019 855 10V ------> 428 C70 T5

Gestart door KUKO (Rob), 20-03-2010 03:20:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ludo

Waar blijven de foto's?  ;D

Rob, kenteken XH-G*-**?.



remcov13

That's me met die garnet red station.
En Ramon heeft een roetmobiel in deze kleur.
Mooie kleur,
eens wat anders dan al die grijze, groene,blauwe en zwarte muizen....

Veel plezier

KUKO (Rob)


foekie

Reed jij toevallig gistermiddag rond een uurtje of 5 bij de oprit snelweg richting doetinchem?

KUKO (Rob)

Nee dat ben ik niet geweest , ben komende dinsdag wel in Moergestel.

KUKO (Rob)

Zo vandaag even bij Marc langs voor nieuwe veerpoot lagers en rubbers en maar gelijk een VPB laten monteren , ME HAPPY bedankt Tom en Marc.

FGG

Mooie auto, Rob. Op saffron na de mooiste kleur op een C70 imo. Als er nu ook nog Canisto's onder zitten dan is 't plaatje af.
428 is idd Coral Red, sterker nog, in de paintcode-tabel zie ik Garnet Red niet eens staan.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

foekie

Wat voor klachten heb je gehad dan met de auto? toevallig ook rammelen achterin? Alsof er iets los lag in de kofferbak?

KUKO (Rob)

Volgens Volvo maffia is het Venetian Red  , en ja canistos zijn aanwezig op de wagen maar met rand schade en denk erover om ze antraciet te laten poedercoaten of spuiten ,ze zijn nu zilver.

KUKO (Rob)

Niet achterin maar links voor , heb de reactie stangen (endlinks) en veerpootlagers vervangen.

foekie

okee dan, dan moet ik bij die van mij nog maar eens verder zoeken!

Heb je een foto van je veerpootbrug??

KUKO (Rob)

Nope heb m net en moet nog een paar fatsoenlijke foto's maken . Je kan ook kijken bij een blog van een rode t5 is eigenlijk dezelfde brug.

KUKO (Rob)

Florian , volgens Walter worden er in diverse landen andere benamingen voor bepaalde kleuren gebruikt.

Volvo850 93

Welkom op het forum en veel plezier met je volvo

Mvg

josvandevelde

Rob, gefeliciteerd met je C70. Stoere kleur. Ik heb er sinds een paar maanden ook een. Wilde ook een opvallende kleur en kon een Safron exemplaar scoren. Gaaf hoor. En inderdaad, Canisto's staan daar mooi onder. Zitten er bij mij nog niet op, maar dat is binnenkort wel het geval. Veel rijplezier.