er als optie origineel bij in '95 schijnt)

Gr, Rob