Een nieuwe roffel

Gestart door Lenn, 17-02-2010 14:50:10

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Goedemiddag heren, (dames)

Ik stel me even voor, ik ben nieuw op de veel bekeken site onder Volvo liefhebbers.

Mijn naam is Lennaert (Lenn), en rijdt nu z,on 6 jaar Volvo, en gemid.5000 km per maand.

Volvo 855 2.5 TDI uit 1996
Kilometerstand 450.000
Kleur classic red 601
Kenteken NS-ZF-76
De vorige eigenaar heeft hem 9 jaar gehad,

Ik hou de discussies in de gaten, en wil de 855, ietsje sportiever maken, maar subtiel.
Iemand nog tip,s?

Hij heeft al een dakspoiler (org.Volvo)
17 inch R velgen
Maar wat er nog ontbreekt is een verlagings set,(nivomats achter), wie heeft nog een leuk setje in de aanbieding (40mm, of zoiets)

Mijn collega heeft nog een duitse 855 t-5 staan in kleur nr.418 met een hele berg onderdelen, in de aanbieding, dus mocht er intresse zijn...........

Foto van de 855, stuur ik later.

Lennaert

FGG

welkom op 't Forum, Lenn.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tim H uit E

ook goedemiddag

kijk kijk weer een dieselaar en welkom op dit gezellige forum

Mvg Tim

hathü

Welkom van ook een dieselman.

gr. Harry

ro~djo

Welkom op het forum,

van een dieselvrouw  ;)

fredtref

Welkom van een dieselvent

Groet,  Fred

Lenn

Grappig dat op z,on door deweeksedag , nog zoveel mensen actief zijn op deze site, leuk.

Trouwens hebben jullie al een roffel-groet, als men elkaar herkend op een van onze snelwegen?
Twee keer groot-licht, of twee keer toeteren?, of iets anders

Ik heb hiervoor een Saab 900 turbo gereden, en alle SAAB rijders, groeten elkaar met een opgestoken hand, iemand anders een idee?

cas

Citaat van: Lenn op 17-02-2010 15:49:51
Grappig dat op z,on door deweeksedag , nog zoveel mensen actief zijn op deze site, leuk.

Trouwens hebben jullie al een roffel-groet, als men elkaar herkend op een van onze snelwegen?
Twee keer groot-licht, of twee keer toeteren?, of iets anders

Ik heb hiervoor een Saab 900 turbo gereden, en alle SAAB rijders, groeten elkaar met een opgestoken hand, iemand anders een idee?

denk dat claxoneren en met licht seinen niet slim is, kan je je medeweggebruiker mee verwarren, laten schrikken of zelfs erger. en  :police: schrijft er ook nog eens voor. de USA car scene doet ook een handje omhoog.

heb met volvo rijders nog geen "groet" confrontatie gehad  ;D   

leuk hé dat actieve! ik doe er flink aan mee, houdt een forum levend! alleen wordt aan het gehalte  "nuttige" posts (van mij)  soms getwijfeld.  ;D  :eusa_dance:   ;)     ( heel veel D en T's en misschien niet allemaal op de juiste plek)

welkom! 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Lenn

Of we maken een unit in onze volvo,s met een eiland-brul, uit een speaker die onder de motor-kap vandaan komt, zodat je weet, dat is een clublid. (je had vroeger z,on apparaatje met al die nep geluiden van de politie en brandweer en zo.

Ik draaf misschien wel erg door, maar goed.

Iemand anders nog een idee?

thuur

Hier nog een idee: meer lezen. Dan kom je vanzelf dit soort topics tegen:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,5287.0.html

Welkom!

Gr ;)

ro~djo

Meestal krijg je toch verbaasde blikken als je toeterd, zwaait, seint  :eusa_doh: of ik heb niet het juiste koppie   :eusa_shifty:
Ik heb nog niet meegemaakt dat ze spontaan terug zwaaide, Ja een medeforumer en die kan je herkennen door middel van de stickert deze namelijk:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,18216.0.html

En voor de rest tja is ook niet zo gek eigenlijk als je kijkt hoeveel Roffels er rijden en het aantal die hier aktief met het forum/club bezig zijn, is in vergelijking(met aantal Roffels in NL) een handje vol die van het bestaan 850 club/forum afweten. Voor velen is het maar een gewone auto  :eusa_eh:.

Gr Jolan

marcoenpaula

Ook vanuit het wonderschone drenthe hartelijk welkom ;)
Have fun!

Groet'n