Saab man snapt niks van het volvo forum??

Gestart door aatje turbo, 03-07-2008 16:03:57

Vorige topic - Volgende topic

Joachim1

Speektuning:699euries heb je een nieuwe mits 15g voor een 9000aero en dan weet je zeker dat het goed is.
Ook voor de rest van je software en onderdeeltjes om er een aero van te maken kun je het best bij hem zijn.

aatje turbo

Sander  Speek van Speektuning gaat over 2 weken mijn software "updaten", dat is allemaal al geregeld. Ik had een td04 gekocht, alleen dit bleek een 13T te zijn, beetje te klein dus. vandaar dat ik nu weer opzoek naar een td04HL-15g of T ben. Hoeft maar weinig verandert te worden om van een normale 2.3T een aero te maken, alleen de turbo en de software. Blokken zijn inwendig allemaal het zelfde

Joachim1

Citaat van: aatje turbo op 03-07-2008 21:29:21
Sander  Speek van Speektuning gaat over 2 weken mijn software "updaten", dat is allemaal al geregeld. Ik had een td04 gekocht, alleen dit bleek een 13T te zijn, beetje te klein dus. vandaar dat ik nu weer opzoek naar een td04HL-15g of T ben. Hoeft maar weinig verandert te worden om van een normale 2.3T een aero te maken, alleen de turbo en de software. Blokken zijn inwendig allemaal het zelfde
ja met een 13t van een lpt kom je niet aan de waarden van een aero.
Dat de blokjes gelijk zijn wist ik..heb er al een paar onderhanden gehad int verleden  ;)en zelfs met een 2.3cilninderkop en een 2.1inlaat gereden op mijn 900turbo  :eusa_drool: