Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Citaat van: elianmars op 24-03-2010 23:59:27
Ik kan ze overnemen tegen een leuke prijs. Ik moet ze alleen ophalen in Arnhem.

Is natuurlijk geen probleem, maar kan pas volgende week. Heb deze week en a.s. weekend geen tijd meer.

Hopelijk vindt de verkoper dat geen probleem.
En als je dan toch al in het Ernnemse bent, kom je hier gewoon ff bakkie doen.  Zie ik 'm meteen ook IRL ;D

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 25-03-2010 00:30:07
Citaat van: darius op 25-03-2010 00:24:50
Citaat van: elianmars op 25-03-2010 00:21:09
Citaat van: arjenT5R op 25-03-2010 00:19:38
wauwww  :D

spoilertt
Dubbele pijp
R bumper
Dakrails er af
19 inch pegs dr onder
lekker laag
en een flinke chip dr in

jummie dat gaat er goed uit zien  :D


Ik ben al 41, Arjen  :eusa_shhh: ;D
ja nou en ? ik volgend jaar ook  :eusa_wall: ;D

Hmmm............. Dan moet ik toch ook maar eens op zoek gaan naar mistlooklampen  ;D


Nee, ik wil het niet te extreem gaan maken. Ik vind 18 inch groot genoeg. R bumper weet ik nog niet (zei ik bij Roetmobiel ook............  ;D).
Dubbele pijp hoeft ook niet. Geloof ik.
Dakrails gaan wel verdwijnen. Chippie gaat, mezelf kennende, wel goed komen.

Iets omlaag misschien wel, maar niet té. Het is een doodgewone gezinsbak. Toch?

Hahahaha deze moet opgeslagen worden als bewijs !
Nu is alles nog schitterend en nieuw en goed maar na een half jaar wordt alles gewoontjes en kijk je er toch anders tegen aan ;)
Let maar op.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Chris

#92
Citaat van: elianmars op 24-03-2010 20:42:45
@Jeff: De Parrot blijft zeker. Geen gedoe met aparte simkaart o.i.d. Misschien dat ik het schermpje wel ergens anders ga plaatsen. Het zit inderdaad niet zo fraai nu.

Werkt prima hoor met die dubbele simkaart, ik gebruik hem ook. Kwaliteit is super!

Je moet het alleen niet erg vinden om voordat je instapt even je telefoon op offline te zetten en om de smsjes die je in de auto krijgt op je mobiel te missen... ik vind dat niet zo'n probleem. Zet hem ook alleen op de carkit als ik langere stukken rij. Voor de korte stukjes bel ik wel terug als ik uitgestapt ben ;).

Citaat van: arjenT5R op 25-03-2010 01:08:04
http://www.performance-parts.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=252&Itemid=2

150 of 200 euro afhankelijk van nivomat of niet
omlaaaaaaaaag  ;D

Met alleen veren gaat de auto achter niet omlaag als je nivomats hebt.

Ik heb de S60 achter verlaagd met brackets om de XC look kwijt te zijn. Werkt prima! Zakt genoeg om een mooie lijn te geven, zo'n 1,5 a 2 cm. Dan staat de wagen wat vlakker. Kosten: Eur 70,-. Wil je volledig omlaag dan moet je rondom nieuwe dempers nemen plus veren.

Ik zal nog weleens een fototje plaatsen van hoe de S60 er nu bij staat ;).


GeertG

Gefeliciteerd Marcel!  :eusa_dance:

Gewoonweg een plaatje  :eusa_clap:
Heel veel plezier gewenst
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 25-03-2010 00:30:07
Het is een doodgewone gezinsbak. Toch?

Gelukkig heeft ie zijn gevoel voor humor nog  ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Turbo-Geek

Bluetooth is the way to go, dat gedoe met een gsm aan/uit te zetten steeds (of andere instellingen) is niet iets wat past in 2010.
Gewoon in kunnen stappen, auto pairing en gaan met die hap ! Ook altijd dan je phonebook up to date.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

MarcoV

Hele mooie V70 Marcel, ziet er top uit en ook nog eens zo'n lekkere T5, jammie.
Veel plezier er mee, hoop hem snel in het echt te kunnen bewonderen.

MarcoV ;)

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 25-03-2010 09:09:08
Citaat van: elianmars op 25-03-2010 00:30:07
Het is een doodgewone gezinsbak. Toch?

Gelukkig heeft ie zijn gevoel voor humor nog  ;D

Jij snapt 'm  ;) ;D

Turbo-Geek

Maar eh, wanneer heb je de T-5 in je bezit ?
Neem aan dat zodra jouw V70 verkocht is je hem op haalt ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 25-03-2010 09:22:43
Bluetooth is the way to go, dat gedoe met een gsm aan/uit te zetten steeds (of andere instellingen) is niet iets wat past in 2010.
Gewoon in kunnen stappen, auto pairing en gaan met die hap ! Ook altijd dan je phonebook up to date.

