velgen richten - iemand goed adres?

Gestart door sappie, 24-05-2009 19:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ed

Inderdaad, moet je die tweede nu zelf betalen?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

sappie

als de resultaten van mensink aangeeft dat het aan de band heeft gelegen, dan krijg ik twee nieuwe banden op kosten van michelin.

het is mij zelf niet helemaal duidelijk wat er nu gebeurt als ook mensink constateerd dat het niet aan de band lag. dat zie ik dan wel weer.

in ieder geval hoop ik snel uitsluitsel te hebben. wil zelf toch ook wel graag weten wat er nu met de band is gebeurd...


UserID6342

Kan aan mij liggen maar dan ben je dus nog steeds afhankelijk van het oordeel van een derde.... Zou ik zelf niet zo blij mee zijn, ik had dus teruggebeld naar Michelin met het verhaal leuk allemaal, maar ik wil maar 1 nwe band en wel in de snelheidscodering V zoals ik nu ook heb.  Die W codering is van mij niet van toepassing en heb ik dus ook niet nodig.  Dan maar iets langer wachten maar weet je zeker dat je "gratis" een nieuwe band hebt.  Als die beste man nu zegt dat het niet aan de band heeft gelegen, ben je dus de l*l en kost het je 2 nwe banden....  Ik zou het dus niet doen.

ed

Met Mensink valt wel te praten. Gewoon het probleem uitleggen en ze zullen je zeker helpen als het redelijk is.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

sappie

Citaat van: ed op 09-06-2009 15:22:46
Met Mensink valt wel te praten. Gewoon het probleem uitleggen en ze zullen je zeker helpen als het redelijk is.

ik heb het hele verhaal ook aan hem uitgelegd en hij vond het maar raar dat ik de schade veroorzaakt zou hebben, zou normaliter in ieder geval niet moeten kunnen. maar goed, hij moet toch de band eerst inspecteren...

@ Dirk342: ik had helaas de naam van de jongen die mij eerst gebeld had niet onthouden. De afspraak is nu eenmaal tussen michelin en mensink gemaakt dat het zo wordt afgehandeld, daar kan ik verder niets aan doen.

het is nu gewoon afwachten maar ik heb goede hoop dat het goedkomt...

UserID6342

OK Sappie, hopen wij gewoon met je mee, heel simpel )

sappie

Citaat van: Dirk342 op 09-06-2009 20:05:32
OK Sappie, hopen wij gewoon met je mee, heel simpel )

thanx..

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 09-06-2009 20:05:32
OK Sappie, hopen wij gewoon met je mee, heel simpel )

en we hopen en we hopen :D
heb je al definitief uitsluitsel?

gr arjen :D

sappie

ik ben zeeeeeeeeeeer terughoudend (eerst even een paar dagen rondrijden zo)...maarrrr..........het lijkt er toch op dat het probleem opgelost is....

de Band die dus volgens de volvo niet goed was, is teruggehaald door Mensink.

de band én de velg zijn opnieuw nagekeken.

de band viel binnen de toelaatbare grenzen,
de velg ook, al wist hij wel te vertellen dat deze in het verleden gericht is geweest.

in ieder geval hebben zij het setje opnieuw erop gezet en gebalanceerd.

heb er net mee gereden tot boven de 140 km/h en geloof het of niet, ik heb tot nu toe nog niet zo'n rustig stuur gehad.

ze hebben de michelins voor gemonteerd zodat je eventuele trillingen meteen op kan merken, de banden goed opgepompt 0p 2,7 bar (rij zelf altijd op 2,6)  en helemaal trillingsvrij...

Bij mensink snappen ze niet waarom alle vorige onderzoeken een fout hebben kunnen uitwijzen, ik snap niet hoe het nu ineens weg is, maar ben er wel blij mee, eindelijk zitten ze er allevier onder  ;D