Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

irikro

Gisteren heeft Sander een nieuwe luchtmassameter in de S70 gezet. We hebben een probleemloze rit afgelegd daarna. Vandaag ook al zonder hikken/stilvallen op plaats van bestemming aangekomen. Hij rijdt weer heerlijk. :)

MarcoV


Sbv

Citaat van: irikro op 08-10-2013 13:45:18
Gisteren heeft Sander een nieuwe luchtmassameter in de S70 gezet. We hebben een probleemloze rit afgelegd daarna. Vandaag ook al zonder hikken/stilvallen op plaats van bestemming aangekomen. Hij rijdt weer heerlijk. :)
Heel fijn. Op naar het volgende dan maar  ;D

Volvo850Luxury

#2208
Iemand die dit probleem weet?
Rijd altijd normaal maar heel af en toe uit het niets een hikje/schokje ( meestal bij zacht rijden )
Heb het nu in 15.000km 5x meegemaakt denk ik.

Stilvallen doet die niet hij rijd altijd.

elianmars

Citaat van: Sbv op 08-10-2013 16:51:17
Citaat van: irikro op 08-10-2013 13:45:18
Gisteren heeft Sander een nieuwe luchtmassameter in de S70 gezet. We hebben een probleemloze rit afgelegd daarna. Vandaag ook al zonder hikken/stilvallen op plaats van bestemming aangekomen. Hij rijdt weer heerlijk. :)
Heel fijn. Op naar het volgende dan maar  ;D

;D

Bouke

Scheelt ook weer in de hormonen stroom ;D

StefanCJ

En das weer gunstig voor Sander  ;D. Mooi dat het weer geregeld is.

Sbv

Hopelijk gaat het nu een tijdje goed. De 850 heeft nergens last meer van nadat deze weer de originele lmm erin heeft

Taranis

Citaat van: Volvo850Luxury op 08-10-2013 16:58:00
Iemand die dit probleem weet?
Rijd altijd normaal maar heel af en toe uit het niets een hikje/schokje ( meestal bij zacht rijden )
Heb het nu in 15.000km 5x meegemaakt denk ik.

Stilvallen doet die niet hij rijd altijd.

De meeste mensen hier zijn niet echt telepathisch aangelegd, dus het begint toch met foutcodes uitlezen. En dan maar hopen dat er een code opgeslagen is. Zo ja, weet je waar je 't moet zoeken. Zo nee, kun je op 't gemakje verder gaan zoeken.

@Sander en Iris: mooi dat 't euvel verholpen is. Nu weer wat vertrouwen krijgen ;)

Sbv

inmiddels weer een 45 km verder zonder problemen  ;D

arjen850

Citaat van: Sbv op 08-10-2013 16:51:17
Citaat van: irikro op 08-10-2013 13:45:18
Gisteren heeft Sander een nieuwe luchtmassameter in de S70 gezet. We hebben een probleemloze rit afgelegd daarna. Vandaag ook al zonder hikken/stilvallen op plaats van bestemming aangekomen. Hij rijdt weer heerlijk. :)
Heel fijn. Op naar het volgende dan maar  ;D

Ah mooi, Vleesch? ;

Sbv

Vandaag eens een flink stuk met de S70 gereden. Na wissel LMM denk ik nu een 600 km gereden en tot op heden geen ellende meer gehad.

Denk dat het nu wachten is op volgende probleem... ;D

Sbv

Even weer wat stof afblazen.

Sinds 2 dagen lag er onder de auto wat olie, nu was dit al eens eerder, maar dat was afkomstig uit gaatje onderin de intercooler. Vanavond maar eens gekeken wat er nu aan de hand was.
hmm dus niet op de bekende plek onder intercooler maar verder naar achteren. 1e gedachten was krukaskeerring, maar na de auto opgekrikt te hebben leek het van hogerop te komen.

Luchtfilterhuis eruit en jawel vanachter de verdeelkap wat vettigheid te zien.
Veerdeelkap eraf, rotor eraf en de keerring kwam me al bijna gelijk gedag zeggen, deze lag er zo goed als los in.

Het fijne van een privé magazijn is dat ik nog wel eens wat heb liggen, zo ook een nieuwe keerring.

Na goed schoonmaken en alles weer dicht bouwen lijkt het weer dicht te zijn(proefritje van ca 15 km gemaakt). Hopelijk blijft het weg

Bouke

Mooi dat het weer dicht is en hopelijk blijft :) binnenkort bij mij ook maar is een lekkie dichten ;D

elianmars

Citaat van: Bouke op 31-03-2014 22:25:50
Mooi dat het weer dicht is en hopelijk blijft :) binnenkort bij mij ook maar eens een lekkie dichten ;D

Binnenkort maar eens met z'n allen onder de R kruipen, Bouk  ;)