Code invoeren SC-805.

Gestart door desi61, 15-05-2008 20:02:43

Vorige topic - Volgende topic

desi61

Hallo mede Volvoaanhangers.

Kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem.
Ik dien de code in mijn sc-805 opnieuw in te voeren maar tot nu toe geen resultaat.

Ik heb het contactslot in de eerste stand staan. Het radiodisplay geeft aan "OFF".
Als ik de powerknop indruk verdwijnt de stand "off" en zou de melding "CODE" moeten verschijnen.
Ik heb het contact wel een uur laten aan staat maar er komt niets te voorschijn in het display van de radio.
Heb ik een radioprobleem of doe ik iets fout.

Hoop op jullie hulp.
Groeten Jelle.

speedyT5

De radio moet minimaal een uur of drie aan te staan maar dat kan je beter niet op contact laten staan. Bijvoorbeeld vandaag een uur en morgen ook weer net zolang totdat de tekst code weer verschijnt, dan kan je de juiste code weer intoetsen.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

desi61

Hallo SpeedyT5,
is het niet zo dat als het contact uit is geweest je weer helemaal van voren af aan moet beginnen?
Heb al gedacht om hem los aan een accu te zetten maar ik weet niet exact welke stekkers ik moet aansluiten.
Heeft iemand misschien ook een boekje van de radio als pdf liggen?

speedyT5

Nee, de ingeschakelde tijd wordt bij elkaar opgeteld.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

desi61

Klasse en ga het meteen proberen.
Ga er van uit dat als het display "OFF" aangeeft eerst de powerknop aangezet moet worden zodat er niets meer in het display staat.

Hou je op de hoogte en alvast bedankt.

desi61

Hallo mensen,

radio al een uurtje of 5 op contact maar nog steeds geen mogelijkheid om de code in te voeren.
Heeft de radio misschien een resetknop of weet iemand nog een optie???

Jelle.

reneetje

Als je de radio aan zet en dan tegelijk de 6 knop in duwt moet de radio voor een paar minuten spelen .

Zo kun je controleren als ie het uberhaupt nog wel doet.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

desi61

Radio aangezet en direct op de 6 knop gedrukt.
Radio speelt inderdaad  :eusa_clap: :eusa_clap:
Daarna verschijnt in het scherm meteen de gevraagde code-invoer.
Code erin en yihaaaa, hij doet het.
Nu nog 2 boxjes vervangen en klaar is ie weer  :eusa_doh:

Iedereen bedankt voor het meedenken en tot later.

Groet Jelle.

Vulk

Ik veronderstel dat dit even goed werkt op de sc 815?

Vulk

Net mijn SC-815 ingebouwd. Alle kabels waren "plug & play".

Als ik de auto op contact zet en ik duw op de on knop verschijnt er "off". Als ik de radio aanleg gaat de verlichting uit en verschijnt er niets. Ook als ik tegelijk op knop 6 duw. Wat doe ik verkeerd?

Vulk

En dat hoeft niet na elkaar te zijn?

thuur

Laat de radio maar een hele poos op 'OFF' staan (dus contact op I). Denk wel aan je accu. Wellicht heeft de verkoper een paar keer een foute code ingevoerd.

Gr 8)

Vulk

Staat nu al 2uur op "off" en nog steeds geen resultaat.

Scooby Doo

nog effe wachten, duurde bij mij een goeie 2 uur bij de SC-805, en een klein uurtje bij de SC-900.

grts.

Kenny
Puppy Power!!!

Vulk

Is gelukt. Hij leest wel geen cd's (originele). Als ik dan op het "eject" knopje druk krijg ik met heel veel moeite mijn cd er terug uit.
Iemand een idee?