Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spin!

Ik sprint nooit tegen de kleintjes...die moeten aan de kleur maar zien dat het een onbegonnen strijd is ;D

Enige sprint die ik me kan herinneren is die met een Audi A8 4.2 Tdi Quatro...hij reed voor me, maar bleef mooi bij...bij 220 beiden maar gestopt met accelereren...het werd 'te' gek ( op lege snelweg ). Hij nam de afslag, ik kwam er naast...even naar elkaar geknikt met de blik van: jaja, mooi speelgoed!

www.vm-parts.nl

Eugene

Citaat van: Spin! op 16-12-2008 14:12:36
Ik sprint nooit tegen de kleintjes...die moeten aan de kleur maar zien dat het een onbegonnen strijd is ;D

Jup, zonde van de benzine ;)

If it's not blown, it sucks...

Kingfisher

Citaat van: Vulk op 15-12-2008 19:04:29
Wannabe bmw m3's zijn ook altijd fijn. :)

Yup, tot je je (zoals ik dus......) een keer vergist en het toch een M3 bleek te zijn.
Dit is al weer jaren geleden maar moet het nog van m'n kleine neefje horen op verjaardagen........  ::)

Eugene


If it's not blown, it sucks...

reneetje

Citaat van: Eugene op 16-12-2008 18:18:41
M3? no problem  :eusa_whistle:

M3: 4-liter V8 met 420 pk en 400 Nm

0-100   in 4,8 sec ................ begrensd op 250

Neem aan dat het oudere type bedoelt wordt..... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

JCviggen

Een oude rijden we voorbij, een nieuwe blijven we naast hangen ;)
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Eugene

Citaat van: JCviggen op 16-12-2008 18:34:23
Een oude rijden we voorbij, een nieuwe blijven we naast hangen ;)

Tot de beamer bij 250 z'n begrenzer in loopt ;D

If it's not blown, it sucks...

reneetje

Ook daar moet je mee uitkijken , op vertoon van je race licencie haalt BMW de begrenzer er op verzoek af..... ;) :o
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Freakybaby

Citaat van: reneetje op 16-12-2008 18:37:55
Ook daar moet je mee uitkijken , op vertoon van je race licencie verzoek haalt BMW de begrenzer er op verzoek af..... ;) :o

:eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

*JL*

Of je gaat gewoon naar een tuner die haalt de begrenzer er ook wel vanaf  ;)

*JL*


Ben 1x met mijn oude 440turbo tegen mijn broer zijn 850 gaan rijden (nu de mijne).
Ik werd finaal afgedroogd hij reed half gas de snelweg op en ik moest planken om hem bij te kunnen houden.

Even later kwamen we een bmw 335i e90 tegen, hij had er schijnbaar ook wel zin in en dacht die trage volvo;s er wel makkelijk uit te rijden.

Die trage 440t was natuurlijk geen probleem maar bij die 850 dat ging toch niet zo makkelijk.
Ze begonnen beide met accelereren bij +/- 140kmh (zij mijn broer-exhale) de 850 liep 1 auto lengte uit, en toen stond er inmiddels al 220kmh op de teller en was het tijd om van het gas af te gaan.

Enja ik had geluk om het wedstrijd je van achter te kunnen aanschouwen (wat ik er nog van kon zien dan)  ::)

Freakybaby

Citaat van: *JL* op 16-12-2008 21:47:53
Of je gaat gewoon naar een tuner die haalt de begrenzer er ook wel vanaf  ;)

Daarom doen ze het bij BMW nu ook zonder gezeur. Maar ze hebben de mythe in leven gehouden ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

R o b

Laatst van een MX7 (kan dat?) verloren....was bij de snelweg opgang.....beetjete veel wielspin, het was nat! En kwam ook duidelijke vermogen te kort....de 15G wordt snel vervangen!

Ronin

En paar weken terug Golf type5 optrekken van stilstand bij stoplichten gelijk al een paar meter voorsprong.
Gaande weg werd de voorsprong alleen maar groter, bij de volgende stoplichten een duim omhoog van de golf bestuurder.
Was een zwarte golf mooie uitvoering wel.
Met een dubbele pijp geen R32 dat niet, en geen type aanduiding op de achterklep.

Tja.. met een Volvo :evil: R moet je toch wel beter weten meneer Golf

Eugene

Citaat van: R o b op 17-12-2008 08:54:27
Laatst van een MX7 (kan dat?) verloren....was bij de snelweg opgang.....beetjete veel wielspin, het was nat! En kwam ook duidelijke vermogen te kort....de 15G wordt snel vervangen!

tijd voor een Quaife ;)

Zal een RX7 zijn geweest

If it's not blown, it sucks...