V69 stelt zich voor

Gestart door V69, 22-12-2008 21:27:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

V69

Hoi,

Bij deze wil ik mij, na reeds een half jaar forummember en Volvo-genieter, even voorstellen.
Mijn naam is Thibaut (lees: Tibo, tja Franse moeder he!) 30 jaar en woonachtig in de buurt van Roermond.
Ik woon samen met mijn vriendin en ben sinds 7 maanden de trotse bezitter, uh ik bedoel  trotse vader van een gezonde zoon en sinds ongeveer de zelfde tijd trotse bezitter van mijn 855 2.5-20v uit '93 met 332.000km op het klokkie.
Na een half jaartje kan ik ook gerust stellen dat er nooit geen ander merk meer voor de deur zal komen.
Wat een genot om in te rijden! Wel hoop ik in de toekomst nog eens eigenaar te worden van een mooie geblazen Volvo. Nog even doorsparen dus.
Verder heb ik al heel wat ervaring opgedaan hier op het forum en hoop ik hier nog heel wat tijd te vertoeven.

Mijn roffel:


Foto gemaakt toen hij 'fresh' was aangeschaft.

Dus nog voor dat dit gebeurde:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30586.0.html

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

rifwachter

Hallo Thibaut,


Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Chris

Welkom op het forum!

Groeten,
Chris

francois

welkom op het forum

vrgr  :eusa_dance:

darius

No show, only go.

-D©©©L-


darius

kijk bij knipperlichten gestolen.d cccl
No show, only go.

thijsj

Citaat van: darius op 23-12-2008 00:08:01
kijk bij knipperlichten gestolen.d cccl

Ondanks de missende knipperlichten toch een mooie auto. Alter 1 (pre- '94) en estate, mooie combinatie. In het anthraciet had ik 'em nog niet gezien. Misschien een aardige 'gelegenheid' om US-knippers met oranje zijkant te monteren?

sean850

welkom hier en jammer van de knipperlichten ja wat een %#!§ degene die dat gedaan hebben maar succes en veel plezier met je roffel

)()()sT

Aha, weer een Limburger, en weer een alter 1 estate erbij :)
Deze modellen zijn zeldzaam hè, koesteren die wagen dus...

Zat net even je andere topic te kijken, ongelooflijk dat ze je knippers eruit jatten  :eusa_wall:

Veel roffelplezier trouwens!

D-J

Welkom hier...en suc6 met het vinden van nieuwe knipper...(en een andere Avatar;))
V70 T-5D

RobbertC70

Welkom Mr 69.
Magic nummer!