T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

triton

Heel even nog gedacht om de xc te kopen. Maar de andere is leuker...
Professioneel raddraaier

Sbv

Helaas de zwarte 850 is niet meer.
Gedemonteerd recentelijk. Vele delen leven voort in een groene 850R

Taranis


Chris


maartendeb

#2389
Citaat van: Sbv op 24-11-2020 12:42:44
Helaas de zwarte 850 is niet meer.
Gedemonteerd recentelijk. Vele delen leven voort in een groene 850R

Hoorde het van André, jammer maar begrijpelijk! Ben nog steeds onder de indruk van die doorgeroeste achterbankbevestiging, dat moet toch haast wel aan de gang geweest zijn in mijn tijd al? Of kan dat zo snel gaan...Heb er m'n archief nog op nageslagen maar kon geen foto vinden waar die bevestiging op stond. Wel erg tof hoe jullie dan weer in een paar dagen een "nieuwe" R bij elkaar Lego'en ;D

Sbv

Je hebt de foto's gezien van Andre neem ik aan ? Ik schrok ook wat van de roest daar. Dak was bekend en wielkast rand ook, maar deze was mooie verassing

Sbv

Citaat van: Taranis op 24-11-2020 13:44:59
Jouw groene 850R?
Eh die heb ik van 2004-2007 gehad maar na die tijd geen Dop R meer gehad

elianmars

Citaat van: Sbv op 24-11-2020 18:09:19
Je hebt de foto's gezien van Andre neem ik aan ? Ik schrok ook wat van de roest daar. Dak was bekend en wielkast rand ook, maar deze was mooie verassing

Ik heb de foto's ook gezien. Bizar  :o

arjen850

Is het niet interresanter om die foto's hier te plaatsen? Lijkt mij leuker als te horen wie de foto's wel gezien hebben. Wie weet heeft een ander er iets aan :eusa_think:

Dionvr

Ben zeer benieuwd! Dit was toch altijd een topic waar ik zeker toen ik voor het eerst een 850 had met heel veel plezier doorheen ben gegaan.

Taranis

Citaat van: arjen850 op 24-11-2020 19:33:52
Is het niet interresanter om die foto's hier te plaatsen? Lijkt mij leuker als te horen wie de foto's wel gezien hebben. Wie weet heeft een ander er iets aan :eusa_think:

Amen.

Sbv

Bij deze wat plaatjes

Afscheid




Blok eruit halen





Beetje roest op bevestiging achterbank




)()()sT

Ongelofelijk hè. En aan beide kanten? :o
Rijdt de nieuwe DOP ook op gas?

Sbv

Nope, gewoon benzine. We hebben er nog even aan gedacht om gas over te zetten maar Andre vond het wel best op benzine.

Bestuurderskant was ergste, Wielkast lijsten achter vertoonden ook redelijk wat roest, daar geen foto's van gemaakt


maartendeb