Peter1976 stelt zich voor!

Gestart door peter1976, 22-09-2008 20:26:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70geRwin

Citaat van: peter1976 op 22-10-2008 18:16:07
Had al gekeken op my review dealer op de autoweeksite.
Er stonden zowel positieve als negatieve reacties op,dus dat zegt ook niet alles :eusa_eh:

Vandaag tijdens mijn werk in de buurt van de desbetreffende garage en kon het niet laten om even te kijken of de verkoper toevallig had gejokt :evil:
En jawel de 850 stond gewoon op hetzelfde plekje als toen ik er een anderhalve maand geleden was. :eusa_clap:

Dus gewoon liegen noem ik dat. :eusa_snooty:
Er stonden welgeteld vijf auto's voor de 850,erg veel moeite hoor om vijf auto's binnen twee en een halve dag te verplaatsen.

Er kwam een andere verkoper om te vragen of hij de auto voor mij kon inpakken.
Ik zei dat ie dat misschien afgelopen zaterdag al had kunnen doen :azn:
Hij keek mij een beetje glazig aan!
Heb het tegen hem gezegd. >:(
Beetje jammer dit!!
Hij wist er niet zoveel op te zeggen en bood mij aan om dan een andere afspraak te maken voor een proefrit.
Ik heb hem verteld dat ik er even vanaf zie,voorlopig :eusa_snooty:

Het zijn net mensen die autoverkopers  ;)
Kon je er niet iets uitslepen?

peter1976

Nee, wacht denk ik nog eventjes af.
Als ie er over een tijdje nog staat, ga ik misschien nog wel een keer kijken. :eusa_whistle:
En proefrijden ;D

Zit nog steeds te dubben tussen een 850 en een S70 :-\
Ik heb de tijd nog wel even.
Geen haast he 8)

Ben zo'n type dat wel een beetje een goed gevoel bij een garage moet hebben.
Maarja dat dit zo'n grote occassiondealer is, hoeft niet perse te betekenen dat er met elke auto wel iets aan de hand is, lijkt mij :eusa_think:
Maar al met al kan het nog wel loucher denk ik,maar ik heb het gevoel dat je niet veel van de service moet verwachten. :eusa_hand:

Vandaar dat ik er ook een DEKRA keuring op wil.Wil wel wat zekerheid hebben.
Kijk dat er met een grote beurt wat dingen vervangen moet worden heb ik al gezien.
Remschijven,blokken en de banden,maar dat is gewoon slijtage.(onderhoud/behoud) :azn:
Maar ik wil niet voor onderhuidse verrassingen komen te staan,dat ik er achteraf achter kom dat ik een probleembak heb gekocht. :evil:
Zoveel mogelijk dingen uitsluiten. ;)

Gr.Peter ;)