Dat vind ik dus ook. Ik weet precies hoe het gaat. Telefoon uitzetten, omdat er een dubbele simkaart is, zou ik de eerste week doen. Daarna heb ik er geen zin meer in en zit ik toch weer met de telefoon aan het oor.
Nu hou ik de foon lekker in m'n zak en gaat alles vanzelf.

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 25-03-2010 09:34:19
Maar eh, wanneer heb je de T-5 in je bezit ?
Neem aan dat zodra jouw V70 verkocht is je hem op haalt ?


Nee, ik ga 'm waarschijnlijk voor het weekend nog halen.

Het geld wat Roetmobiel moet opbrengen heb ik even uit een ander potje gehaald  :eusa_shhh:


Mocht Jeroen Roetmobiel niet komen ophalen (@Jeroen:  ;)), dan gaat-ie in de uitverkoop. Standaard, welteverstaan. De mooie dingen worden er dan afgehaald en apart verkocht.

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 25-03-2010 00:32:09

ik denk dat ik de XC grille nog was vergeten  ;D


Die had ik een tijdje geleden al bijna verkocht. Blijkt dat dat dus niet zomaar gaat. Past niet  :eusa_wall:

En er is geen andere mooie grill die zomaar past. Ook de R grill gaat niet passen.
Misschien ooit zelf eens iets knutselen, of zo.

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 25-03-2010 09:34:40
Citaat van: Turbo-Geek op 25-03-2010 09:22:43
Bluetooth is the way to go, dat gedoe met een gsm aan/uit te zetten steeds (of andere instellingen) is niet iets wat past in 2010.
Gewoon in kunnen stappen, auto pairing en gaan met die hap ! Ook altijd dan je phonebook up to date.

Dat vind ik dus ook. Ik weet precies hoe het gaat. Telefoon uitzetten, omdat er een dubbele simkaart is, zou ik de eerste week doen. Daarna heb ik er geen zin meer in en zit ik toch weer met de telefoon aan het oor.
Nu hou ik de foon lekker in m'n zak en gaat alles vanzelf.

In mijn lease auto zit ook zo'n af fabriek telefoon met tweede sim kaart. Na 1 maand heb ik een parrot laten inbouwen. Ik vergat steeds de telefoon uit te zetten en soms ging de telefoon in de auto terwijl ik achter mijn bureau zat te werken.

Ook als je nieuwe nummers in je telefoon zette moest je dat weer apart in de auto aangeven. De parrot leest iedere keer opnieuw je telefoonlijst in. Ik vond het helemaal niets.

Turbo-Geek

Citaat van: rogerV701998 op 25-03-2010 09:40:02
Citaat van: elianmars op 25-03-2010 09:34:40
Citaat van: Turbo-Geek op 25-03-2010 09:22:43
Bluetooth is the way to go, dat gedoe met een gsm aan/uit te zetten steeds (of andere instellingen) is niet iets wat past in 2010.
Gewoon in kunnen stappen, auto pairing en gaan met die hap ! Ook altijd dan je phonebook up to date.

Dat vind ik dus ook. Ik weet precies hoe het gaat. Telefoon uitzetten, omdat er een dubbele simkaart is, zou ik de eerste week doen. Daarna heb ik er geen zin meer in en zit ik toch weer met de telefoon aan het oor.
Nu hou ik de foon lekker in m'n zak en gaat alles vanzelf.

In mijn lease auto zit ook zo'n af fabriek telefoon met tweede sim kaart. Na 1 maand heb ik een parrot laten inbouwen. Ik vergat steeds de telefoon uit te zetten en soms ging de telefoon in de auto terwijl ik achter mijn bureau zat te werken.

Ook als je nieuwe nummers in je telefoon zette moest je dat weer apart in de auto aangeven. De parrot leest iedere keer opnieuw je telefoonlijst in. Ik vond het helemaal niets.

Precies, leuk in 2004 maar nu met Bluetooth op vrijwel iedere gsm is het achterhaald en ronduit onhandig. Bluetooth (in dit geval Parrot) is the way to go.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Freakybaby

Ik heb juist een tijdje terug de nokia BT carkit weer uit de auto getrokken en een ouderwetse met houder ingebouwd.. Werd helemaal gek van BT en wel/geen verbinding, wel/geen/slecht geluid.. Door het regelmatig wegvallen van de verbinding met BT dus weer regelmatig met de telefoon aan het oor, heb het 3 maanden geprobeerd.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn