Jeugdroom blijkt lastiger te realiseren dan verwacht....

Gestart door s089917, 22-02-2009 21:32:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

s089917

oh ja hiervoor had ik er 1 met een kapotte turbo gekocht maar die bleek een kapotte koppakking te hebben. Ook voor de snelle handel zeker.....

Ludo

Citaat van: t5karel op 23-02-2009 21:32:48
Dp,s doen het goed 2e hands anders hoor :D.

je weet toch dat 2é hands, max 50% van nieuwprijs is?.

Ludo

Citaat van: s089917 op 23-02-2009 21:34:15
oh ja hiervoor had ik er 1 met een kapotte turbo gekocht maar die bleek een kapotte koppakking te hebben. Ook voor de snelle handel zeker.....

heb je die nog staan?.

reneetje

Citaat van: Ludo op 23-02-2009 21:43:42
Citaat van: t5karel op 23-02-2009 21:32:48
Dp,s doen het goed 2e hands anders hoor :D.

je weet toch dat 2é hands, max 50% van nieuwprijs is?.

Oud ijzer prijs is sterk gedaald hoor...... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

fbm

Citaat van: reneetje op 23-02-2009 21:50:27
Oud ijzer prijs is sterk gedaald hoor...... ;)

Is niet zomaar oud ijzer  :eusa_naughty: is RVS  :eusa_shhh:



Ontopic; 

Jammer dat deze jeugddroom zo kort mag duren!

s089917

#36
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld. Had wel een beetje meer medeleven verwacht. Ik koop een vette T5 gooi er nog een berg geld tegenaan om hem helemaal OK te krijgen en dan wordt ik verdacht van snelle handel.... Alles wat ik wil is in mijn 5je blijven rijden en de skoda aan de kant zetten, voor die 300 euro bijtelling per maand kan ik veel rijden met meer plezier. Maar ja de belastingdienst , km admin verzinnen vind ik te link want de boetes zijn niet gering (van horen zeggen).
En een nette T5 10 maanden schorsen en in de garage zetten behoort toch niet tot mijn voorkeur. Dan zit ie vol met krassen van de katten zoals mijn vorige speeltje, de integrale.... (jaja de katten slapen 'snacht in de garage , dan slopen ze de huiskamer niet)
De vorige T5 met kapotte turbo is overigens alweer weg. Was ook een teleurstelling: had deze gekocht met kapotte turbo (niet rijdend). Vervolgens een andere turbo erop gezet en wat blijkt, koppakking kapot. Hierdoor was waarschinlijk ook de turbo gesneuveld. De weg naar een T5 blijkt niet makkelijk te zijn zullen we maar zeggen.

)()()sT

Maar als je er dan een berg geld tegenaan gooit is het toch bijna zonde om hem te verkopen? Dit haal je er nooit uit in dit korte tijdsbestek. Tuurlijk zou het mooi zijn als je de prijs+investeringen eruit krijgt, maar of dat lukt......

Ik zou dan toch overwegen de auto te laten staan en geduldig te wachten. Als deze auto zo "speciaal" en goed voor je is, dan vind je niet zo snel een ander exemplaar, want er is me toch een hoop meuk  :eusa_hand:

s089917

Klopt helemaal maar er is ook nog een vrouw die iets te zeggen heeft... We hebben de andere 2de auto (honda) ook nog te koop staan, omdat we dus in de volvo wilden rijden. Als deze verkocht wordt kan ik mijn dame iets sneller overtuigen om de T5 te houden maar tot die tijd....

Sbv

Samenvattend, katten een ander onderkomen geven, dan kan de 850 de garage in en geschorst worden tot 1-1-2009

fbm


s089917

#41
nog liefhebbers voor twee katten??  ::)
Oh ja heb ook nog een originele kat liggen van de vorige T5 (met kapotte koppakking). Deze is een stuk rustiger als de andere twee.... sloopt ook niet zoveel

Sbv

Citaat van: s089917 op 23-02-2009 22:37:06
nog liefhebbers voor twee katten??  ::)
Oh ja heb ook nog een originele kat liggen van de vorige T5 (met kapotte koppakking). Deze is een stuk rustiger als de andere twee.... sloopt ook niet zoveel
Ik heb al 4 katten en een konijn.


t5karel

Citaat van: Sbv op 23-02-2009 22:40:19
Citaat van: s089917 op 23-02-2009 22:37:06
nog liefhebbers voor twee katten??  ::)
Oh ja heb ook nog een originele kat liggen van de vorige T5 (met kapotte koppakking). Deze is een stuk rustiger als de andere twee.... sloopt ook niet zoveel
Ik heb al 4 katten en een konijn.


Het schijnt als je ze de jas uittrekt,dat je geen verschil ziet op je bord :-X ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

Citaat van: t5karel op 23-02-2009 22:43:18
Citaat van: Sbv op 23-02-2009 22:40:19
Citaat van: s089917 op 23-02-2009 22:37:06
nog liefhebbers voor twee katten??  ::)
Oh ja heb ook nog een originele kat liggen van de vorige T5 (met kapotte koppakking). Deze is een stuk rustiger als de andere twee.... sloopt ook niet zoveel
Ik heb al 4 katten en een konijn.


Het schijnt als je ze de jas uittrekt,dat je geen verschil ziet op je bord :-X ;D


:evil: :evil: