andere koplampen (met foto`s)

Gestart door 850estatetdi, 28-01-2010 13:25:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850estatetdi

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag andere koplampen gekocht omdat de standaard koplampen van mijn 850 uit 92 niet genoeg licht gaven op de weg.
Maar nu heb ik er niet bij stil gestaan dat ik dus h4 aan sluiting heb en nu koplampen heb liggen met 2 keer h1 aansluiting per kant.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
ook ben ik nog op zoek naar de strips die onder de koplampen zitten want anders hou ik een kier over en dat vind ik niet echt mooi.
ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen hier over.

gr barry

cas

die strips kan je bij estate halen, laten versturen. kosten tientje de stuk. met wat geluk heeft hij ze in jouw kleur liggen. CY heeft hij niet! :-)  betreft aansluiting, kan je niet gewoon een houdertje voor de H1 monteren? zijn te koop bij elke autozaak meen ik in.

maak je wel even een voor en Na foto !
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

850estatetdi

Net gelijk een setje xenon gehaalt 6000k. maar zit emt veel vragen over hoe aan te sluiten want de xenon is h1 en de aansluiting op de auto is h4 en voorlopig doe ik me gewonnen rijd licht xenon en me groot licht blijft nog ff h4.
weet iemand hier meer van?
hoop dat iemand me kan helpen want zit nu zonder licht :eusa_wall:

)()()sT

Dirk en Jeff hebben alter 2 lampunits in hun alter 1.... Zij hebben dus hetzelfde gehad.

Jeff

Barry, wat je kan doen is het volgende,  allebij de stekkers eraf knippen en de kabels aan elkaar solderen. Mocht je dit niet willen, dan kan je ook op de sloop Alter 2 stekkers halen en de oude koplamp stekkers verwisselen naar de nieuwe koplamp stekkers. Daarna kan je dan gewoon de boel aansluiten.
Ik heb toen der tijd gewoon alles aan elkaar gesoldeerd vondt dit namelijk de meest makkelijke manier en het werkt prima!

Vergeet trouwens niet je relais voor je grootlicht even te verwisselen naar Alter 2 model anders krijg je gezeur met de APK schijnt. Want je moet met Xenon verlichting dim en grootlicht samen voeren wat dus niet gebeurd bij de Alter 1 ;)

Suc6!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Bas850

Citaat van: Jeff op 28-01-2010 19:59:00
Barry, wat je kan doen is het volgende,  allebij de stekkers eraf knippen en de kabels aan elkaar solderen. Mocht je dit niet willen, dan kan je ook op de sloop Alter 2 stekkers halen en de oude koplamp stekkers verwisselen naar de nieuwe koplamp stekkers. Daarna kan je dan gewoon de boel aansluiten.
Ik heb toen der tijd gewoon alles aan elkaar gesoldeerd vondt dit namelijk de meest makkelijke manier en het werkt prima!

Vergeet trouwens niet je relais voor je grootlicht even te verwisselen naar Alter 2 model anders krijg je gezeur met de APK schijnt. Want je moet met Xenon verlichting dim en grootlicht samen voeren wat dus niet gebeurd bij de Alter 1 ;)

Suc6!
Wat heb je gesoldeerd dan, toch niet iets van je xenon?
"to finish first, you first have to finish"

Jeff

De kabels van de koplamp unit, op de bestaande kabelboom van de auto. Omdat de stekkers niet paste ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

-D©©©L-


850estatetdi

#8






Nou alleen nog andere strips onder de koplampen en moet nog ff kijken hoe ik het kan doen met de koplampwissers.
En misschien kan iemand mij vertellen waar ik die kastjes van de xenon het beste kan plaatsen

Jeff

Mooi gedaan man! ;D Gefeliciteerd ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)