cruisecontrol

Gestart door trimix, 13-02-2009 10:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

trimix

ik heb een normale radio in mijn 850 gebouwd  ik heb alle kabels die naar de radio gingen doorgeknipt en een daarna hier een normale radio op aan gesloten

nu werkt mijn cruisecontrol helemaal niet meer      kan dat hier mee te maken hebben ?heb ik een kabel doorgeknipt  die belangrijk is voor de cruisecontrol ?

mehn

Los van het cruis control probleem: waarom knip je in vredesnaam de kabels door? ISO verloopstekker te duur?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rovelra

Zit op die iso stekker ook niet de  snelheids puls????

trimix

omdat ik de orginele versterker er ook uitgegooit heb     die iso stekker is toch alleen voor de aansturing van de versterker ??

thuur

Er zit geen "ISO stekker" standaard in onze auto's...


Gr :)

V70 classic

Citaat van: trimix op 13-02-2009 10:48:28
ik heb een normale radio in mijn 850 gebouwd  ik heb alle kabels die naar de radio gingen doorgeknipt en een daarna hier een normale radio op aan gesloten

nu werkt mijn cruisecontrol helemaal niet meer      kan dat hier mee te maken hebben ?heb ik een kabel doorgeknipt  die belangrijk is voor de cruisecontrol ?

:eusa_wall:  :eusa_wall:  :eusa_wall:  :eusa_wall:
Alles terug solderen en een verloop aanschaffen.
Kost max 15 Euri op Ebay.

:evil:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

FRANQ

Citaat van: rovelra op 13-02-2009 11:23:41
Zit op die iso stekker ook niet de  snelheids puls????

volgens mij wel!
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

trimix

ja ok dus   heb dus de kabels doorgeknipt   maar weet iemand  of deze kabels iets te maken hebben met je cruisecontrol ???

trimix

iemand hier die mij kan vertellen of die draden iets met mijn cruisecontrol hebben te maken ??

-D©©©L-

Als je de pulsdraad (mits aanwezig) netjes geisoleerd hebt, kan er niet zoveel mis zijn.
Codes van de cruisecontrol al uitgelezen. ?

trimix

ok de draden zijn goed geisoleerd    hoe kan ik foutcodes uitlezen ?? staat dat hier ergens op het forum   uitlezen  cruiscontrol problemen ??

thuur

Uiteraard, kijk maar even in Technisch Onderhoud.


Gr :D

GermanR



Knippen in die kabalbaum, Ai ai ai ai.
Ik zeg ook terug solderen, met kripmkousjes en een verloop stekker aanschaffen.

trimix

ok ik heb de volgende codes op de OBD 1   B1 4-1-4  en op B2 1-2-2    rest is ok   alles 1-1-1

ik kan nergens die codes  vinden     iemand een idee ?

bupozaanstad

Citaat van: thuur op 13-02-2009 12:08:16
Er zit geen "ISO stekker" standaard in onze auto's...


Gr :)

Thuur, Mehn zei: ISO verloopstekker te duur?
Er is wel degelijk een verloopstekker van Volvo naar ISO te koop  ;D