De V70 2.5D met R allure

Gestart door Bas850, 02-01-2010 17:30:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

macdriver

#45
of ik naar mijn eigen auto aan het kijken ben ;D
alleen een andere neus maar daar komt verandering in  :eusa_whistle:
Is het echt te merken als je er een ander chippie in gooit want ik twijfel heel erg ook gezien mijn km stand
en is die 940 bij schaap van jou? want mijn buurman had intresse ;D

Bas850

Ja merk het echt wel. En nee die is niet van mij, die staat nog voor de deur. Hoe heet je buurman? Eric?

Bas
"to finish first, you first have to finish"

macdriver


Bas850

ok er heeft wel een Eric geinformeerd namelijk.
"to finish first, you first have to finish"

Bas850

Nog maar plaatjes van de zomer setup.



"to finish first, you first have to finish"

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bas850

Gisteren bij Jaap Pull op Urk geweest, en de timing weer goed gezet. Rijdt weer als vanouds.

Kan iedereen aanraden met een diesel om daar eens langs te gaan, beetje chaos maar ze hebben wel kennis van zaken zeg.
Was gelukkig op tijd maar erg druk, en de dinsdag en donderdagavond zijn gewoon inloop avonden dus niks afspreken, gewoon aansluiten en wachten tot je aan de beurt bent.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Eric Kubbe

#52
Strak hoor zo met die velgen, 17"? Lijkt wel een kopie van die van mij, alleen ik heb mijn velgen anteraciet gespoten.

bertilv70

Zo, zo! Dat glimt en blinkt me tegemoet. Mooi front hoor :eusa_clap:

jgvdv

Citaat van: Bas850 op 11-06-2010 08:29:02
Gisteren bij Jaap Pull op Urk geweest, en de timing weer goed gezet. Rijdt weer als vanouds.

Kan iedereen aanraden met een diesel om daar eens langs te gaan, beetje chaos maar ze hebben wel kennis van zaken zeg.
Was gelukkig op tijd maar erg druk, en de dinsdag en donderdagavond zijn gewoon inloop avonden dus niks afspreken, gewoon aansluiten en wachten tot je aan de beurt bent.

Bas
dus de tip was goed ;)
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Alaindjie

Is de kleur zilvergrijs of lichtblauw ? Ziet er goed uit zo, veel plezierige kilometers toegewenst