Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

Win95 is geen besturingssysteem. 98SE was de eerste grafische MS variant die serieus te noemen is.


Gr :eusa_snooty:

Misha

Citaat van: FGG op 14-09-2009 16:58:52
Citaat van: )()()sT op 14-09-2009 16:38:55
Bij huis tuin en keuken gebruik voldoet Vista best... alleen duuuuuuurt het zooooo langgg voordat die pc opgestart is.
Als ik snel even wat moet opzoeken zet ik de laptop van Nynke aan; met XP is ie zo gebruiksklaar.

In mijn beleving start Vista sneller dan XP, Win2000, Win98 en Win95 voor zover ik me kan herinneren.
Neuh, zeker niet.

XP en Vista lijken sneller omdat ze de desktop al vrijgeven terwijl ze nog aan het starten zijn, dat deden W2K en NT4 niet.

Bovendien heb je met Vista waarschijnlijk een verse installatie gedaan, misschien zelfs op een verse PC.

Kan je serieus Win7 aanbevelen, is eigenlijk precies wat Vista had moeten zijn. Snel, stabiel, kent bijna alle drivers. ziet er goed uit, heeft logische interface, ben er echt enthousiast over. Vista kan ik nog steeds niet mee werken. Heb ze op mijn werk alle 3 naast elkaar op dezelfde moderne PC staan en merk het verschil.

Is natuurlijk geen oplossing voor je browserprobleem, maar wilde het toch even vermelden.

IE8 is wel een bijzonder ding ja, maar werkt toch nu -enkele updates verder- erg plezierig.

Gr,
Misha
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

razorx

Ik kan je mening alleen maar delen (tot nu toe).
We hebben om Windows 7 te plagen wat up en downgrades gedaan tussen diverse home en enterprise versies, en wat er nog meer aan varianten spookt. Ging keurig met behoud van instellingen.

Erg snel en vooral geen domme vragen aan de gebruiker.

Compatibiliteitsmodi met oude software moeten we nog checken.

Moest eigenlijk ook wel want server 2008 maakt ook gebruik van de nieuwe kernel en draait ook behoorlijk.

FGG

Ik was op zoek naar een alternatieve browser, geen alternatief besturingssysteem.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

Dan blijft er weinig anders over dan Firefox. Of Safari.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: FGG op 14-09-2009 19:56:59
Ik was op zoek naar een alternatieve browser, geen alternatief besturingssysteem.

Citaat van: Misha op 14-09-2009 17:29:15
Is natuurlijk geen oplossing voor je browserprobleem, maar wilde het toch even vermelden.

Dat zeg ik toch.

Maar -eigenwijs modus aan- IE8 is echt niet wezenlijk trager dan IE7 of IE6. Zal dus iets anders in de weg zitten.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

razorx

Is al eerder door iemand gepost, maar die Atom processoren (270) zijn niet verkeerd.

elmarconi

#1027
Citaat van: razorx op 14-09-2009 21:28:26
Is al eerder door iemand gepost, maar die Atom processoren (270) zijn niet verkeerd.

Was dan niet -D©©©L- ? Kan 't niet weervinden. jawel:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,28510.msg693087.html#msg693087

Heb mezelf op een R10-S3 getrakteerd. Ben nog aan het proberen wat er uiteindelijk op komt maar 64bits Ubuntu is een grote kanshebber.
--
Autogas Inside . . .

Misha

Nu pas voor eerst gezien:  werking van F12 toets binnen IE8  :eusa_dance:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Jur

Citaat van: Misha op 15-09-2009 10:02:47
Nu pas voor eerst gezien:  werking van F12 toets binnen IE8  :eusa_dance:

He das idd een mooie.

FGG

Firefox. Ik ga naar LinkedIn, log daar uit, log in met Ira's account en vervolgens komt ie weer met mijn account op de proppen. ???

Met IE gaat 't wel goed. :eusa_wall:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Daf46

Citaat van: FGG op 18-09-2009 12:06:51
Firefox. Ik ga naar LinkedIn, log daar uit, log in met Ira's account en vervolgens komt ie weer met mijn account op de proppen. ???

Met IE gaat 't wel goed. :eusa_wall:
Wat wil je nou, firefox weet gewoon dat jij Ira niet bent  :evil:

Vulk

Opera zit sinds kort ook al aan versie 10 dacht'k.

http://www.opera.com/

Hier is het firefox + mousegestures + adblocker.

Toch maar de nieuwe opera eens proberen, ik was er vroeger altijd heel tevreden van.

UserID6342

Citaat van: FGG op 18-09-2009 12:06:51
Firefox. Ik ga naar LinkedIn, log daar uit, log in met Ira's account en vervolgens komt ie weer met mijn account op de proppen. ???

Met IE gaat 't wel goed. :eusa_wall:
Dan heb je op naam / wachtwoord onthouden gedrukt op de pop-up die je kreeg bij het eerste keer bezoeken van de betreffende site en onthoud hij van die site alleen hetgeen in de pop-up is bevestigd.

Marc O.

Citaat van: FGG op 18-09-2009 12:06:51
Firefox. Ik ga naar LinkedIn, log daar uit, log in met Ira's account en vervolgens komt ie weer met mijn account op de proppen. ???

Met IE gaat 't wel goed. :eusa_wall:

IE is volgens velen dan ook de superieure browser...... Zal wel vanwege dit soort dingen zijn :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...