Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

triton

Professioneel raddraaier

triton

Vandaag bij 471800 km de dynamo vervangen door degene die van OF af kwam.
Was 2,5 uurtje sleutelen en daarvan een halfuurtje om het stekkertje pas te maken .
De vacuumpomp gewoon laten zitten  , alleen stuurpomp ,koelfan en multiriem en rol verwijderd.
Was eigenlijk leuk klusje .
Acculampje is uit en met draaiende motor keurig 14,3 volt .

Ewout tnx voor de dynamo en Sander enBouke voor het transport.
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Graag gedaan André. Ik hoop dat die nog lang meegaat, maar als ik de collector bekijk dan twijfel ik daar niet aan. Vorig jaar heb ik nog de spanningregelaar met de bijbehorende koolborstels vervangen.

Puntje van kritiek: Maak nou eens foto's!!!!!  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:














;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Als André op het knopje van de camera drukt, duwt hij het hele ding in puin. Foto's maken kan dus helemaal niet  ;D

StefanCJ


knoopie

Jowh Dre....fijn dat het groene monster weer in orde is met de onderdelen uit het noorse.

Weet je al wanneer je aan de gang gaat met de keering?

triton

Citaat van: knoopie op 22-05-2014 23:51:43
Jowh Dre....fijn dat het groene monster weer in orde is met de onderdelen uit het noorse.

Weet je al wanneer je aan de gang gaat met de keering?

Zsm . maar dan moet alles weer los dus..........
Professioneel raddraaier

triton

Vrijdag de auto maar eens naar de dealer gebracht , ik zag het zelf niet zitten. ;)
De gratis zomercheck laten doen en hij is helemaal in orde bevonden.
Alles goed en de airco ook , wat raar is want hij laat het weleens afweten.
Toch maar keer laten vullen.
Ze gaven wel aan dat hij een beetje olie lekte maar dat was normaal bij deze kilometerstand ??? ??? ???.
Voor de rest prima , voor zover ik ze mag geloven.
Professioneel raddraaier

Vulk

Dat vind ik dus zo'n rare opmerking.
Hij is normaal dat hij olie verliest bij een hoge kilometerstand. Olieverlies zou nooit normaal mogen zijn.

Dat het niet uitzonderlijk is geloof ik wel. ;D

triton

Ik weet dat de krukaskeerring lekt , maar zij denken daar anders over blijkt.
Neem de zomercheck dan ook maar met korreltje zout.
Maar in grote lijnen dus een goede aanschaf , mede door het onderhoud van Elianmars.
Professioneel raddraaier

elianmars


triton

Vakantie in het Belse bevalt prima op een buitje na.
De ergste was vrijdagavond rond middernacht , op buienradar te zien als een rode vlek.
Heel de camping stond blank en het grondzeil dreef , gelukkig zat het water eronder ipv. erop.
Nu is de weersverwachting weer bijgesteld naar bewolkt en rond de 20 graden dus buiten verblijven is geen probleem.
Van de week de dakstrips en de strip boven de voorruit verwijderd en de boel eens grondig schoongemaakt.
De reden was dat ik soms bij regen water binnen kreeg boven de deuren en dat hoort niet.
Dus de goten gereinigd en het oude plakband van de gaatjes afgehaald.
Nieuwe tape erop en weer alles teruggeplaatst .
De strip boven de ruit zat al een tijdje niet goed en dat stoorde mij , dus toen deze eruit was de overtollige lijm/kit eruit gepeurd.
Goed schoongemaakt en de strip eerst in een emmer warm water gelegd
Daarna een handje autoshampoo genomen , de strip lekker in gezeept en netjes weer teruggezet .
Leuk klusje met resultaat.
Heb er foto's van maar wifi is hier niet snel
Professioneel raddraaier

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Professioneel raddraaier

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R