Blue850 stelt zich voor

Gestart door Blue850, 17-10-2009 17:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Blue850

Sinds 25-5 rijd ik rond in een 855 2.5 10V, daarvoor reed ik een peugeot 207 hdi dus het was een enorme overgang. Qua bouwjaren ging ik 14 achteruit echter qua motorgeluid, grote van de auto en karakter een enorme stap vooruit :).

In 4,5 maand nu zo'n 40.000 km erin afgelegd en ik moet zeg dat ik mijn merk wel heb gevonden :).
De km stand is nu 392K en heb nog geen enkel mankement gehad, de brandstofkosten vallen enorm mee vanwege de lpg installatie al moet je deze auto natuurlijk niet rijden vanwege z'n zuinigheid. 1 op 9 heb ik nog niet gehaald...
Er staan nog wel wat wensen op het verlanglijstje, een ander interieur en de voorkant een tikkie omlaag. Elektrische ramen mis ik nog niet direct maar dat er geen cruisecontrol op zit is wel een gemis. Verder wil ik deze auto zeker naar de 4,5 ton sturen en ik verwacht dat dat makkelijk moet lukken.

Hier nog wat foto's:

rifwachter

Hallo Blue850,

Welkom op het forum.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Welkom op 't Forum, Blue850.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

petrolhead

welkom Blue850

veel plezier hier op het forum en natuurlijk met je gave bak; tjeetje, wat glimpt die!

gr charles

henry classic v70

Welkom op 't forum,
Er past ook een v70 interieur in, als je electrische ramen gaat missen is dat simpel over te bouwen of je zet er bijv. een v70 deur in (met cruise control is ook zo over te zetten)
Zet je er ook nog andere velgen onder?
Verder ziet deze 855 er nog prachtig uit, veel Roffelplezier........
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

walter leever

Wees welkom Blue850 :D

Mooie wagen,ziet er nog heel goed uit,zijn toch onverwoestbaar he die zweedse tanks?(en toch lekker comfy ;D

gr,walter

arjen850

40.000 km in 4,5 maand? :o Jammer dat hij er dan na een maand of 6 alweer uitmoet moet want dan staat hij dus op 4,5 ton..

Gr arjen :D

joes

:o

Hi Blue850,

Zelfs de originele SIPS sticker op de achterruit, die worden zeldzaam  :D

Mooi auto have fun !

Joes / 3bergenT-5R
:laugh:

Starbuck

Je wil deze volvo richting 450.000 km sturen ???
Hopelijk houd jou rug het vol want deze kan veel meer aan ;D (en daar dienen nou die goede stoelen voor) ;)
Welkom op het forum, veel plezier ermee! :eusa_clap:

elianmars

Zo dan! Jens en Freek hebben er een kilometervreterconcurrent bij  :eusa_clap:

Welkom en heel veel plezier met je 850!