Nieuw op het forum

Gestart door Volvo850 93, 26-12-2009 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hiker

Ik heb 24-12 een Italiaanse V70 diesel bij Paashuis gekocht. Ik moet zeggen dat me het goed bevallen is, al heb ik wel gister in de slang van de turbo een gat geblazen, al ligt dat niet aan Paashuis. Morgen bellen en kijken hoe ze het oplossen.

En wat de kilometerstanden betreft: Ik kan me niet voorstellen dat zo'n bedrijf als Paashuis zich daar in mengt. Uit Duitsland haal je ook 'oude' Volvo's met lage kilometerstanden. :et wel: Wij in NL betalen hoge wegenbelasting voor diesel, maar in de rest van de wereld is dat niet zo, dus kies je daar een diesel om de reden dat diesel goedkoper is of omdat je minder vaak bij de pomp staat.....

Morgen laat ik hem aan de kompjoeter van mijn dealer hangen en dan zullen we wel zie. Mijn boekjes kloppen in ieder geval wel (als je weer de boekjes mag geloven). Maar wat moet je dan....het enige wat je kan doen is nieuw kopen.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Volvo850 93

Heyy bedankt voor je reactie en veel veilige kilometers toegewenst met je v70

Hiker

Vanochtend met Paashuis gebeld, en ik mag de slang laten maken en de rekening naar hun opsturen zodat zij het betalen. Verder laat ik een aankoop keuring doen door de dealer. Wat daar uit komt + wat kleinigheden leg ik dan voor aan Paashuis.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

rogerV701998

Citaat van: Hiker op 28-12-2009 11:01:17
Vanochtend met Paashuis gebeld, en ik mag de slang laten maken en de rekening naar hun opsturen zodat zij het betalen. Verder laat ik een aankoop keuring doen door de dealer. Wat daar uit komt + wat kleinigheden leg ik dan voor aan Paashuis.

Had je dat niet beter kunnen doen voordat je de auto kocht?

Volvo850 93

das wel beter dat je een nieuwe slang er op mag zetten.
En die keuring tjah beter laat dan nooit toch maar goed alle gebreken die er mss uit komen, die kun je ook nie altijd horen zien of voelen tijdens het proef rijden toch maar sucses en hou ons op de hoogte