benzinepomp kapot?

Gestart door wuilus64, 03-05-2008 17:12:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ludo

Stroom voor lpg installaties word, als de inbouw reglementair is gebeurd, afgetapt áchter relais 103.
Relais 103 heeft dan, zoals het hoort, wel zekers invloed.

michiel

Mooi. Weer wat geleerd.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

cas

Citaat van: DopdeDouwer op 09-11-2010 14:00:54
De auto valt op willekeurige momenten uit (niet vaak, maar altijd onverwacht en onaangekondigd).

Dus op onderzoek naar 103. Eruit gehaald en van binnen bekeken; niets te zien.
Toch eens proberen wat er gebeurd zonder relais. De pinnen 1 en 3 heb ik nog niet verbonden.

Het rare gedrag van de wijzers deed zich voor op het moment dat er geen relais of doorverbindkabeltjes aanwezig waren, met contact op I of II dat weet ik niet meer.

Laats hoorde ik van mn zus dat ze het zelfde rare gedrag van de metertjes (toerenteller en temp? opeens omhoog dansen) zag toen ze voor het stoplicht stond te wachten, motor bleef draaien. Omdat ze zich rotschrok heeft ze de motor uit gezet en opnieuw gestart: over... ???

deed dit zich niet voor bij een defecte temperatuur meter?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

gringo

 ???Hoi ,lang geleden dat mijn wagen 850 V10 1996 me in de steek liet.
Goed, heb probleem gevonden heb nieuwe 103 relais gestoken en ondervind dat benzine pomp kapot is of begint vast te lopen
Vraag : kan iemand me meededelen wat dit ongeveer kost?Zo'n nieuwe pomp en waar ik er het goedkoopst aangeraak want hier in Belgie is't nie normaal sloeg achterover als ik het hoorde.
Thanks gringo.

LQDI

Ik heb zelf laatst de pomp ook stuk gehad. Heb een Scantech pompje in de module gezet. Kostte me op de kop af 100€ en 2 snipper uurtjes. Als je technisch bent en goed gereedschap hebt dan is het niet moeilijk.

cas

#35
Ik heb een walbro pompje geplaatst, meer opbrengst, en tot nu toe geen problemen. En in mn omgeving gebruikt men deze ook  ;D

van Marc gekocht van European Tuning. ben je met rond de 100 idd klaar.

Lees je toch even in voor je ermee begint, zijn toch van die kleine how to's.  zoals de dop losschroeven, ( niet de verkeerde) en meteen terugzetten om krimpen tegen te gaan. EN hoe je slangen te demonteren van de pomp zonder de "pikkies" te slopen. (knelkoppeling) en merken welke waar. ( kleurcodes als deze er nog opzitten)

Etc..
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Snellebaksteen

Ik heb een hele goedkope sleutel 14 of 15 krom gebogen zodat ik er goed onder kon komen. Ging perfect.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

noors

Kan het zijn dat er ook andere nummers op staan?
Bijvoorbeeld 87 31b 15 31 Deze staan op het relais.... :eusa_doh: