Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Binnenkort nog even de stuurdingessen aanpakken. Vanavond helaas geen tijd voor gehad. Ik wilde wel, maar dan zou 't wel heel erg laat zijn geworden  :eusa_shifty:



Ik moest nog omrijden vanuit Barendrecht. Mocht niet richting Rotterdam  ::)

Later nog even gesport met een BMW 5 serie (geen idee wat voor uitvoering 't was), maar op een gegeven moment zijn we beiden braaf 100 gaan rijden. Stukje verderop reed een V70 met fluoriserende strepen  :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: elianmars op 17-09-2009 00:08:03
Binnenkort nog even de stuurdingessen aanpakken. Vanavond helaas geen tijd voor gehad. Ik wilde wel, maar dan zou 't wel heel erg laat zijn geworden  :eusa_shifty:



Ik moest nog omrijden vanuit Barendrecht. Mocht niet richting Rotterdam  ::)

Later nog even gesport met een BMW 5 serie (geen idee wat voor uitvoering 't was), maar op een gegeven moment zijn we beiden braaf 100 gaan rijden. Stukje verderop reed een V70 met fluoriserende strepen  :eusa_whistle:
Had net zelfde probleem. Even naar de gele M toe en helaas omrijden.
Dank voor je hulp. De andere dingen komen binnenkort wel. Zal een druppellader 6V halen, dan kan het oude gebakje misschien ook weer rijden

Chris

Citaat van: Sbv op 16-09-2009 23:58:39
Hedenavond alles weer terug naar origineel gebouwd. Met dank aan Marcel voor de hulp en Joost voor de einddemper rijden we nu weer heerlijk stil rond.

Gelijk tijdens het vervangen van de downpipe gekeken naar de speling op de turbo ivm soms wat blauw roken. Mogelijk deze toch binnen kort eens vervangen daar er wel wat speling op zit.



Hey! Je hebt het teruggebouwd.. Toch teveel herrie dus? Das wel jammer!

En nog een 'dus toch' met betrekking tot een mogelijk brakke turbo die de blauwe rook veroorzaakt..toch ook eens het stationairtestje doen ;). Spreek je snel!

Sbv

Alles is weer terug naar zoals het was. Heerlijk weer comfort!

Komend weekend een stationair testje doen of er dan nog wat te zien is. Ik durf niet te zeggen hoeveel speling een turbo mag hebben, maar er was wel wat te voelen.


Binnenkort op naar volgende klusje stuurdinges vervangen. Stuurkogels en trekstangen. Onderdelen heb ik liggen, alleen nog even inbouwen. Mocht de turbo aan het overlijden zijn, dan deze ook maar vervangen

)()()sT

Citaat van: Taranis op 06-09-2009 21:54:23
Laat maar even hangen tot na de 20e hoor, kan ik ff luisteren :P

Ik heb hem gehoord  ;D
En Sander, ging ie er goed onder en is het weer heerlijk stil?
Ben blij dat je wat aan de pijp had.

elianmars

De wagen stond eerst aan één kant op twee assteunen, maar toen kregen we de uitlaat er niet onder. Gelukkig had ik ook nog twee assteunen meegenomen, dus toen hebben we de hele wagen een eind omhoog kunnen zetten. Daardoor kregen we de uitlaat wel over de achteras heen gedraaid.

Is de JT niks voor jou, Joost?  :angel: ;D

)()()sT

Citaat van: elianmars op 17-09-2009 09:18:38
Is de JT niks voor jou, Joost?  :angel: ;D

Hmmm, in mijn estate zal ie inderdaad wel wat stiller zijn  :eusa_eh:
Ik heb al een dubbele in het vooruitzicht  :eusa_shhh:

MarcoV

Ik wil anders mijn ferrita wel ruilen voor een dubbele pijp hoor, lijkt mij wel stoer!
Gaat ie goed verder Sander? Ik bel je binnenkort even om bij te kletsen!

MarcoV ;)

)()()sT

Sander had een enkele ;)

Taranis

Citaat van: )()()sT op 17-09-2009 09:10:16
Citaat van: Taranis op 06-09-2009 21:54:23
Laat maar even hangen tot na de 20e hoor, kan ik ff luisteren :P

Ik heb hem gehoord  ;D

>:(

Sbv

Citaat van: Taranis op 17-09-2009 22:18:13
Citaat van: )()()sT op 17-09-2009 09:10:16
Citaat van: Taranis op 06-09-2009 21:54:23
Laat maar even hangen tot na de 20e hoor, kan ik ff luisteren :P

Ik heb hem gehoord  ;D

>:(
Vraag Joost maar voor details.

Kreeg vanmiddag een belletje dat vrouwlief weer helemaal happy was. Het voelde weer aan als haar eigen vertrouwde auto

elianmars

Citaat van: Taranis op 17-09-2009 22:18:13
Citaat van: )()()sT op 17-09-2009 09:10:16
Citaat van: Taranis op 06-09-2009 21:54:23
Laat maar even hangen tot na de 20e hoor, kan ik ff luisteren :P

Ik heb hem gehoord  ;D

>:(

Zo voelde ik me ook, toen ik gisteren bij Sander de garage inliep en bleek dat hij al een begin had gemaakt met de uitlaat demonteren. Ik had 'm ook even willen horen!  :eusa_snooty:

Misha

Citaat van: elianmars op 17-09-2009 23:04:02
Citaat van: Taranis op 17-09-2009 22:18:13
Citaat van: )()()sT op 17-09-2009 09:10:16
Citaat van: Taranis op 06-09-2009 21:54:23
Laat maar even hangen tot na de 20e hoor, kan ik ff luisteren :P

Ik heb hem gehoord  ;D

>:(

Zo voelde ik me ook, toen ik gisteren bij Sander de garage inliep en bleek dat hij al een begin had gemaakt met de uitlaat demonteren. Ik had 'm ook even willen horen!  :eusa_snooty:

Ik heb er ook nog 1 gelukkig.
;D
Met deuk in een demper. Maar dat boeit voor het geluid niet
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Sbv op 17-09-2009 23:00:02


Kreeg vanmiddag een belletje dat vrouwlief weer helemaal happy was. Het voelde weer aan als haar eigen vertrouwde auto

Geen gerammel of lekken?

Misschien morgen nog even kijken of de bouten van de dp nog goed vast zitten? Geen idee of dat te doen is zonder dat fijne hitteschild te verwijderen.

Sbv

Citaat van: elianmars op 17-09-2009 23:05:41
Citaat van: Sbv op 17-09-2009 23:00:02


Kreeg vanmiddag een belletje dat vrouwlief weer helemaal happy was. Het voelde weer aan als haar eigen vertrouwde auto

Geen gerammel of lekken?

Misschien morgen nog even kijken of de bouten van de dp nog goed vast zitten? Geen idee of dat te doen is zonder dat fijne hitteschild te verwijderen.

Gelukkig is het dan lekker warm. Geen commentaar gehoord, of het moet zo nog komen. Zal de zaken nog wel even nalopen en ook aande onderzijde of alles nog vast zit