v70 xc awd automaat 1999

Gestart door dutchalex, 12-10-2009 22:36:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

imm ???

Immobilizer? Dit is echt niet te volgen wat hier staat..


Gr ???

dutchalex

internal motor management...??

dutchalex

okay met 20 keer heen en weer ... en hij gaat eruit bak schakelt prima...zodra hij in de 'p' gaat dan gaat het pijltje weer knipperen....

Ludo

Ah, dat is dan een gevalletje brakke schakelstandsensor. 

dutchalex

okay! gaan we kijken wat dat gaat kosten!

dutchalex

na alles maar dan ook alles schoongemaakt te hebben....toch nog even de zekeringen nagekeken...en tja ....dat was de fout....1 zekering er half in, pootje afgebroken en er met wat geweld naast gedrukt door de vorige eigenaar...zekering vervangen... en tadaa hij doet het prima... Enige nog te doen is een lekke uitlaat.... daarna door de keuring en beetje bpm...

)()()sT

Dus met enkel een goede zekering en goede bevestiging ben jij van je schakelproblemen af?
Dus dan is die auto een goed(kop)e koop :)

henry classic v70

Nou, heb je daar die hele tijd voor lopen kl*ten is het een l*llig zekeringetje....... :evil:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

dutchalex


Nou gisteren met vlag, wimpel, toeters bellen..door de keuring en daarna de bpm...niet misselijk overigens die bpm...Mocht er iemand ooit een volvo van voor 1999 uit de usa of buiten Europa kopen om er in Nederland mee te gaan rijden heb ik een aantal tips! Want echt makkelijk gaat dat niet worden bij de rdw!!!!

-D©©©L-

Citaat van: dutchalex op 11-11-2009 12:36:33

Nou gisteren met vlag, wimpel, toeters bellen..door de keuring en daarna de bpm...niet misselijk overigens die bpm...Mocht er iemand ooit een volvo van voor 1999 uit de usa of buiten Europa kopen om er in Nederland mee te gaan rijden heb ik een aantal tips! Want echt makkelijk gaat dat niet worden bij de rdw!!!!

Eerst naar de Duitse TUV voor invoer in europa, dan overschrijven op nederlands kenteken. Zo moeilijk is het niet. Met een "kapotte" bak had je heel veel BPM in de zak kunnen houden.

dutchalex

nou das niet helemaal het geval, er was al belasting betaald in Duitsland, invoer was dus al gedaan echter de douane gaat uit van een standaard verhaal vanuit het systeem tenzij je met een taxatie komt, echter kost deze taxatie al 275,00  dat had het bedrag ook gescheeld voor de bak... De bak moest zowiezo werken voor de keuring...

Aankoop keuring overigens via de dealer laten doen en even een taxatie laten doen van de actuele waarde die staat nu op 6700,- handelaars prijs...