Hoi, dit ben ik.

Gestart door Renault_Volvo, 09-12-2008 15:13:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

stef-vlottes

welkom bij de club

RobbertC70

Yo Aldrik, Volvo doen dus gewoon.

Renault_Volvo

#77
ik heb 2 nieuwe kandidaten op het oog. een witte c70 2.4 met 155.910 km uit 2000 voor 13.950 volgens mij en een blauwe megane 1.6 cabrio met 130.000 km uit 98 voor 9.250. mijn ma en ik hebben besloten om voor een cabrio te gaan waar nog fatsoenlijk 4 mensen in kunnen. geen 2 zitter meer dus. merk: renault of volvo en dan het liefst een wagen een beetje in de buurt van noord oost friesland mx. circa 50 km. als iemand nog iets moois weet, je weet de pb knop te vinden. oh ja ik ga voor mezelf ook nog een kijkje nemen bij een witte clio 1.8 16 klepper.

Grts.

FGG

Citaat van: Renault_Volvo op 15-12-2008 08:48:04
ik heb 2 nieuwe kandidaten op het oog. een witte c70 2.4 met 155.910 km uit 2000 voor 13.950 volgens mij en een blauwe megane 1.6 cabrio met 130.000 km uit 98 voor 9.250. mijn ma en ik hebben besloten om voor een cabrio te gaan waar nog fatsoenlijk 4 mensen in kunnen. geen 2 zitter meer dus. merk: renault of volvo en dan het liefst een wagen een beetje in de buurt van noord oost friesland mx. circa 50 km. als iemand nog iets moois weet, je weet de pb knop te vinden. oh ja ik ga voor mezelf ook nog een kijkje nemen bij een witte clio 1.8 16 klepper.

Grts.

De C70 dus. Kan met niet voorstellen dat je in die Megane fatsoenlijk met z'n 4-en kan zitten. Ik vind de prijs van de C70 nog wel fiks, trouwens.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Renault_Volvo

die c70 schijnt een vrij luxe uitvoering te zijn. dit hoeft van mij eigenlijk niet zo. we vinden hem ook wel wat aan de dure kant. en in de renault kan je misschien niet echt fatsoenlijk zitten met zijn vieren, maar tis praktischre dan een mazda mx5 ;)

Grts.

bupozaanstad

Man koop een auto en als je er eenmaal uit bent vertel dan wat het is geworden. Als je ruim wil zitten koop dan een Chevvy Van en wil je een cabrio stuur hem dan met top speed onder een voetgangers tunneltje door.

Falappa13

Welkom Aldrik,

That's it Bupo.
Niet dubben maar doen. Koop zo iets op gevoel, met je hart. Maar dat kan alleen als je t ook kunt betalen (aanschaf en onderhoud) Als je er een weloverwogen beslissing van maakt, is het resultaat "geen auto"  :eusa_doh:


reneetje

Citaat van: bupozaanstad op 15-12-2008 11:30:12
Man koop een auto en als je er eenmaal uit bent vertel dan wat het is geworden. Als je ruim wil zitten koop dan een Chevvy Van en wil je een cabrio stuur hem dan met top speed onder een voetgangers tunneltje door.

Hahahaha, klopt  ;D

Trouwens had ik 10 x  liever die (te dure) C70 aan mijn kont hangen dan die (veels te dure) Megane.

Renaults uit die periode (latere modellen overigens ook ) zijn gewoon  verschikkelijk slecht, en totaal niet waardevast.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Tigger

In welke cabrio kun je eigenlijk wel fatsoenlijk met 4 personen zitten?? Wanneer je überhaupt al met 4 personen in een cabrio kunt zitten, hebben de 2 die achter zitten altijd last van wind(val) en geloof me....na een half uurtje met 120km/h is dat geen pretje ;)
Daarnaast is een Megane een niet super goede auto (understatement....)

Als je een cabrio wilt waarin 4 personen kunnen, dan is er maar een paar die in aanmerking komen: Volvo C70, Saab 900 en Audi A4..... Bovendien koop je een cabrio met je gevoel, omdat je zoveel mogelijk open wilt rijden. Dat idee krijg ik hier toch niet..... EN: wanneer ga je nu met 4 man op weg in een cabrio???
Trouwens: met een MX-5 kun je prima op vakantie, boodschappen doen e.d.

Ach, het is jullie keuze. Nogmaals succes!

FGG

Citaat van: Tigger op 15-12-2008 11:49:17
In welke cabrio kun je eigenlijk wel fatsoenlijk met 4 personen zitten??



Of valt dat buiten het budget?  :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tigger

 ;D Die was ik inderdaad even vergeten..... ;)

Renault_Volvo

#86
4 man in een mx5?, nee gaat niet lukken in een megane of c70? ja, maar ruim zit je niet oke, maar tis beter dan schouder aan schouder, dat bedoel ik. ik ga ook echt niet met 4 man te touren of zo. als ik me zus uit haar werk moet halen en een vriendin van haar ook of zo. gewoon dat je wat over hebt. beetje praktischer.

Bupo & Fallapa , als je niet wilt reageren hoeft het ook niet hoer. ik weet ook wel dat niet iedereen geintresseerd is in wat voor auto ik wil kopen. maar ik vraag alleen om advies als iemand dat kwijt WIL. ik het gevoel dat jullie denken van; 'nou koop een auto, laat evt zien wt je gekocht hebt en rot dan een eind op ofzo' als ik me ei kwijt wil en gewoon wat langer wil nadenken en prakiseren over een auto en of dat een goede keuze is, dan doe ik dat gewoon, en des gewenst in overleg, bv hier op het forum.

maar goed ik hou meer hier eerst wel even gedeist.

Grts.

FGG

Citaat van: Renault_Volvo op 15-12-2008 12:09:58
Bupo & Fallapa , als je niet wilt reageren hoeft het ook niet hoer.

Je vraagt nogal wat, niet reageren. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

t5karel

#88
Citaat van: Renault_Volvo op 15-12-2008 12:09:58

Bupo & Fallapa , als je niet wilt reageren hoeft het ook niet hoer. ik weet ook wel dat niet iedereen geintresseerd is in wat voor auto ik wil kopen. maar ik vraag alleen om advies als iemand dat kwijt WIL. ik het gevoel dat jullie denken van; 'nou koop een auto, laat evt zien wt je gekocht hebt en rot dan een eind op ofzo' als ik me ei kwijt wil en gewoon wat langer wil nadenken en prakiseren over een auto en of dat een goede keuze is, dan doe ik dat gewoon, en des gewenst in overleg, bv hier op het forum.

maar goed ik hou meer hier eerst wel even gedeist.

Grts.
Waar ken ik dit van? :eusa_think:.Denk dat veel behulpzame forummers hier wel leergeld hebben gegeven met eindeloos oeveren over wel kopen niet kopen en de aspirant koper uiteindelijk de keutel intrekt ;).
Joh,als je een leuke wagen ziet koop m dan gewoon :D
Ei kwijt willen heeft Misha een topic voor meen ik te hebben gelezen ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

bassie81

Ik zeg nog maar één ding:

Als je een wagen wilt kopen die ook volgend jaar nog in elkaar zit: koop de volvo