DokteR voorstellen XENON ERIN pag.3

Gestart door DokteR, 04-01-2010 18:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850blues

Tijdens werktijd zijn die kraanboeren niet vooruit te branden (altijd een file achter zich), om vervolgens in prive-tijd juist de boel weer 'op te duwen' met de eigen pk's .....

::)


On-topic: mooie Roffel!!!
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

Diederick

Citaat van: Tim N op 04-01-2010 18:54:46
Mooie kar, dikke remmen ook al aanwezig. Nu nog snel een setje 17" comets scoren en hij is af.
Veel plezier ermee

Nou ik heb gewoon een setje onder mijn auto en ik moet je zeggen dat ik de velgen onder dokteR zijn auto erg mooi vind misschien moeten we maar weer terug naar de middeleeuwen en ruilen?????? ofzoiets hahahaha heb net nieuwe bandjes op de comets laten zeten en ik vind pegs mooier


diederick

DokteR

Citaat van: 850blues op 09-01-2010 11:28:31
Tijdens werktijd zijn die kraanboeren niet vooruit te branden (altijd een file achter zich), om vervolgens in prive-tijd juist de boel weer 'op te duwen' met de eigen pk's .....

::)



On-topic: mooie Roffel!!!

inderdaad. beetje compensatie mag wel ;D

DokteR

Citaat van: Diederick op 09-01-2010 11:33:49
Citaat van: Tim N op 04-01-2010 18:54:46
Mooie kar, dikke remmen ook al aanwezig. Nu nog snel een setje 17" comets scoren en hij is af.
Veel plezier ermee

Nou ik heb gewoon een setje onder mijn auto en ik moet je zeggen dat ik de velgen onder dokteR zijn auto erg mooi vind misschien moeten we maar weer terug naar de middeleeuwen en ruilen?????? ofzoiets hahahaha heb net nieuwe bandjes op de comets laten zeten en ik vind pegs mooier


diederick

nou, ik laat ze voorlopig even zitten.
ik heb vanmorgen gebeld en ze doen er ook 4 nieuwe banden op ;).

en.... :eusa_think: hij is volgende week niet klaar, wordt pas de week erop :(

Diederick

Sorry aart helemaal vergeten te zeggen

wat een mooie kar man veel plezier ermee

groetjes diederick

V70geRwin

Nog een hele week  :evil:

Mooie kar man, en lekker met die remmen aan de voorkant, das eigenlijk het enige wat echt voor verbetering in aanmerking komt. En mooi een gereviseerde bak  :eusa_clap:

Veel plezier ermee!

cas

mooie kleur!! beetje doen alsof de auto geen echte R is, omdat het niet op kenteken staat. wellicht weet hij ook niet beter, en wil hij nog iets zakken met de prijs!

veel plezier ermee.

gr.
Cas.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

DokteR

Citaat van: cas op 09-01-2010 13:39:55
mooie kleur!! beetje doen alsof de auto geen echte R is, omdat het niet op kenteken staat. wellicht weet hij ook niet beter, en wil hij nog iets zakken met de prijs!

veel plezier ermee.

gr.
Cas.


Hij was er al achter, helaas :-\

Volvo850 93

Dikke r en gefeliciteerd met je huisje sucses ermee

francois

droomen komen toch wel eens uit   ;D

wat een mooie roffel


veeeel genot

DokteR

#40
Nou, ik heb de R eindelijk thuis staan. Vrijdag aan het eind van de dag is hij veranderd van eigenaar ;D
Ik heb vandaag even een paar kiekjes gemaakt en die staan op de 1e pagina van het topic. Het nadeel van de sneeuw is dat hij er niet schoner op wordt >:(

Ik kwm erachter dat mijn 3 cd-wisselaar het ook niet doet. Ik heb alleen geen boekjes bij de R dus ik kan verder niets lezen over de audio. Ik denk dat het een SC-900 is. Ook heb ik even de hele radio er een stukje uitgehaald, maar ik had te weinig tijd om hem helemaal te slopen. Hij geeft code cd3 error 02 dacht ik. Ik zag hier op het forum dat er dan dus waarschijnlijk een ruil in moet of een SC-901 >:( Er zat in i.i.g. geen cd meer in!

En..... de 1e update is al besteld. Er zit weinig licht in de koplampen dus daar komt volgende week een phillips xenon set in ;D.

Groeten Aart

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

v70marcel

Helemaal TOP !!  in die kleur hoort ie te zijn !!!! :eusa_clap:  velgjes nog zwart en je hebt n TOPPER te pakke!!

GOOD LUCK :eusa_dance:

marcel

DokteR

Zie het verschil met standaard licht en xenon 8000K:








)()()sT

Mooi hoor, al vind ik 8000 VEEL te blauw
En ik geloof dat jij de originele (niet heldere) koplampen hebt hè?
Dan verblind je met een xenonlamp de tegenliggers meestal aardig omdat de originele koplampunit geen paraplu'tje heeft waardoor je recht in de xenonpit kijkt.

;)