Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

maruska

leuk gebakje idd dre.. die andere parts komen wel, en als dat andere blok erin ligt heb je weer voor niet al teveel een leuke wagen ;D

ennuh : onderdelen magazijn, dat valt best mee  :eusa_liar: :eusa_liar:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Citaat van: maruska op 18-10-2015 19:54:11
leuk gebakje idd dre.. die andere parts komen wel, en als dat andere blok erin ligt heb je weer voor niet al teveel een leuke wagen ;D

:eusa_dance: :eusa_dance:

Professioneel raddraaier

Bouke

EENS zal ik het ooit leren, met dat IS en EENS. Maar EENS IS het wel genoeg hoor :P

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 18-10-2015 20:16:05
EENS zal ik het ooit leren, met dat IS en EENS. Maar EENS IS het wel genoeg hoor :P

;D :-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Ja het is bijna zover .

Vrijdagavond haalt Bouke samen met Ries het blok op dat de rode glt van een donorhart gaat voorzien.
De nieuwe bougieskabels ,rotor en verdelerkap liggen al klaar , het oliefilter ,krukaskeerring bakzijde ,gasklephuispakking en bovenste motorsteun ook .

De bedoeling is om de distributie over te zetten van het oude blok , evenals de carterventilatie.De distributie is pas 7000 km oud en de carterventilatie is nog gewoon open.
Als de bak wordt omgezet gaat er gelijk een nieuwe krukaskeerring in en worden de injectoren gereinigd .
Het gasklephuis , dynamo en aircopomp moeten worden overgezet en de carterventilatie .
Dan alles weer terug inbouwen en rijden maar .

Dit alles gaat 7 november plaatsvinden en dan moet ik voor 11 november apk hebben .
Ik laat hem wel 2 november voorkeuren om nog een beetje spelling te hebben met eventuele reparaties.

Professioneel raddraaier

UserID6342

Zou er wel een nieuwe distributieriem omheen trekken Andre.... Een riem die op spanning is geweest moet je niet opnieuw willen monteren.  Voor de kosten hoef je het niet te laten want alleen een riem kost max 34 euro....

triton

Citaat van: Dirk342 op 27-10-2015 07:09:18
Zou er wel een nieuwe distributieriem omheen trekken Andre.... Een riem die op spanning is geweest moet je niet opnieuw willen monteren.  Voor de kosten hoef je het niet te laten want alleen een riem kost max 34 euro....

Genoteerd ;D
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-10-2015 08:54:51
Oeps, net gedaan. ::)

Ach, in een paar dagen ligt er weer een nieuw blok in ;D

triton

#1044
Gisteren is het donorhart opgehaald door Bouke en Knoopie , en gelijk afgeleverd bij StefanCJ .
Hier gaat volgende week zaterdag de ombouw plaatsvinden .
Eerst gaat maandag de rode voor de apk (voorkeuren ) en dan proberen we zaterdag ook die puntjes aan te pakken .
Ik verwacht geen grote problemen , maar je weet het nooit.........
Als alles achter de rug is wil ik toch stiekem de bumpers terugbrengen naar alter 1 en de deurlijsten ook.
En dan nog heel veel tlc

Professioneel raddraaier

UserID6342

Gaat helemaal goed komen en een mooie alter I blijft ontzettend gaaf !

triton

Citaat van: Dirk342 op 31-10-2015 08:38:32
Gaat helemaal goed komen en een mooie alter I blijft ontzettend gaaf !

Ja alleen een achterbumper vinden word lastig denk ik....
Professioneel raddraaier

Bouke

Hier nog wat plaatjes om je blog te vullen ;D





triton

Straks gaat het laatste ritje plaatsvinden met het ralle blok .
Heb op 4 poten inmiddels al 1000 kilometer weg en morgen dus het laatste stukje naar Ijsselstein.
De onderdelen liggen klaar evenals de vloeistoffen.
En niet geheel onbelangrijk er staan 9 man klaar om te helpen.
Zal wel een gezellig en productief dagje worden.
Voor de apk was de co2 niet in orde en een gedraaide remslang , ashoes gaatje en een voorband versleten.
Dus al met al geen slechte koop.
Morgen meer met foto's
Professioneel raddraaier

Sbv

succes met de ombouw mannen. Gaat vast wel goedkomen