Welke banden gaan we nemen

Gestart door KART, 16-01-2003 14:49:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hans B6254

#15
Ben net blij dat ik van de viking banden af ben, een boel gekraak en gewring bij keren en parkeren en een ABS die regelmatig ingreep.  Mijn Conti. winterbanden zijn een verademing. en alleen nog ABS geluiden op puur ijs en van de zomer weer lekker echte Michelins, stuuren en rijden erg plezierig.

JHH
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

ed

#16
Cuppen kan uiteraard met elke band, maar Ludo het kan natuurlijk ook door andere zaken veroorzaakt worden, als slechte schokkers, uitlijning enz. Michelin banden staan er echter wel bekend om dat ze lang goed blijven. het zal echter ook wel van het type afhangen.

Ik heb zojuist mijn achterbanden voor gezet (Hankook) en  de Michelins achter. Toch weer iets last van trillingen en meer lawaai. Waar dat vandaan komt is heel moeilijk te zeggen overigens, maar ik gok op de Hankook's. Zo snel mogelijk oprijden dus, vandaar dat ik ze voor heb gezet.

Ed
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

william

#17
Voor banden met een zacht prijsje bel eens met de firma Waarts B.V. te Sprang Capelle.
Tel 0416 311378  Arjen Govers
Ze leveren alle merken en type's inclusief montage, balanceren, afvoeren oude banden. Ook op zaterdag.
Uitlijnen is ook nog mogelijk.
Ik heb hier Pirelli P Zero's gekocht voor 165.00 euro inclusief
btw. montage, ballanceren en afvoeren.
p.s vertel dat je lid bent van de Volvo 850 club

PJ-T5R

#18
Citeer2 stuks Nokian NRZI in de maat 215-40-17 €258 incl.alles.
Euromaster.
Prima bandentrouwens.

PJ
Sorry typefout, prijs was €285 incl.

PJ

ed

#19
Kart,

Kijk eens bij

http://www.budget-tyres.nl

Erg goedkoop en snelle levering. Hier hebben ze ook bijvoorbeeld Falken in voorraad. Is van Dunlop, maar veel goedkoper. Wordt in Japan gemaakt, waar i.t.t. Korea wel goede spullen worden gemaakt. Een band in de maat 205/45/17 kost ongeveer 100 euro! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als geld een absolute rol speelt is het een overweging (waarschijnlijk had je dan geen 850 gekocht).


Ed
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Paul Arnold 0101009

#20
Heb hedenochtend 2 Goodyear Eagle F1 banden laten monteren onder mijn T5 in de maat 205-50-R16 W87 dus tot 270km/u voor de prijs van 90 euro per stuk inclusief montage, balanceren en verwijderingsbijdrage voor de oude banden. Een topband voor een belachelijk lage prijs.
adres: DE VRIES banden Appingedam tel: 0596-623171
een betrouwbaar bedrijf ( ik kom hier niet voor de 1e keer).

Een aanrader!!

Paul

Fokke 01.01.005

#21
Ha die Paul,

lang niet gezien op het forum.

gefeliciteerd met je aanschaf, leuke tip voor de noorderlingen, hoewel, een ritje Appingedam en terug is natuurlijk ook nooit weg.

Tot Renkum,

Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Johann

#22
CiteerHeb hedenochtend 2 Goodyear Eagle F1 banden laten monteren onder mijn T5 in de maat 205-50-R16 W87 dus tot 270km/u voor de prijs van 90 euro per stuk inclusief montage, balanceren en verwijderingsbijdrage voor de oude banden. Een topband voor een belachelijk lage prijs.
adres: DE VRIES banden Appingedam tel: 0596-623171
een betrouwbaar bedrijf ( ik kom hier niet voor de 1e keer).

Een aanrader!!

Paul

Kan kloppen, die band is niet meer leverbaar als 't goed is.
Zal wel opruiming zijn geweest.

Edwin

#23
CiteerHeb hedenochtend 2 Goodyear Eagle F1 banden laten monteren onder mijn T5 in de maat 205-50-R16 W87 dus tot 270km/u voor de prijs van 90 euro per stuk inclusief montage, balanceren en verwijderingsbijdrage voor de oude banden. Een topband voor een belachelijk lage prijs.
adres: DE VRIES banden Appingedam tel: 0596-623171
een betrouwbaar bedrijf ( ik kom hier niet voor de 1e keer).

Een aanrader!!

Paul

Is deze zaak altijd zo goedkoop met al z'n merken? Zo ja dan is het zeker de moeite waard om er de volgende keer heen te gaan. Ik heb v/d zomer net 4 x € 157,= betaald voor Michelin Primacys (dus ik hoop er nog even op te rijden :P), maar als ik aan vervanging toe ben zou dat in ieder geval mooi zijn?
Kan ik onderweg daarheen gelijk nog even de oude banden glad gillen ;D ;D ghgh

gr. Edwin.  8)

Reitse

#24
Heerlijk zo'n goedkoop adres in de buurt!  :D

Paul Arnold 0101009

#25
Deze band is nog wel degelijk leverbaar, Goodyear  heeft er zelfs een aparte site voor gemaakt, en nog steeds verkrijgbaar bij Profile, Euromaster etc. ( heb natuurlijk prijsvergelijkend rond gebeld)


CiteerKan kloppen, die band is niet meer leverbaar als 't goed is.
Zal wel opruiming zijn geweest.

william

#26
Ook ik heb vandaag een paar schiere schoenen gekocht voor mijn T-5 je.
Deze schoenen, de Pirelli P Zero 205/45 ZR17 waren naar mijn idee aantrekkelijk geprijsd n.l. 165.00 € per stuk inclusief montage en ballanceren.

Asolex

#27
Naturlijk altijd wel leuk te weten waar dan? Kwam vandaag niet goedkoper uit dan 183 euro.
T5R: Meer Aso dan Solex

Erik_M.

#28
Ben voor mijn gewone GLT-je ook op zoek geweest naar lage(re) bandenprijzen, hierbij ben ik het hiernavolgende adres tegengekomen :   www.autobandenmarkt.nl

Omdat nieuwe banden nog niet nodig zijn heb ik geen bestelling geplaatst, in dier voege kan ik dus geen ervaringen uitwisselen over het bestellen en laten monteren van banden via genoemd adres. Ben trouwens wel benieuwd of er clubleden zijn die al wel via dit adres nieuwe banden aangeschaft hebben en wat zij ervan vinden.

Succes
Erik M.

Hans Duiven

#29
CiteerHeb hedenochtend 2 Goodyear Eagle F1 banden laten monteren onder mijn T5 in de maat 205-50-R16 W87 dus tot 270km/u voor de prijs van 90 euro per stuk inclusief montage, balanceren en verwijderingsbijdrage voor de oude banden. Een topband voor een belachelijk lage prijs.
adres: DE VRIES banden Appingedam tel: 0596-623171
een betrouwbaar bedrijf ( ik kom hier niet voor de 1e keer).

Een aanrader!!

Paul

Hallo Paul,

Die de Vries, is dat die "Alfa Romeo-Keizer' uit Appingedam met die anderhalve afgereden gebakkies voor zijn pand?  ;D

Greetings,

Hans Duiven