Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Hmm dan binnenkort even kijken. Verbuik van koelvloeistof is minimaal eigenlijk. Ik zal de aansluitingen eens nalopen binnenkort of er dan wat los zit of een beetje los. Verder nergens lekkage vandaar dat het wat vreemd is

mehn

Citaat van: elianmars op 11-11-2008 20:02:41

Hé Sander, zie ik daar achter dat deurpaneel nou de vermiste stuurhendels en sleepring liggen?  :eusa_doh: ;D

Wat kwam ik nu tijdens het zoeken tegen? Deed me aan Avatar denken ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: mehn op 19-01-2010 19:31:26
Citaat van: elianmars op 11-11-2008 20:02:41
http://i443.photobucket.com/albums/qq155/koenne86/09112008107.jpg
Hé Sander, zie ik daar achter dat deurpaneel nou de vermiste stuurhendels en sleepring liggen?  :eusa_doh: ;D

Wat kwam ik nu tijdens het zoeken tegen? Deed me aan Avatar denken ;D

Eerder aan grote smurf  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

Citaat van: mehn op 19-01-2010 19:31:26
Citaat van: elianmars op 11-11-2008 20:02:41
http://i443.photobucket.com/albums/qq155/koenne86/09112008107.jpg
Hé Sander, zie ik daar achter dat deurpaneel nou de vermiste stuurhendels en sleepring liggen?  :eusa_doh: ;D

Wat kwam ik nu tijdens het zoeken tegen? Deed me aan Avatar denken ;D

Tja dat was nog ten tijde van de audities. Helaas is de hoofdrol naar een ander gegaan.

elianmars

Citaat van: Sbv op 19-01-2010 19:32:53
Citaat van: mehn op 19-01-2010 19:31:26
Citaat van: elianmars op 11-11-2008 20:02:41
http://i443.photobucket.com/albums/qq155/koenne86/09112008107.jpg
Hé Sander, zie ik daar achter dat deurpaneel nou de vermiste stuurhendels en sleepring liggen?  :eusa_doh: ;D

Wat kwam ik nu tijdens het zoeken tegen? Deed me aan Avatar denken ;D

Tja dat was nog ten tijde van de audities. Helaas is de hoofdrol naar een ander gegaan.


;D ;D :eusa_clap:

Sbv

Afgelopen zaterdag op mijn werk de S70 maar eens een beurtje gegeven en getrakteerd op nieuwe olie, rotor en verdeelkap.
Interieurfilter zal nog volgen.

Binnenkort nog te doen

- Andere voorruit ivm vele steenslag
- Motorkap laten spuiten of een andere zoeken
- Automaatolie verversen
- Velg van de winterbanden laten richten
- Kachelradiator nalopen, mogelijk toch een klein lekje ergens ivm licht lucht van koelvloeistof.

Taranis

Turbo is toch nog goed?

Sbv

Citaat van: Taranis op 03-03-2010 19:46:33
Turbo is toch nog goed?
Geen idee, trekkracht is er nog steeds wel behoorlijk dus ja....om deze nu al te vervangen dan.

Chris

Citaat van: Sbv op 03-03-2010 19:49:03
Citaat van: Taranis op 03-03-2010 19:46:33
Turbo is toch nog goed?
Geen idee, trekkracht is er nog steeds wel behoorlijk dus ja....om deze nu al te vervangen dan.

Zolang je geen blauwe rook achter de auto ziet zou ik hem lekker laten zitten...

The Saint

Mooi project van S70R naar S70R..  :D Echt een erg fraaie auto, zo'n zwarte R  8)

Ga je zelf aan de gang met een nieuw voorruit, of laat je dit doen?

erger me zelf ook soms aan de putjes in mijn voorruit
No shirt no shoes, no pinball

Sbv

Ik laat dit lekker doen, dan is de kans op beschadiging en lekkage vele malen kleiner.

Er zitten geen scheuren in de ruit, maar deze is waarschijnlijk nog nooit vervangen en bij laagstaande zon is het een redelijk vervelend gezicht door de kleine putjes etc.
Bij de vorige S70 ook de ruit laten vervangen, helaas heeft deze er toen maar een paar dagen ingezeten. Na een paar dagen is de start van dit project ontstaan.  :(

elianmars

Citaat van: Sbv op 03-03-2010 19:44:56
- Kachelradiator nalopen, mogelijk toch een klein lekje ergens ivm licht lucht van koelvloeistof.

Nog steeds die koelvloeistof lucht?

Moet je koelvloeistof bijvullen, eigenlijk?

Sbv

Niet echt, nivo zakt heel zachtjes, maar niet dusdanig dat ik me echt zorgen maakt. Ruiten zijn ook niet opeens heel vettig aan de binnenzijde.
Ik dacht de oplossing te hebben in de vorm van een wat dikke slangklem van carterventilatie op het blok. Degene die tussen de bougies zit had een dikke slangklem en zat daardoor wat los(ser). Helaas was dit niet de oorzaak

Sbv

De afgelopen tijd weer wat kleine zaken gedaan.

Vandaag
Zomerbanden opnieuw gebalanceerd, trillen is weer wat minder, nog niet geheel weg
Airco door een collega maar even laten vullen, systeem was helemaal leeg.

Afgelopen week heeft Bouke de motorkap helemaal mooi gemaakt. Ik dacht niet dat er nog hoop was, maar dus toch wel. Nu de rest nog een keer  :eusa_whistle:
Achterspoiler is momenteel van de auto ivm wat loszitten en weggerotte beugels. Spoiler komt er zsm weer op met nieuwe montage set.


Binnenkort:
Bovenste motorsteun vervangen
kachelradiator toch maar wel (misschien preventief) vervangen ivm koelvloeistof lucht die soms waarneembaar is in de auto, al is het onder de matten niet nat
Servicelampje resetten, Heb een Vag-KKl-kabeltje besteld en Vol-FCR software gevonden.
Roostertje temp sensor ECC vervangen
Klein grut vervangen

afwachten wat er verder nog gaat komen

elianmars

Geef maar een seintje als je de kachelradiateur wil gaan doen. Dan help ik je wel.