Stoelen en achterbank vervangen. Met foto's

Gestart door MJH, 01-11-2008 21:26:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT

Tuurlijk passen de deurpanelen niet.... is toch heel anders ;)
En wat betreft de airbag-aansturing: zie hierboven.....
Als je een vroeg V70 hebt past het; ik had in mijn vorige 850 ook eventjes een lederen V70 interieur.

Citaat van: rpakuypers op 18-01-2010 21:06:11
Ik weet zo niet uit welk jaar het setje is maar gezien de staat dat het hebben moet verwacht ik zeker niet dat het ouder is dan mijn 98'er. Past zo'n hele set trouwens in de laadruimte ? Bij de 940 ging het prima, maar die was ook iets breder dan de V70.

Groet,
Roger

Ja ;)


;D

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rpakuypers

Zo te zien past het complete interieur dan in de kofferbak van mijn 98'er .....  :eusa_dance: Hoef ik geen aanhanger te regelen.

Groet,
Roger

Vulk


elianmars

Citaat van: Ludo op 18-01-2010 21:11:52
Citaat van: elianmars op 18-01-2010 21:00:48
Alle 850's ... hebben airbags in de voorstoelen.

:eusa_naughty:

Niet?  :-[

Vanaf wanneer zijn die er dan in gegaan? Of was 't een optie?


Edit: Laat maar, ik zie dat Maikel het antwoord al heeft gegeven  ;D

jgvdv

tja kan het ook zien aan achterkant vd stoel , tot 98 zijn de achterkanten van stof , na 98 leder (als je half leer hebt)

in de 850 van mijn vriendin zit het half leder interieur van een v70 uit 98 , en andersom.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

)()()sT

Citaat van: rpakuypers op 18-01-2010 21:33:19
Zo te zien past het complete interieur dan in de kofferbak van mijn 98'er .....  :eusa_dance: Hoef ik geen aanhanger te regelen.

Groet,
Roger

Ja, de voorstoelen kun je op de zijkant liggen in "69"  ;D leggen... de rest prop je er wel bij zoals je ziet op de foto van mijn vorige 850....
Was toch wel een nette kar als ik 'm zo zie  :azn: 8)

Jeff

Past een Estate interieur nou eigenlijk in een Sedan?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mehn

Citaat van: Jeff op 29-01-2010 18:22:39
Past een Estate interieur nou eigenlijk in een Sedan?

Om te vervoeren wel, als je het sedaninterieur wilt vervangen niet.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: mehn op 29-01-2010 18:27:07
Citaat van: Jeff op 29-01-2010 18:22:39
Past een Estate interieur nou eigenlijk in een Sedan?

Om te vervoeren wel, als je het sedaninterieur wilt vervangen niet.

Ja, gaat net. tis wel even passen en meten als je niks wilt beschadigen bij het laden.

cas

in die " koker" balk die je ziet hieronder de stoel bij bestuurderskant.... is dat een holle ruimte?

sinds vandaag heb ik aan de bestuurderskant iets wat klinkt als, een knikker in je kunstof deur bakje. het klinkt hol, en rollend als ik optrek en afrem. en vanonder de stoel. alleen is dat allemaal vloerbedekking. dus moet iets onder zitten. stom genoeg kwam dat na mijn onderzoek naar waterslangetje achter de "radio" tunnel.  misschien dat ik iets vergeten ben daar, en dat het op 1 of andere manier richting stoel is gegaan.

kan ik daar eenvoudig onder komen? stoel los en dan?  :eusa_doh:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

elianmars

Citaat van: cas op 19-02-2010 23:09:28
in die " koker" balk die je ziet hieronder de stoel bij bestuurderskant.... is dat een holle ruimte?

sinds vandaag heb ik aan de bestuurderskant iets wat klinkt als, een knikker in je kunstof deur bakje. het klinkt hol, en rollend als ik optrek en afrem. en vanonder de stoel. alleen is dat allemaal vloerbedekking. dus moet iets onder zitten. stom genoeg kwam dat na mijn onderzoek naar waterslangetje achter de "radio" tunnel.  misschien dat ik iets vergeten ben daar, en dat het op 1 of andere manier richting stoel is gegaan.

kan ik daar eenvoudig onder komen? stoel los en dan?  :eusa_doh:

http://www.hesp.nl/volvo/stoelen/stoelen3.jpg

Je zult niet de eerste zijn waarbij er iets in de koker onder de stoel ligt. Is dus heel goed mogelijk.

cas

goed, het is dus mogelijk  ;D 

en nu? gaatje boren en bus pur inspuiten?  :eusa_shifty:   
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

mehn

Die kokerbalk is een onderdeel van het SIPS systeem.

Het gemakkelijkst is:
1. de stoel aan de voorkant losmaken,
2. paneel onder het dashboard bij de bijrijder- (of bestuurdersvoeten :P) losmaken
3. vloerbedekking aan de kant
4. kunststof paneel verwijderen dat van de zijkant van de middenconsole naar de kachelradiator loopt

Je ziet nu de verwarmingsbuis zitten die de voeten van de achterpassagiers verwarmt. Als je deze onder het dashboard losmaakt (daar waar de buis rond is) dan kun je m uit de kokerbalk schuiven. Je kunt via het rechthoekige gat dat in de kokerbalk zit op onderzoek uitgaan.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

cas

ik ben zo blij met dit forum  ;D 

te koud, dat wordt een garage/loods klus over paar weekjes.  maar het is dus mogelijk! tenks again  mehn  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....