Duell's 855R LPi-G3

Gestart door Duell, 27-11-2009 16:40:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT

Blijft toch altijd een coole verschijning hè, zo'n auto. 8)

Duell

Weer een jaartje verder en bijna 460.000km  op naar een nieuwe distributieriem en waarschijnlijk veel ander klein grut. Maar hij blijft.....  zeker!

volvobug

Citaat van: Duell op 01-04-2020 14:26:55
Weer een jaartje verder en bijna 460.000km  op naar een nieuwe distributieriem en waarschijnlijk veel ander klein grut. Maar hij blijft.....  zeker!


Top! Gewoon doorrijden die hokken  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Duell

Vandaag terug van vakantie bij Waylon langs geweest en een setje mooie raam lijsten overgenomen. Meteen maar er op gezet.

Duell

De afgelopen hete zomer gaf blijkbaar het laatste zetje, want mijn zoon van 5 kon opeens met z'n handen bij het dak  :eusa_think: :eusa_wall:



Toen ben ik maar opzoek gegaan naar een expert. En voilà ! Ik ben weer zo blij als een kind  :eusa_dance:


)()()sT


TBoss3

Wow tof! Waar heb je het laten doen? En hoeveel kostte het (als ik vragen mag)? Ik ben de laatste tijd ook aan het informeren, maar gemiddeld komt het wel op €300 wanneer ik zelf een schone hemelplaat aanlever. Zelf doen ben ik dan toch weer een beetje huiverig voor...
'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

Duell

Ik heb ook veel rond gekeken. Maar ik had geen schone hemelplaat extra. Dus hij is er door de bekleder  zelf uitgehaald schoongemaakt en weer opnieuw in geplaatst.
Ik ben bij Auto en Interieur in Den Haag geweest. Dit koste €450,- In Den Haag zitten ook wel wat louche zaakjes, pfff

Elke keer met zulke dingen is het weer wikken en wegen of het, het waard is. Zal straks ook wel weer wat roest moeten laten aanpakken. Naast het normale onderhoud. :)

de Boeing

Ziet er terug strak uit zeg!

Maar mijn hemel (pun intended 8)) wat een stevige prijzen!  :o

Hoop dat die van mij het nog even uitzingt...

V70geRwin

Dit hemeltje is wel weer erg netjes. Mooi hoor  :eusa_clap:
Zelf bij een vorige 850 opgelost met lijmspray ertussen spuiten en weer netjes aanduwen.

Duell



Sneeuwmonster, net voor de avondklok toch nog even een plaatjes :)

hilko73

Jeetje, ik schrok even.. alsof ie terminaal stuk is, met die begeleidende tekst ;D
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

Duell

We hebben weer koude nachten en mijn Volvo vertoont weer kuren.
Ik krijg de motor in de vroege ochtend niet aan de praat. De startmotor gaat rond. De accu is 10 maanden oud en vol.
Maar rond het middaguur (als de temperatuur hoger is) start hij weer direct.

Vorig jaar heeft de garage er naar gekeken, maar ten eerste omdat ze het niet zelf zagen gebeuren konden ze het niet verklaren.
Iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn? 
Al is het maar een gok, mijn technische kennis is niet zo groot. Maar dan kan ik het tenminste bij de garage opgooien?

volvobug

Glazen bol zegt brandstofrelais (relais 103, slechte soldeerverbindingen). Ik mocht tenslotte gokken van je  :D
Dit kun je gemakkelijk testen en eventueel uitsluiten door in het relaisvoetje tijdelijk door te verbinden 's ochtends.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Duell

Ik heb een nieuw 103 relay geplaatst. En wie weet helpt het. Ondertussen is de temperatuur ook al weer even boven vriespunt. Dus we gaan wel zien.