waar zijn deze stekkers voor

Gestart door wepster, 15-02-2009 15:24:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bupozaanstad

#15
Nee beslist niet te lang boven de dieseltank gehangen maar ik vind dit uit de hoogte ge-gilde antwoorden nergens op slaan. Dat de een nou een technische freak is en de ander een leek doet niet ter zaken maar dit soort afzeikende antwoorden vind ik persoonlijk niet te pruimen. Geef gewoon een normaal antwoordt of geef geen antwoord. Hier weer het zelfde als in het topic van Jordyvane over een loos pijpje waar ook dit soort sjips antwoorden werden gegeven. Sorry wat voor de een heel normaal is kan voor een ander wereld vreemd zijn dus geef gewoon een normaal antwoord en formuleer je antwoord :evil:

Er werd ook niet gezegd dat de stekkers iets met de claxon te maken hadden se zaten daar en werden ontdekt na het verplaatsen van de claxon's!

bupozaanstad

Citaat van: Emiel op 15-02-2009 21:33:27
Citaat van: bupozaanstad op 15-02-2009 21:24:00
Citaat van: mehn op 15-02-2009 15:31:45
De bruine of de witte?

Stomme vraag hoor Mehn, er werd gevraagd waar zijn deze STEKKERS voor, dus de vraag WELKE slaat nergens op. Kan er nou niet eens een normaal antwoord gegeven worden ?



Kon je er niet meer vinden? Sorry hoor maar een walgelijke post!

Ludo

Citaat van: bupozaanstad op 15-02-2009 22:28:26
dit soort afzeikende antwoorden vind ik persoonlijk niet te pruimen.

we wachten met z'n allen met plezier, op jouw (zonder al te veel informatie) direct correcte antwoorden.  ;)

UserID6342

Citaat van: wepster op 15-02-2009 21:00:49
Citaat van: mehn op 15-02-2009 15:53:08
En de kleuren van de kabels?
Geel-wit
Geel-paars
Zwart
of:
Oranje-wit
Oranje zwart
Blauw
of een andere combinatie?
daar moet ik morgen even voor kijken ik geloof geel met zwart maar zeker weet ik het niet
zal je morgen wel per pb sturen welke kleur het is
Volgens mijn bescheiden mening is het setje oranje/wit, oranje/zwart. blauw van de koplamphoogteverstelling.  De andere weet ik zo niet.

GermanR


hvdmountain

Citaat van: bupozaanstad op 15-02-2009 22:28:26
Nee beslist niet te lang boven de dieseltank gehangen maar ik vind dit uit de hoogte ge-gilde antwoorden nergens op slaan. Dat de een nou een technische freak is en de ander een leek doet niet ter zaken maar dit soort afzeikende antwoorden vind ik persoonlijk niet te pruimen. Geef gewoon een normaal antwoordt of geef geen antwoord. Hier weer het zelfde als in het topic van Jordyvane over een loos pijpje waar ook dit soort sjips antwoorden werden gegeven. Sorry wat voor de een heel normaal is kan voor een ander wereld vreemd zijn dus geef gewoon een normaal antwoord en formuleer je antwoord :evil:

Er werd ook niet gezegd dat de stekkers iets met de claxon te maken hadden se zaten daar en werden ontdekt na het verplaatsen van de claxon's!
Net begonnen met cursus wereldverbetering? Zie in verschillende treads gelijke reactie's van je. Wees blij dat er mensen zijn die willen helpen! Dat ze daar soms wat extra informatie bij  nodig hebben, is voor jou blijkbaar een vervelende bijkomstigheid. Zolang Wibo er geen last van heeft, ben jij de enige die zich hier aan stoort.

Get a life, get a volvo!

wepster

#21
Citaat van: Ludo op 15-02-2009 21:32:57
Citaat van: bupozaanstad op 15-02-2009 21:24:00
Kan er nou niet eens een normaal antwoord gegeven worden ?

zo dom is de vraag anders toch niet.
een goed en meteen correct antwoord, bekom je alleen met zelf eerst goeie en zoveel mogelijk informatie te geven.

