Falken Ziex Ze-912

Gestart door D-J, 14-05-2009 21:59:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

D-J

Menschen,

Nu er inmiddels heel wat familie op mijn advies :eusa_dance: rond tuft op de Ze-912 ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel Km's jullie ermee gereden hebben?
En ook wat jullie ervaringen zijn ;D


Zelf rijd ik er nog niet mee omdat de Perfo's geleverd werden met nieuwe Dunlop's Sport 2000.
V70 T-5D

nickk.

Ik raad ze hier in mn familie niet aan, droog zijn ze prima, goede grip, maar met regen ist echt geen feest :eusa_shifty:

innocenti

Liggen op mn R ook. Ik vind er niks mis mee, ook niet in de regen.

V70geRwin

Ik was supertevreden over de Brdgestones re50a en heb nu sinds enkele dagen rondom de 912's.

Pakte vanochtend naar werk het bochtje bij de afrit hoofddorp sportief en moest ff tegensturen om de achterkant achter te houden, gleed toen nog ff over vier wielen en toen was het ruim voor de rail weer ok. Er is gelukkig ook wel wat ruimte daar maar met regen duidelijk minder grip dan de Bridgestone's. FF rekening mee houden.

Droog vielen ze tot nu toe niet tegen, een stuk comfortabeler dan de spijkerharde bridgestones en dus ook iets minder direct sturen.

Als ik wat meer ervaring heb met de 912's zal ik nog wel even wat schrijven hier.

mr clubs

Die zaten er bij mij ook onder, maar gelukkig waren ze na 10.000 km op de vooras al aan vervanging toe. Zowel bij droog als nat weinig grip, voor mij nooit meer. Heb er nu Toyo Proxes CT-01 opzitten, bevalt erg goed.

gr Paul