Project > Rebuilding the T-5R

Gestart door 850 T5 Freak, 28-11-2009 20:31:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StefanCJ

Huh? Die msd heb je toch ook weer uit de s70 gehaald, toch?

850 T5 Freak

ok misschien een slechte serie geweest ofzo? maar ik ga die van mij nog wel monteren, ziet er wat flitsender uit he  ;D en zal de oude bewaren  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Misha

Citaat van: )()()sT op 16-07-2013 08:57:35
Nou, bij mijn trapgeit zit er ook zo'n ding op en in de 2,5 jaar dat ik al met dat hok rij heb ik er nog geen problemen mee gehad :D
..en de mijne kapte er ook opeens mee, zonder verdere aankondiging.
Zou er ook geen meer monteren, vooral omdat je werkelijk geen enkel verschil merkt, de bobine kabel eigenlijk nét ietsie te strak staat.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ludo

Citaat van: Dirk342 op 16-07-2013 07:03:31
Citaat van: koen.s op 15-07-2013 23:00:34
Bij mij doet de bobine het goed.
Voor mn C70 gekocht, en zit nu op mn V70.
In totaal gaat hij al drie en een half jaar mee, zonder problemen  :)
Dan denk ik dat je een van de weinige uitzonderingen bent...  Ik kom ze te vaak tegen met problemen (auto's die rottig lopen en zo'n kreng aan boord hebben), ding vervangen door een originele Bosch en de auto loopt weer super.  Vorig jaar was echt uitzonderlijk hoeveel MSD's ik hier eraf gekiept heb.  Bij zeker 10 forummers dat kreng vervangen.  Ik kan ze echt niemand aanraden en zal dat ook nooit doen.

We hebben het (hier ook) al vaker gezien dat de meesten een MSD bobine vervangen zonder de voorschakelweerstand mee te vervangen.
En dan vinden we het gek dat het ding niet doet wat het hoort te doen.  :eusa_doh:


-D©©©L-

Citaat van: Ludo op 16-07-2013 22:43:35
Citaat van: Dirk342 op 16-07-2013 07:03:31
Citaat van: koen.s op 15-07-2013 23:00:34
Bij mij doet de bobine het goed.
Voor mn C70 gekocht, en zit nu op mn V70.
In totaal gaat hij al drie en een half jaar mee, zonder problemen  :)
Dan denk ik dat je een van de weinige uitzonderingen bent...  Ik kom ze te vaak tegen met problemen (auto's die rottig lopen en zo'n kreng aan boord hebben), ding vervangen door een originele Bosch en de auto loopt weer super.  Vorig jaar was echt uitzonderlijk hoeveel MSD's ik hier eraf gekiept heb.  Bij zeker 10 forummers dat kreng vervangen.  Ik kan ze echt niemand aanraden en zal dat ook nooit doen.

We hebben het (hier ook) al vaker gezien dat de meesten een MSD bobine vervangen zonder de voorschakelweerstand mee te vervangen.
En dan vinden we het gek dat het ding niet doet wat het hoort te doen.  :eusa_doh:



Voorschakelweerstand ?!

Johann

Ontstekingsmodule zal Ludo bedoelen.


Ludo

Euh ja.  :-[  ;D

Half werk dus...

Lindert Bogers

Wow,

Dat ziet er goed uit onder de kap !

peteRRR

Ziet er keurig uit onder den kap. :eusa_clap:

Hier ook laatst een kortstondige hik in de auto in z,n 4de versnelling tijdens de overboost,.......wat heb ik gedaan,..de kontaktpunten van de MSD
op geschuurd  ;D en even over het duitse asfalt heen geweest,....auto loopt weer keurig.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

850 T5 Freak

Catback installed! ben nu al verslaafd aan het geluid  :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

gelijk nieuwe steunen maar gezet met jaja blauwe rubbers  ;D





En aan het uiteinde een mooi 100mm Ferrita eindstuk (had de eindpijp al 3cm ingekort maar wil hem denk toch nog wat verder naar binnen zetten )



het wordt nog eens wat...... :angel:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

big ben

#520
Citaat van: 850 T5 Freak op 09-09-2013 17:49:35

het wordt nog eens wat...... :angel:

Tis al wat  :D :eusa_dance: ,

Is de ophangbeugel een modificatie?. Kan mij niet herinneren dat ik deze ook er onder heb zitten  :eusa_think:

850 T5 Freak

Je hebt verschillende uitvoeringen  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

scania164


850 T5 Freak

Citaat van: koen.s op 09-09-2013 20:32:10
Mooie pijp  :eusa_clap:
Waar heb je die rubbers vandaan?

Origineel volvo  ;) C30 (bepaald type) heeft deze  :)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

elianmars

Zijn die rubbers stugger? Of korter?