Welke banden gaan we nemen

Gestart door KART, 16-01-2003 14:49:57

Vorige topic - Volgende topic

de Boeing

Ondertussen een tijdje onderweg met de Michelin Primacy, trillingsvrij (voor zover een 850R trillingsvrij kan zijn)  :eusa_dance:

Fijne band en zie mijn verbruik al dalen (op BC, for what it's worth...)

Comfort is helaas duidelijk minder, maar dat zal wel meer liggen aan strakker om velg zitten (door 205 breed) en de XL wang die stugger is (en ook wel zal helpen met lage rolweerstand). Zet mijn banden altijd standaard op 2.5 bar, binnenkort maar eens proberen op 2.3  8) Want op slecht wegdek is het nu wel heel rammelig ...

Menno3274

Citaat van: de Boeing op 27-09-2022 21:44:31
Comfort is helaas duidelijk minder, maar dat zal wel meer liggen aan strakker om velg zitten (door 205 breed) en de XL wang die stugger is (en ook wel zal helpen met lage rolweerstand). Zet mijn banden altijd standaard op 2.5 bar, binnenkort maar eens proberen op 2.3  8) Want op slecht wegdek is het nu wel heel rammelig ...

Klinkt goed. Zelf heb ik ook die stugge ervaring. Ik heb nu voor (met Pilot Sport, zelfde maat) 2.4 en achter 2.1 erin zitten. Is dan wel een S70.

Jerra

Geïnspireerd door De Boeing de Primacy 4+ besteld, hopelijk gaan ze langer mee dan de Goodyear F3's!
'95 --- 855 A2 --- T-5R 2.0   --- MT --- tripletonner --- Dark Olive Pearl --- RammelendeRoffel
'91 --- 854 A1 --- GLT 2.5    --- MT --- enkeltonner --- Classic Red --- RestauratieRoffel
'87 --- 780      --- PRV6 2.8 --- AT --- dubbeltonner --- Champagne Beige Metallic --- 't Coupeblik
'95 --- 855 A2 --- 2.5-10V   --- AT --- quadrupletonner --- Regent Red Pearl --- De Audy met een "griekse ij"
2 SS'jes en 1 XBR