HUIVER - Het is zover !

Gestart door LekkeRRRR, 12-02-2004 23:43:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LekkeRRRR

'k Denk dat ik de enige ben die het antwoord op 16 weet ;)

'k Zie overigens dat onze vrienden hun eigen variant hebben:
http://forum.volvo700vereniging.nl/discus4/messages/629/8455.html?1074007353

sterkte Daan...

;)/jan

LekkeRRRR

't Is internationaal bekend inmiddels:   ;)



(klik op de afbeelding!)

;)/jan

VliegendeBaksteen

Citaat van: denkweb op 22-02-2004 19:31:04
Staat die verd... vraag 16 op een HTML pagina of in een of andere godsvergeten pdf file ter download op internet... kan het echt niet vinden en wordt er nu een beetje frusty van... (internetjunk-symptomen).

Hier nog zo iemand...  :-\  ???


LekkeRRRR

En toch heb ik een inzending binnen van iemand (nee, ik zeg niet wie) die weet waar het antwoord op vraag 16 te vinden is....

;)/jan

denkweb

Er ws toch pas 1 inzending?

LekkeRRRR

Nee, 2   ;)

'k Zal je elke keer als er iemand inzend een pm sturen oke?

;)/jan

denkweb

Hahaha... dus die eerste inzender had vraag 16 niet goed of volledig beantwoord? :-)

LekkeRRRR


Kijk, 't is heel eenvoudig.... als er twee inzendingen zijn ... en eentje is goed ... dan kan dat de eerste inzending zijn .... maar evengoed de tweede ....

Als er meerdere inzendingen zijn en er is een goede bij, dan is dat wat anders als er is één goede bij. Als er een goede bij zit, kunnen er ook best twee goed zijn.

Als er iemand is die weet waar het goede antwoord te vinden is, wil dat nog niet zeggen dat het antwoord goed is.

Nog meer logica? ;)

;)/jan




Reitse

Als er twee inzendingen zijn en er is er ééntje die het goede antwoord heeft, dan heb je twee mogelijkheden:
Inzending 1 goed, inzending 2 fout
Inzending 1 fout, inzending 2 goed
Per mogelijkheid heb je 50% kans dat je de juiste inzending gokt als de inzending met daadwerkelijk het goede antwoord.
Volgens enige statistische regels moet je de twee kansen met elkaar vermenigvuldigen waarmee je op een kans van 25% uitkomt om in één keer de juiste inzending aan te merken waarin het juiste antwoord op vraag 16 gegeven is.

denkweb

Dus als ik hem nu instuur en er blijft er maar 1 goed heb ik hem fout, inzender 1 heeft hem fout ofwel inzender 2 heeft hem fout, omgekeerd heeft, als inzender 1 het goed heeft, inzender 2 het fout en als inzender 2 het goed heeft heeft inzender 1 het fout, de kans dat ik het goed heb is dan 0. Omgekeerd blijven de kansen voor deelnemer 1 en deelnemer 2 50%.

Kortom, ik denk dat ik nog even verder zoek voor het goede antwoord.

Kun je me wel vertellen ofdat het plaatje is bewerkt of in deze staat op de html pagina te vinden is?

LekkeRRRR

Citaat van: denkweb op 27-02-2004 13:57:51
Kun je me wel vertellen ofdat het plaatje is bewerkt of in deze staat op de html pagina te vinden is?

Nee, dat kan ik niet  ;D

;)/jan

denkweb


VliegendeBaksteen

DIE *o&@!^*!&$^!(0!#(^!#(!)_!! FRUSTRERENDE VRAAG 16!

Ik kom zo niet meer aan mijn werk toe...
>:(

denkweb


ed

Je mag hem ook opsturen zonder dat antwoord ;)
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!