Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maruska

met lier op de voorkant ! :P
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Yep met dikke vette en zware lier voorop ;D
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

dehaaz

Heel gaaf. Ben ook land rover gek!!!  Heb een 109 serie 2a uit 1965 en een ligtweight uit 82'. Het rammelt het is koud in de auto. Maar elke keer als je erin zit heb je een glimlach.  Wel zwaaien hè naar mede land rover rijders!

UserID6342

Mooi ding en het is lachen in zo'n ding.  Het rammelt en knarst aan alle kanten, maar de beleving is fenominaal.  Meestal ook voorzien van een top moter en bakcombi.

StefanCJ

Gaaf ding, lekker ruig!

hanss850

Vandaag lekker op pad geweest met de ruige rammelende diesel, heerlijk vooral t geluid van de dikke RVS uitlaat.

Krijg het gelukkig na zo'n 30 minuten toch nog op 20 graden binnen met dit weer maar t is wel ff wennen de R lijkt nu wel een kleine auto of zou dat aan de enorme banden liggen, deze week nog maar eens de originele set er onder zetten
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Citaat van: dehaaz op 07-02-2012 08:51:17
Heel gaaf. Ben ook land rover gek!!!  Heb een 109 serie 2a uit 1965 en een ligtweight uit 82'. Het rammelt het is koud in de auto. Maar elke keer als je erin zit heb je een glimlach.  Wel zwaaien hè naar mede land rover rijders!

Heb tot nu toe idd een glimlach op mn gezicht. He ik zie een Volvo rijder Land Rover meeting
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Sbv

Heb je al meer foto's ?

hanss850

Citaat van: Sbv op 07-02-2012 16:39:45
Heb je al meer foto's ?
Zal morgen in t weiland tegen de dijk wat foto's schieten van de LR
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

darius

De volvo dealer hier in Doornik is ook LR dealer.. altijd LR op de brug  ;D
No show, only go.

hanss850

Gister geen camera meegenomen daarom nog maar een foto bij mij voor de deur


ben er nog steeds blij mee.

Krijg vandaag m'n volan velgen binnen nu maar eens kijken welke kleur ik ze ga maken

Gister ook nog een motor flus gedaan bij een 850 10V
Vandaag ga ik maar een radiootje inbouwen in de LR

en einde middag disco on ice hier in de achtertuin met discolichten pannekoeken suikerspinnen en een BBQ

Heb er nu al zin in


Goed weekend allen
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

maruska

gaan de stickers er nog af Hans ?
Zal vandaag ff de velgen af gooien !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

stickers gaan er nog af. eerst even op wat beter weer wachten. want had gister al wat geprobeerd maar kreeg er door de koude enkel minuscuul kleine stukjes af
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

peteRRR

Leuke auto om te zien de LR,een ex maatje heeft er ook 1 en is tie heeeeeeel langzaam aan het opknappen,heb er meerdere malen
een ritje in kunnen maken,vond het lomp rijden ivm de ruimte van de bestuurder. ( benen en rug positie is krap )

Goede kennis heeft er 1 opgeknapt in een Lara Croft mobile en die ziet er erg gaaf uit en rijdt mooi en hij is er erg blij mee.( prima ding )
Heb nog eens in het verleden de achter ruimte van zijn LR gestoffeerd met dik zwart traanplaat rubber,staat ook mooi.

Groetjes krijgen en uitdelen op de weg van de mede LR rijders is ook wel leuk.

Veel plezier met de auto.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

hanss850

Zo nu ik zeker weet dat de Landrover blijft en we thuis de nodige discussie hebben gehad besloten dat 4 auto's te veel is

Hebben dus besloten dat de R en de Rav ons gaan verlaten en hiervoor in de plaats een XC moet gaan komen. Dit omdat Sas de R te laag vindt en ik niet in de Rav pas. Verder wilt Sas al jaren een cross country geval :)

Ga dus komende tijd opzoek naar een XC classic  en ga de R eerdaags te koop zetten wellicht dat er iemand wilt ruilen ;D

Houd jullie op de hoogte mbt de vorderingen
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD