TURBO stelt zich voor! Student zoekt T-5, edit: zoektocht voorbij!

Gestart door R1K, 02-06-2009 17:32:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850-2.520V-Driver

Citaat van: TURBO op 14-06-2009 23:31:43
Citaat van: thijsj op 14-06-2009 16:35:08
Of houd het binnen budget en binnen het forum ;)

Ben al in contact met Eugene. ;)
Zijn alleen meer gegadigden.....

Hoi,

Ik weet niet of bovenstaand iets geworden is, maar ook mijn tip is om misschien toch even naar wat anders te kijken dan een T-5(R).

Heb het zelf ook overwogen, had een iets hoger budget maar na enkele van deze wagens bekeken te hebben toch tot de conclusie gekomen dat ik veel beter voor een nette 2.5 20v GLT kon gaan <200K dkm waarbij alles goed werkt en er strak bijstaat en waarbij ik dan ook nog wat geld overhield voor eventuele bijkomende kosten.

Dat is gelukt en ik heb er ontzettend veel plezier van en denk eigenlijk niet eens meer aan een T-5! Heb echt het gevoel dat ik deze auto nog zeker enkele jaren ga rijden, het is gewoon een genot! Wil er, gezien het rendabel is voor mij nu ook G3 inleggen.

En kom op, 170PK + een berg koppel van 220Nm... Ik heb (veel) snellere auto's gehad en dacht altijd dat wat ''langzamers'' een te grote stap terug was... Nou, echt niet!

Daarbij, ook ik heb altijd schakelen leuker gevonden.. Ondertussen is dit m'n 3de automaat alweer en dat rijd wel zo relaxed!! Geweldig, in de sport-stand + een kickdown en gáááán!!

Ik zeg, zoek eens een nette en maak er gewoon eens een proefrit mee.

Succes!

Groet!

R1K

Bedankt voor je ervaringen, ben het wel met veel punten van je eens.
Ik had dan ook al mijn zoektocht niet beperkt tot alleen T-5'en.

Toch ben ik er wel weer een tegen gekomen, en ben ik erg benieuwd of hij hier bekend is.
T-5 estate, DOP, 300dkm, half-leer
kenteken: NRFH29

SirRutte

Citaat van: TURBO op 19-06-2009 18:46:49
Bedankt voor je ervaringen, ben het wel met veel punten van je eens.
Ik had dan ook al mijn zoektocht niet beperkt tot alleen T-5'en.

Toch ben ik er wel weer een tegen gekomen, en ben ik erg benieuwd of hij hier bekend is.
T-5 estate, DOP, 300dkm, half-leer
kenteken: NRFH29

Dat is het broertje van de 855 van Yits ;D

BarT5

Citaat van: SirRutte op 20-06-2009 11:34:27
Citaat van: TURBO op 19-06-2009 18:46:49
Bedankt voor je ervaringen, ben het wel met veel punten van je eens.
Ik had dan ook al mijn zoektocht niet beperkt tot alleen T-5'en.

Toch ben ik er wel weer een tegen gekomen, en ben ik erg benieuwd of hij hier bekend is.
T-5 estate, DOP, 300dkm, half-leer
kenteken: NRFH29

Dat is het broertje van de 855 van Yits ;D

Dat is heel erg weinig geld. Tis dat ik er al een heb.........
Mooie kleurcombinatie en velgen.
Wel goed checken !!

Barry_C70

I would just go for the T-5 or T-5R and worry about the general costs of repairs and maintenance later. Once you have the car, then you'll just be glad you have it. As long as the car runs smooth; engine, transmission, etc, and you can afford the road tax/insurance/APK for at least a year, then you can worry about repairing the rims and airco later, those aren't necessities. Over time you can replace little things like engine mounts, spark plugs, etc, just to give the car that extra cleanness.

On another note: you're asking questions like how much does this cost to fix and that cost to repair, but the answer to that really depends on how much you're willing to do yourself/how much research are you willing to do on your own? Replacing an ABS module at the dealer can easily run you 1000 euro, but if you know who and where to ask, you can have it done for like 50 bucks! Repairing rims? Google it and find out how you can do it yourself for like 100 euro

In all honesty, I shouldn't own a C70 either, simply because it would be "smarter" to own something cheaper, but I'll be damned if I'm caught driving a VW or Honda.

btw: before you get chewed up for replying in English, just write in Dutch ;)

R1K

Barry, when you posted that encouragement I was on my way to buy my T-5! ;D

Dus heren, bij deze is de zoektocht voorbij!
Vanaf volgende week zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een '96 T-5 estate in de kleur DOP met werkende airco (!), 300dkm, goed rijdend, nette bekleding (half-leer, beige) en een nog geweldige presterende turbo. :eusa_dance:

Zodra ik hem opgehaald en gepoetst heb zaterdag zal ik foto's maken en plaatsen.

gr. Rik

)()()sT


thijsj

En daar gaat 'ie maar vast:

;D

Citaat van: TURBO op 22-06-2009 11:57:44
Zodra ik hem opgehaald en gepoetst heb zaterdag zal ik foto's maken en plaatsen.
:eusa_whistle:

breakman

proficiat !! zal je geen spijt van krijgen !!

ik wacht vol spanning af naar de foto's  :angel:

BarT5


walter leever

Mooi zo,als je 'm hebt dan knal je er maar een paar plaatjes op. ;D

Ran-DiZzle


henry classic v70

Hebbes!

Nou gefeliciteerd natuurlijk en verwen die fijne roffel met een goede poetsbeurt
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Barry_C70


R1K