Wibo heeft de claxons eraf gehaald. (hij schrijft niet welke stekkers daarvan zijn, én er is op de foto, zoals in de vraag geen stekker die geklemd zit in het front)
weet jij dan zo te zeggen welke van de 2 stekkers van de claxon is?.
of loop je bij iedere vraag even naar je auto om te kijken?.  ;D


als je de ogen goed de kost geeft ludo zie je op de stekker's nog de klem zitten welke zou ik dan bedoelen ;D


maar nu weet ik dus nog niet waar ze voor dienen en zoals geschreven ze zijn niet voor de wiswas instalatie en ook niet voor de hoogte verstelling maar waar wel voor  ??? ??? ???


mehn

Citaat van: wepster op 16-02-2009 20:23:59
als je de ogen goed de kost geeft ludo zie je op de stekker's nog de klem zitten welke zou ik dan bedoelen ;D

Wat hebben de kabeltjes nu voor een kleur Wibo? Dan kan het hier op slot ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

Citaat van: mehn op 16-02-2009 20:30:35
Citaat van: wepster op 16-02-2009 20:23:59
als je de ogen goed de kost geeft ludo zie je op de stekker's nog de klem zitten welke zou ik dan bedoelen ;D

Wat hebben de kabeltjes nu voor een kleur Wibo? Dan kan het hier op slot ;)

ik ga nu even kijken voor je maikel stuur ik je wel even een pb oke
???

Ludo

Citaat van: wepster op 16-02-2009 20:23:59
als je de ogen goed de kost geeft ludo zie je op de stekker's nog de klem zitten welke zou ik dan bedoelen ;D

oke, ik zeg: de rechtse stekker. (maar ik vermeld niet of ik nu bovenste of onderste foto bedoel)
dan is dat net zo duidelijk.  :P  ;D

pwassink

Citaat van: wepster op 16-02-2009 20:32:00
Citaat van: mehn op 16-02-2009 20:30:35
Citaat van: wepster op 16-02-2009 20:23:59
als je de ogen goed de kost geeft ludo zie je op de stekker's nog de klem zitten welke zou ik dan bedoelen ;D

Wat hebben de kabeltjes nu voor een kleur Wibo? Dan kan het hier op slot ;)

ik ga nu even kijken voor je maikel stuur ik je wel even een pb oke
???


NEE, want dan blijft dit topic doorzeuren ..

ik ben ietwat kleurendoof, maak er bruin van die kleur connector waar het om gaat ,

bruin en op die plek met een klemmetje aan het front zitten bij een alter2 originele  850 de koplampwissers in elk geval.  :P


Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ludo

Citaat van: pwassink op 16-02-2009 20:47:54
bruin en op die plek met een klemmetje aan het front zitten bij een alter2 originele  850 de koplampwissers in elk geval.  :P

mede daarom is het een beetje verwarrend Peter.

Citaat van: wepster op 15-02-2009 15:24:18
ik weet wel dat het niet de stekkers zijn van de koplampwiswas installatie

is wellicht ook de reden waarom Maikel naar de draadkleur vraagt. ?

LekkeRRRR

Wibo, in het complete handboek van de Volvo Amazon (van de V44-vereniging; vanavond zag ik overigens een exemplaar te koop op marktplaats voor 20 euro) staan de elektrische schema's van alle Amazones. Als je wil kan ik een scan maken. Om te weten welk schema relevant is, is het vinnummer, het type, aantal deuren en manueel/automatic nodig te weten (PB).
;)/jan

mitsupiet

Citaat van: LekkeRRRR op 17-02-2009 01:38:05
Wibo, in het complete handboek van de Volvo Amazon (van de V44-vereniging; vanavond zag ik overigens een exemplaar te koop op marktplaats voor 20 euro) staan de elektrische schema's van alle Amazones. Als je wil kan ik een scan maken. Om te weten welk schema relevant is, is het vinnummer, het type, aantal deuren en manueel/automatic nodig te weten (PB).
;)/jan


De spraakverwarring is nu compleet. :eusa_clap:

Te hard geschrobt.......

pwassink

Citaat van: Ludo op 16-02-2009 20:52:00
Citaat van: pwassink op 16-02-2009 20:47:54
bruin en op die plek met een klemmetje aan het front zitten bij een alter2 originele  850 de koplampwissers in elk geval.  :P

mede daarom is het een beetje verwarrend Peter.

Citaat van: wepster op 15-02-2009 15:24:18
ik weet wel dat het niet de stekkers zijn van de koplampwiswas installatie

is wellicht ook de reden waarom Maikel naar de draadkleur vraagt. ?

Nog een optie,  voor-op-de-bumper mistlampen, wel 850 dan he ?  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